Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Ogólne] gleba pomozcie - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 Autor 
 2006-05-30 21:54:10

Cytat:
na ale kto to wiedział że wyjdzie mi kupa, myślałem sobie co nowe to nowe ale stało sie i nie wróci


Wiem, wiem, dlatego napisałem, że to taka ironia losu.

-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film
2014-03-31 14:56
  
 
 2006-05-30 19:17:01

Cytat:
2006-05-30 11:21:34, -OMEN- pisze:
No i popatrz Hans, jakbyś troszke odczekał, to miałbyś być może piękny zawiasik KW. Co za ironia. Notabene niegdyś KriSSowy. Fryszardowy zawias KW - na sprzedaż


na ale kto to wiedział że wyjdzie mi kupa, myślałem sobie co nowe to nowe ale stało sie i nie wróci

-----------------
FEFK#571
FKDW#016
!!! PONIŻAMY CENY @#$-#% !!! Joł..Joł!!
 
  
 
 2006-05-30 11:21:34

No i popatrz Hans, jakbyś troszke odczekał, to miałbyś być może piękny zawiasik KW.
Co za ironia.
Notabene niegdyś KriSSowy.

Fryszardowy zawias KW - na sprzedaż

-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film
2014-03-31 14:56
  
 
 2006-05-29 11:48:23

Cyknąłem fotke u mnie z przodu. Zdjęcie troche liche ale widać, że zwoje tak się nie zgniatają, że zwój leży na zwoju. I podejrzewam, że gdyby u mnie obciąć 1,5 zwoja to auto poszłoby w dół.
Co firma to inaczej.


-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film
2014-03-31 14:56
  
 
 2006-05-29 11:35:19

Cytat:
Omen, rozmawiałem z Hansem i mówił które zwoje uciął. Napisałem Ci to w poprzednim poście. Ucięte są tam, gdzie zaznaczyłeś kreskami i w tym konkretnym miejscu i czy założysz springa uciętymi zwojami na dole, czy na górze nic się nie zmieni.


Źle się zrozumieliśmy KriSSo.
Nie chodzi mi o to którą stroną założy sprężyne bo i tak można założyć ją tylko jedną stroną.
Pytałem z której strony sprężyna ma twarde zwoje, a z której miękkie.
Jeżeli sprężyna ma miękkie zwoje na dole, a twarde ugóry to obcięcie tych zwojów nic nie dało bo one i tak się zgniatają po zamontowaniu do auta.
Natomiast jeżeli byłoby odwrotnie i na dole byłyby twarde zwoje i Hans by je obciął, to obcięcie powinno coś dać.

Cytat:
fakt springi ucięte na dole tam gdzie widać po założeniu (zwój na zwoju leży)


Z tego wnioskuję, że miękkie zwoje są na dole i dlatego właśnie jest klapa.

Cytat:
założe chyba stare (poprzednie) amory narazie zobaczymy czy opadnie, jak myślicie??


Trudno jednoznacznie powiedzieć. Często w takich przypadkach jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz.

A tak wogóle, to po zdjęciach Hansowych sprężyn widzę że co firma to ma inne kształty tych sprężyn.
Ja np. miałem na początku sprężyny Jamexa, które były chyba -40/40 to miały inną długość, potem miałem (podobno bo firmy nie jestem pewien) supersporty to miały inną długość, no i na koniec te sprężyny z zestawu Weiteca przód - 60 a były krótsze od poprzednich chyba z 6 czy 8 cm. I u mnie z przodu sprężyny nie zgniatają się tak na dole, że zwój leży na zwoju.
No i u mnie z tego co pamiętam to przednie prężyny były krótsze od tylnich, a u Hansa widzę jest odwrotnie. Co prawda on ma Mk7, a ja Mk6.


-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film

[ wiadomość edytowana przez: -OMEN- dnia 2006-05-29 11:41:23 ]
2014-03-31 14:56
  
 
 2006-05-29 10:38:41

Cytat:
2006-05-29 00:42:21, hans7 pisze:
fakt springi ucięte na dole tam gdzie widać po założeniu (zwój na zwoju leży) wiem że z nimi nic już nie zrobie, założe chyba stare (poprzednie) amory narazie zobaczymy czy opadnie, jak myślicie??



Myślę, że nie. No ale potestuj.

-----------------
Pozdrawiam,

#744

Był sobie ładny, srebrny Essik.
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-05-29 00:42:21

fakt springi ucięte na dole tam gdzie widać po założeniu (zwój na zwoju leży) wiem że z nimi nic już nie zrobie, założe chyba stare (poprzednie) amory narazie zobaczymy czy opadnie, jak myślicie??

-----------------
FEFK#571
FKDW#016
!!! PONIŻAMY CENY @#$-#% !!! Joł..Joł!!
 
  
 
 2006-05-28 21:44:21

Cytat:
2006-05-28 20:52:18, -OMEN- pisze:
No to akurat jest ważne. Bo jeżeli ta sprężyna jest miękka na dole to faktycznie to nic nie mogło dać.
Natomiast jeśli jest miękka na górze, a twarda na dole to co innego. Bo ucinając ją po twardszej stronie da to więcej niż po miękkiej.


Omen, rozmawiałem z Hansem i mówił które zwoje uciął. Napisałem Ci to w poprzednim poście. Ucięte są tam, gdzie zaznaczyłeś kreskami i w tym konkretnym miejscu i czy założysz springa uciętymi zwojami na dole, czy na górze nic się nie zmieni.

[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2006-05-28 21:47:42 ]
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-05-28 20:52:18

Cytat:
To już jest mniej ważne, czy góra czy dół. Akurat powinno być dół.


No to akurat jest ważne. Bo jeżeli ta sprężyna jest miękka na dole to faktycznie to nic nie mogło dać.
Natomiast jeśli jest miękka na górze, a twarda na dole to co innego. Bo ucinając ją po twardszej stronie da to więcej niż po miękkiej.
Faktem jest, że sprężyna zamontowana w samochodzie jest pod obciążeniem i te 4 cm inaczej się przekładają niż jest ona nie zamontowana i całkowicie rozprężona.
Cytat:
Najlepiej, to by było wypieprzyć w cholerę to wszystko co jest, po sprzedawać co się da z tego zawiasu i wziąć zamówić normalnego dedykowanego kita, np Weitec.


Zgadzam się. Tylko że teraz to nikt tych obciętych sprężyn Hansowi nie kupi, także za wiele kasy nie odzyska.
Pozatym jak sam pisał jest już całkowicie spłukany.
Sytuacja faktycznie wydaje się patowa.


-----------------
Nigdy nie mów Nigdy
Różnijmy się pięknie

Zielony Kocur - historia zmian
Zielony Kocur - film

[ wiadomość edytowana przez: -OMEN- dnia 2006-05-28 20:54:17 ]
2014-03-31 14:56
  
 
 2006-05-28 17:42:09

To już jest mniej ważne, czy góra czy dół. Akurat powinno być dół.
Natomiast ucięcie tego zwoju niewiele mogło dać, bo to faktycznie skrócenie springa o te 15 mm. TO za mało. Za kolei więcej uciąć się nie da, bo się zrobi dramat z jazdy.

Ja nie wiem co tu poradzić, bez kitu.. Temat jest po prostu przerąbany w tym momencie. Gdyby nawet znalazło się używane springi -60 żeby ten przód zrównać z tyłem, to amory znowu nie nadają się na takie obniżenia. I to jest zwariowane, błędne koło. Po prostu bez sensu. Szkoda, że nie chciał Hans słuchać od razu.

Najlepiej, to by było wypieprzyć w cholerę to wszystko co jest, po sprzedawać co się da z tego zawiasu i wziąć zamówić normalnego dedykowanego kita, np Weitec.

-----------------
Pozdrawiam,

#744

Był sobie ładny, srebrny Essik.
2011-04-26 20:04
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM