2009-06-09 23:31:40
1) ustaw pedał sprzęgła w górnej pozycji (do oporu) i pchnij go do góry jeszcze troche, powinieneś usłyszeć kliknięcie (czasem ciężko to usłyszeć) to powinno odblokować samoregulator
2) zaczep linkę o pedał
3) od strony silnika pociągnij za linkę i zaczep ją za łape sprzęgła
4) naciśnij pedał sprzęgła 2-3 razy, mechanizm samoregulacji powinien się zablokować i dalej sam będzie regulować naciąg linki soprzęgła
jeśli po w ciśnięciu pedału nierozłącza sprzęgła do końca albo po puszczeniu pedału nie załącza sprzęgła całkowicie, to niema możliwości regulacji, należy skontrolować linkę (najprawdopodobniej uszkodzony pancerz), następnie skontrolować pedały czy niema odkształceń na mechaniźmie, jeśli powyższe czynności nic niedadzą prawdopodobnie całe sprzęgło wraz z łożyskiem wyciskowym jest do wymiany
-----------------
moja stajnia:
1,1 litra w kartonie czyli - Trabant 1.1 uniwersal
dawca organów czyli - Trabant 1.1 uniwersal
wiatr we włosach czyli - Ford Escort mkV Cabrio Ghia 1,6
jestem też tutaj:
www.justget.org
www.cartoontrabant.pl