2009-05-16 22:15:28
A ja zapytam tak, po co zmieniałes przekazniki, ko Ci tak nakazał, jeden brazowy załacza pompe paliwa, jeśli chodziła to po co zmieniac, drugi jest od układu zapłonowo wtryskowego, była iskra wiec jak sens wymieniac?
Chociaz rozrusznika nie zmieniaj ani jego kabli bo tyle do problemu maja co zbyt niskie cisnienie w kole.
Kto się specjalizuje w sprawdzaniu świec zapłonowych i gdzie takowego gościa szukac? bo pierwsze słysze o takiej metodzie, pewnie sprawdzenie polega na obejrzeniu elektrod i sprawdzeniu iskry, bardzo pomysłowe, ale to nie maluch, i ten silnik potrzebuje troszke wydajniejszych i mocniejszych swiec, nie tylko po to zeby iskra sobie skakała, świeca zapłonowa ma troszke bardziej skomplikowana budowe niz na nia wyglada.
Dodatkowo uszkodzona swieca nie polega na nie dawaniu iskry, a np na zanikaniu jej, badz podawaniu zbyt małej zaleznie od np temperatury silnika, na zimnym nie pracuje, ale jak załapie to juz moze pracowac cały dzien.
No chyba ze mechanik sprawdził czy swieca nadal dobra iskre daje wewnatrz cylindra.
Sprawdz i wyczysc wszystkie połaczenia w układzie zapłonowym i paliwowym, jesli proble nie minie to zmien swiece i przewody, albo chociaz same swiece.
A jak nie chcesz zmieniac swiec, to tłucz sie nadal po takich specjalistach i trac kase, moze w koncu ktorys się zorientuje co jest zle.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-05-16 22:16:27 ]