[OGÓLNE] Zakładam alarm MagiCar 440 - fotorelacja - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
[OFF TOPIC] Widzę że jednak JVC 511
  
 
Dzięki Ci Master za ten wątek No i gratuluję radia
  
 
A proszę bardzo A radyjko już na miejscu od kilku dni. Nawet ładnie wymiata, momimo moich nietypowych głośników.

Choć doszedłem ostatnio do wniosku że może być niebezpieczne, bo ostatnio nie słyszałem karetki która zbliżała się do mnie z tyłu na sygnale (i to przy otwartych oknach). Na szczęście zobaczyłem ja w pore w lusterku .
  
 
Mała poprawka, a raczej dodatek w celu lepszej czytelności Fotorelacji:


1. Kabel biały - Kierunkowskazy - (w zestawie były zmontowane na osobnym kablu dwie diody), łączymy go z pojedynczym końcem kabla z diodami, a drugi podwójny koniec kabla z diodami podłączamy odpowiednio jeden kabel do kabla biało-czarnego, a drugi do kabla zielono-czarnego (kolejność dowolna) umieszczonych we wtyczce wpiętej do skrzynki przekaźników. (1. na schemacie skrzynki)
  
 
Cytat:
2005-05-03 22:32:42, MasterCheat pisze:
A proszę bardzo A radyjko już na miejscu od kilku dni. Nawet ładnie wymiata, momimo moich nietypowych głośników...



Jakich tam nietypowych. Magnat to całkiem dobra firma. Sam mam podobne głośniki i jestem z nich zadowolony
  
 
Magnat, magnatem, ale mi chodzi o te kolumny Unitry co mam w bagażniku
  
 
Tez montowałem ten alarm i musze sie podzielic pewna uwaga jesli chodzi o zamek centralny w moim aucie zetec 1.6 96r bialy i zołty kabelek przy dzrwiach to otwieranie i zamykanie okien no i musialem sie niezle nameczyc zeby znalezc te wlasciwe i zalazłem bialo-fioletowy (uwaga byly 2 , przyda sie miernik) oraz żólto-czarny. Powodzenia
  
 
Cytat:
2005-05-12 18:55:03, bambino7 pisze:
Tez montowałem ten alarm i musze sie podzielic pewna uwaga jesli chodzi o zamek centralny w moim aucie zetec 1.6 96r bialy i zołty kabelek przy dzrwiach to otwieranie i zamykanie okien no i musialem sie niezle nameczyc zeby znalezc te wlasciwe i zalazłem bialo-fioletowy (uwaga byly 2 , przyda sie miernik) oraz żólto-czarny. Powodzenia



A to dopiero dziwacznie a jestes w 100% pewien że takie kolory. BO mi się coś wydaje że to powinien być co najwyżej brązowo-biały i brązowo-żółty, bo oprócz mojego opisu mam jeszcze tylko taki jeden z tymi kolorami.

Co do sterowania szyb to wszędzie pisze że zielony(kierowcy) no i u mnie się zgadza (zamykanie) a drugi od szyb jest niebieski (otwieranie) . Od strony pasażera jest za to zielono żółty i niebiesko żółty.

Dlatego coś mi nie pasza te twoje kolory, bo zazwyczaj robi sie tak żeby one nawiązywały do siebie i jak już otwieranie jest 2 kolorowe, to zwykle zamykanie tez ma jeden z tych 2 kolorów.

ps. fotka moich drzwi


Może ci ktoś w instalacji namieszał, albo przypadkiem trafiłeś na kable w których też jest ten sygnał. Albo po prostu w MK7 jest wszystko pomieszane
  
 
Naserio nameczylem sie z tym bo niechialem zdejmowac tapicerki i nacinalem wszystkie ktore sa parowane kolorami a i tak wkoncu zdjąłem bo normalnie ogluplem i najlepiej jednak zdjac tapicerke i sprawdzic sobie na wtyczce od zamka chyba ze tylko ja mam taka dziwna wersje.
  
 
Oki małe wyjaśnienie co do punktu 5 opisu instalacji bo wiem że są z tym problemy

reszta przewodów przekaźnika może sobie wisieć( nie będzie najwyżej odciącia zapłonu) ale te dwa musą być podpięte!!!!




No i fotka z zasięgiem alarmu

  
 
Wielkie dzieki !!!
  
 
spx
  
 
Świeże wrażenia po zakładaniu alarmu w Escorcie:

1. Bardzo pomocne są zdjęcia skrzynki bezpieczników (dla MK6 nie zgadza się jedynie kabel z masą od przełączników w drzwiach - nie szukając daleko - można wpiąć się bezpośrednio w kable brązowo-czerwone idące do w/w przełączników. Niestety trzeba podpinać się z osobna pod każdą ze stron-przynajmniej u mnie)

2. Dla escortów z akumulatorem po stronie pasażera - istnieje możliwość przeciągnięcia kabli przez gumową zaślepkę znajdującą się za schowkiem-wychodzi się wtedy bezposrednio przy akumulatorze.

3. W w/w fotorelacji warto zastosować kilka dodatkowych bezpieczników (może są one w zestawie ale nie widać na schemacie)

Standartowy spis bezpiecznikow dla alarmu:
- bezpiecznik pomiedzy akumulatorem a zasilaniem centrali (zazwyczaj w standarcie)
- bezpiecznik na zasilaniu kierunkowskazów (w zależności od wersji - albo na głównym zasilaniu albo na kablach podających napięcia bezposrednio na kierunki)
- bezpiecznik na kablu sterującym syreną
- bezpiecznik na kablach idących do kasowania pamięci alarmu oraz idących do przekaznika (mozna zastosowac jeden-wspolny dla obydwu kabli)

Strzezonego Pan Bóg strzeże - taka instalacja jest bardziej odporna na wszelkie problemy...


P.S.
Jedyne co mi jeszcze zostało to zrobić odcięcie zapłonu (jakieś sugestie?) oraz podpiąć się pod przełącznik klapy bagażnika (tu również sugestie mile widziane)

Pozdrawiam
Kondziu
  
 
Cytat:
2005-06-14 00:31:15, kondziu pisze:
Jedyne co mi jeszcze zostało to zrobić odcięcie zapłonu (jakieś sugestie?) oraz podpiąć się pod przełącznik klapy bagażnika



Proponuję odciąć da fuel pumpe (obowiązkowo przez przekaźnik, szukaj w progu). Trochę tych wyjców montowałem podczas mojej trzyletniej kariery w Daj Ewo i nigdy nie zawiodło A jeśli chodzi o czuja klapy to ni cholery nie pamiętam, czy jest tam przełącznik czy nie. Jeśli nie to proponuję czujki ruchu, a jeśli tak to podłącz do kabelka (i czuje ruchu )
  
 
Owszem w zestawie na kilku kablach były bezpieczniki, ale chyba nie na wszystkich które wymieniłeś, teraz już nie pamiętam.

A co do odcięcia to faktyczne najlepszyn pomysłem było by odcięcie pompy. Nawet juz zlokalizowałem po schemacie, który to ma być kabel (wychodzi od spodu skrzynki) ,ale to było jakiś czas temu więc znowu musiałbym poszukać Można niby tez odciąc rozrósznik, ale wtedy pewnie dało by się odpalić no popych.

a co do klapy to też nie podpiąłem jeszcze, ale coś mi intuicja podpowiada że kabelek pewnie tez znajduje sie w pobliżu skrzynki bezpieczkiów
  
 
ok. looknąłem w schematy i najprawdopodobniej będzie to ten kabelek (czarno czerwony):





Ale głowy uciąć sobie nie dam
  
 
Witam
A moze ma ktoś pomysł gdzie mozna zrobić odciecie w diselku mk VII.
pozdro
  
 
W klekocie wielkiego pola do popisu niestety nie ma Zawsze jednak można zastosować na przewodzie paliwowym elektrozawór Lepsze to nież odcięcie rozrusznika (powód - patrz wyżej). Ot taki przykład zaworka
  
 
Podam jeszcze jedno ułatwienie przy zakładaniu wszelkich układów odcinających w mkV .
Plus stały w wolne miejsce przekaźnika R5 to wtedy odrazu załatwiamy podłączenie przez bezpiecznik bo wsadzamy go w wolne miejsce 15 (to układ ABSa). Plus po stacyjce jest natomiast w wolnym miejscu na przekaźnik R22.
Ułatwienie polega na tym że nic nie tniemy ani nie lutujemy(poza obwodem odcinanym) a to ma znaczenie jak potem jakiś układ będziemy zdejmować. Wyciągamy wtyczki i instalacja dalej jest "orginal"
  
 
Żebym ja tak wcześniej to wiedział . Ale dzięki napewno następnym się przyda

a mi zostało już tylko to nieszczęsne odcięcie zrobić, ale nie mam czasu no i kabelki ładnie pochować )

no i zapomniałbym o jednym problemie. A miamowicie włącznik na klapie. Nie mogę się kurde doszukać gdzie on czy lecą od niego kableki do skrzynki.

na pewno kobelki od lampki w suficie i te od włacznika klapy spotykają się przy lewym tylnym świetle (brązowy, brązowo-czerwony i czerwony), ale gdzie pomykaja dalej to nie mam pojęcia, przeciez zkoś muszą brac zasilanie. ale nie chce mi się ciągnąć dodatkowego kabla przez cale autko