Pug 306 diesel 1,9 ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witajcie
mam okazje kupic a wlasciwie zamienci autko... nie wazne, osoba ta posiada 306 1,9 diesel, co pada w tych autach? jak ze sprzedawalnoscia takiego auta? an co zwrocic uwage.. no wiecie ogolne porady za ile warto wziasc takie auto?


pomozcie!
pozdarwiam
  
 
o silniku wiem tylko tyle, ze jest trwaly i nieklopotliwy - ale niech sie wypowiedza posiadacze.

o blache sie nie martw - jesli nie bity, to nie rdzewieje.
zwroc uwage za to na zawieszenie, szczegolnie tylne.
Nie moze stukac, skrzypiec.
sprawdz elektryke szyb, jesli jest.
Warto obejrzec wydech, zwlaszcza poczatkowe elementy i pompe wspomagania (czy nie gra).
To tyle na razie, co pamietam...

aha, jeszcze przewody gumowe od chlodzenia lubia pekac.
  
 
Silniczek super, mam wolnossącego z przebiegiem 235tys.km i chodzi miodzio, nie kopci, oliwki nie bierze, a jeżdżony wcale nie delikatnie. Tak jak już adascko napisał sprawdź tylną belkę. Co do korozji to jest jedno miejsce gdzie mojego bierze, a mianowicie pod uszczelką rynienki tylnych drzwi. Jeśli jest 5d to sprawdź to miejsce, może to tylko mój tak ma, ale wątpię bo w polsce przejeździł dpiero jedną zimę więc wątpię żeby tylko jego ta przypadłość dotyczyła.
Ogólnie bezproblemowy, co prawda zrobiłem nim dopiero 17 tys., a za granicą znajoma wymieniła tylko alternator.
Jak już go będziesz miał to nie szalej na ręcznym bo zrywa przednie poduszki pod belką, które niestety do tanich nie należą