Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Mativo] RS2000 Cabrio

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 44 45 46
 Autor 
 2010-08-07 09:42:24

Escorcik sprzedany niestety... odjechał dzisiaj o 9 rano... kupujący młody chłopak... auto będzie jeździło w Siedlcach i robiło za reklame i dowoziło jedzenie... ehhh... strasznie mi go szkoda...
taki był ładny czerwony...

Na sprzedaż została mi tylko bra, tylna belka z nowymi tarczami i klockami (w pudełku jeszcze) no i krokowiec...



[ wiadomość edytowana przez: Mativo dnia 2010-08-07 10:18:45 ]
2011-03-11 07:47
  
 
 2010-05-31 21:41:20

Chcę go sprzedać właściwie to muszę kupić jakiegoś kombika najlepiej z gazem
Czasy się zmieniają, chciałbym trafić na osobe która za jakiś czas by mi go odsprzedała ;D hehe...

Szkoda mi auta w które wsadziłem tyle pracy, kasy i nerwów... tylko poważnie no muszę go sprzedać szkoda że nikt nie jest specjalnie zainteresowany każdy by chciał za darmo dostać... Wg mnie to ta kasa którą za niego chce to już nie jest dużo ... ale co zrobić...


-----------------
Geodezja i kartografia
Geo-Tec
2011-03-11 07:47
  
 
 2010-05-31 21:38:14

Czerwone cabsy ostatnio chodliwe
Zostaw go sobie, weźmiesz psie pieniądze, nie szkoda Ci ??

-----------------
HYDROGRAFIKA I LAKIERNICTWO Info PRV lub tel.
2021-12-06 21:52
  
 
 2010-05-29 21:54:05

Samochód jest na sprzedaż... szczegóły w odpowiednim wątku na forum...
A jeśli ktoś chce poznać dokładniej samochód i moje oczekiwania proszę o kontakt gg lub gsm

-----------------
Geodezja i kartografia
Geo-Tec
2011-03-11 07:47
  
 
 2010-03-01 23:02:11

Może niedokładnie przelutowaliście skrzynkę i dlatego takie dziwne jej zachowanie - albo masz gdzieś jeszcze problem z masami. Na przykład u mnie również gdzieś jest problem z masami (tylko czasu brak na to) i po wyjęciu bezpiecznika od centralnego zamka zaczęła się palić kontrolka oleju.

Jeżeli chodzi o pomiary omomierzem - to jedyne co się dobrze mierzy to czujniki temperatury. Reszta to tylko sprawdzaj napięcia.

Jeśli chodzi o MAP sensor to sprawdziłeś tylko jego zasilanie - 4,8V to wartość bardzo oki, natomiast czy jest sprawny trzeba by zmierzyć miernikiem częstotliwości na środkowym pinie (ale wartości nie pamiętam - musiałbym poszukać).

Co do procedury EECIV - nigdy jej nie ufałem, więc niespecjalnie mnie dziwi, że nie przeszło całości. Aczkolwiek mógł to być (i zapewne tak było) problem niepodłączonego zasilania pamięci EEC na 1 pinie.

Więcej napiszę w wolnej chwili Powodzenia z RSkiem.

-----------------
Numer FEFK: #482!!

Be smart, drive safe, stay legal.
2024-06-17 21:46
  
 
 2010-02-27 21:44:54

Dzisiaj przyjechał do mnie kolega Mikatt :] i powiem szczerze ruszyło wszystko z kopytka ...

Czerwony kabelek z kompa pin1 odnaleziony ...
skrzynka bezpieczników posprawdzana przelutowana...
była lekka rzeźba z kabelkami niskiego napięcia do cewek... ale już jest ok ...

Tylko moj post nie moze się obejść bez pytań ...
Niebieska wtyczka przy termostacie... potrzebowałbym ten czujnik bo prawdopodobnie zwiera mi kiedy sobie chce wentylator i się załącza np odrazu po włączeniu zapłonu...

no i jakby ktoś może wiedział :/ bo przelutowana została skrzynka bez. po wsadzeniu do auta nie świeci kontrolka oleju po przekręceniu stacyjki tylko świeci jak stacyjka jest wylaczona... :/
ot taki mały zonk

autko pali i pracuje równiutko ... z toradkiem oczywiście sobie jeszcze porozmawiam tylko muszę go złapać kiedyś na forum...

-----------------
Geodezja i kartografia
Geo-Tec
2011-03-11 07:47
  
 
 2010-02-27 14:34:42

Toradek nie jednemu rsa uratował.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2025-01-14 12:53
  
 
 2010-02-27 11:22:48

Uderz do kolegi o nicku toradek

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2010-02-26 23:43:29

Sorki że Wam tu tak truje... ale coś znalazłem... przeszukałem instrukcje Escorta i znalazłem gdzie idzie pin nr1 z EEC



Tutaj schemat. Który pokazuje iż czerwony kabel z EEC pin1 idzie przez bezpiecznik nr25 (Elektroniczne urządzenie sterujące EECIV) potem się rozgałęzia na
- bezpiecznik nr5 (Elektryczna pompa paliwa) i dalej do przekaźnika pompy paliwa.
- coś nazwane (EFI Power Delay Relay) przekaźnik czegoś... i do bezpieczników koło aku konkretnie do bezpiecznika C (Zasilanie skrzynki bezpieczników i przekaźników)

Sprawdziłem ten pin 1 w EEC i nie było napięcia które powinno być było 0 czyli po podłączeniu odpowiednim tego wszystkiego powinno być ok...

Tylko powiedzcie mi co może się dziać jak to co opisałem jest nie podłączone, czy komputer moze działać w jakimś systemie awaryjnym ? Czy może to rozwiązać moje problemy ??

-----------------
Geodezja i kartografia
Geo-Tec
2011-03-11 07:47
  
 
 2010-02-26 14:17:12

Postanowiłem skopiować to też tutaj gdyż w PiO niskie zainteresowanie

Witam serdecznie sprawdziłem sobie błędy w aucie...
Zdziwiło mnie jednak iż nie przeszedł on całego trybu... pokazał tylko kody stałe i przestał mrugać, wogóle nie pokazał kodu separatora nie mówiąc już o odpalaniu silnika...

Drugie zdziwienie ogarnęło mnie gdy zobaczyłem te błędy:
22- nie istnieje na liście Wilka
17- czujnik MAP-uszkodzenie (to by się niby zgadzało)
31- uszkodzenie pamięci EEC (o tym napiszę dalej)
32- nie istnieje taki kod
36- nie istnieje
42- MAP niewłaściwy sygnał
62- nie istnieje
65- nie istnieje
76- nie istnieje

Po wyświetleniu tych kodów nie działo się nic innego...

Po parokrotnym sprawdzaniu i resetowaniu komputera (tak jak trzeba) cały czas wywalało te same błędy...

Postanowiłem więc sprawdzić, podpiąłem EEC od Pato i znowu wyświetliło 31(a u niego tego błędu nie wyświetliło, chociaż procedura też nie była kompletna, zatrymało się na tym samym etapie co u mnie).
Postanowiłem wg instrukcji sprawdzić piny od EEC
tutaj moje pytanie do kąd idzie czerwony kabel z pinu nr 1 we wiązce z EEC?
Zasięgnąłem instrukcji i podpiąłem
Pin1 i masę 0V nic...
Pin37 i masę 11,5V
Pin57 i masę 11,5V
Więc wychodzi na to że uszkodzony/nie podpięty jest kabel z Pinu nr1 i dlatego może wywalać uszkodzenie EEC.

Posprawdzałem resztę wg instrukcji pare rzeczy mi nie spasowało...

Na obu cewkach miałem 1,5oma (wg instrukcji 0,45-1)
Czy może to oznaczać jakieś uszkodzenie cewek?

Podpiąłem jeden wtryskiwacz (ten po lewej) wyskoczyło 15.9 oma a instrukcja podaje (5-11)

Na sondach też są jaja... (test błędów nie wywalił błędów sond)
Oporność sondy 1 (na pinach 37 i 40) wynosi 7,6 oma (powinno być 2-5) na drugiej sondzie podobnie 7,6 wyszło...
Przeszedłem do sprawdzenia napięcia... podpiąłem pin29 i 49
odpaliłem samochód i pokazywało jedynie 0,02V po podniesieniu obrotów nie wzrastało na drugiej sondzie to samo... (czyli zbyt uboga mieszanka na obu sondach mam rozumieć ???)

Jeszcze pytanie na czujniku MAP (w instrukcji 4,95-5,05) ja miałem 4,8V czy może być coś nie tak przez taki a nie inny wynik? (chodzi mi o błędy które mi wyskoczyły podczas ich sprawdzania)

Bardzo bym prosił żeby do tego ustosunkował się ktoś kto się na tym zna... aha i powiedzcie mi jeszcze co to takiego taka metalowa rurka idąca dookoła silnika od przodu - od strony filtra - do tyłu i gdzieś tam jest zaczepiona (mam ją strasznie luźną)...

Reszta co sprawdzałem wydawała się być ok... Czujnik położenia wału, IAT, ISC itd wszystko ok.

Co mogło być nie tak podczas sprawdzania błędów i dlaczego wyskoczyły tak dziwne błędy?

Dnia dzisiejszego jeszcze pare spostrzeżeń...
-po włączeniu zapłonu zapaleniu się lampek kontrolnych odrazu załącza się wentylator...
-po podłączeniu "diody diagnostycznej" i przy jej mruganiu równocześnie mruga kontrolka ABSu (w tej samej chwili co lampka podłączona do trójkątnej wtyczki...

-----------------
Geodezja i kartografia
Geo-Tec
2011-03-11 07:47
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 ... 44 45 46
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM