Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

SWAP co z tego wyjdzie :)

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2007-12-09 21:49:06

niestety swap to nie tylko silnik wiazka i komputer, inna masz skrzynie, sanki, co tez wazne inne hamowniki oraz zawieche, ja bym tam wolal kupic calego kompletnego RSa, jak wielu z klubowiczy robilo, zawsze zostanie czesci, pozatym maska, szerokie lampy, zderzaczek, recaro, ladniejszy licznik wyciagniete z calego RSa dopelnia efektu po wymianie silnika...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
2024-02-08 22:11
  
 
 2007-12-09 14:16:00

owszem inna i dlatego napisałem ze mam wiązke z kompem i oddam ją za mała kase..

-----------------
Jeżeli używasz Internet Explorera to świetnie - IE jest wyśmienitym narzędziem służącym do pobierania Mozilli Firefox.
2011-05-31 11:55
  
 
 2007-12-09 09:54:28

Cytat:
2007-12-09 09:29:30, Daniels86 pisze:
a wracajac do mojego pytania powie mi ktos czy wiazka z 1.6 8v podchodzi? moze wystarczy tylko kompa zmienic?


Jest inna - np CVH ma jedna lambde a RS dwie


-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650

[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2007-12-09 14:17:09 ]
2023-01-29 01:17
  
 
 2007-12-09 09:29:30

a wracajac do mojego pytania powie mi ktos czy wiazka z 1.6 8v podchodzi? moze wystarczy tylko kompa zmienic?
2008-06-12 10:42
  
 
 2007-12-09 01:44:53

jasne rozumiem! W 100% nie jestem przekonany co i jak jest zrobione w silniku, jeśli chodzi o rozrząd co do panewek to jak wiadomo różnie może być ale nie wchodzmy w to.. co do porównania.. nie dokońca o to mi chodziło, bo przerysowanie tulei czy zniszczenie/ obrócenie panewki to nie rozbicie pół samochodu i poskładanie nowego z dwóch połówek! Silnik śmigał normalnie do czasu wymiany panewek.. później niestety juz nie. Nię chcę wchodzić w dyskusję nie z tego powodu ze nie mam argumentów tylko może powstać wielki konflikt a tego chyba nie potrzebujemy, chodziło tutaj raczej o podpowiedzi do SWAPa a nie o to abyśmy sie kłócili wiec wiec propouje zostawić tą kwestie, jeśli Kolega Daniels86 bedzie robił swapa to zapewne sam zadecyduje co i jak ma zrobić. Ja napisałem ze mam silnik.. i napisałem jaki jest jego stan.. i Daniels86 może to wziąć pod uwage a może nie...
Pytał też o wiązke i komputer.. komp i wiązke mam... wiec chciałem tylko pomóc chyba tyle..
jak chegos nie napisałem to będe edytował
POZDRO


-----------------
Jeżeli używasz Internet Explorera to świetnie - IE jest wyśmienitym narzędziem służącym do pobierania Mozilli Firefox.

[ wiadomość edytowana przez: krysti612 dnia 2007-12-09 01:49:01 ]
2011-05-31 11:55
  
 
 2007-12-08 22:57:19

fajny metlik w glowie zescie mi zrobili jeszcze popoludniu bylem pewny w 100% ze taki wlasnie swap bedzie a nie inny
2008-06-12 10:42
  
 
 2007-12-08 21:35:03

Cytat:
2007-12-08 20:25:46, krysti612 pisze:
koszt naprawy to szlifnięcie wału +wymiana panewek a co do rozrządu najważniejsze jest to ze już śmiga a nie to z jakiego powodu był robiony bo to twierdzenie jest dla mnie śmieszne ( wywnioskowałem z tego że jeśli ktos remontuje silnik w którym hmm strzeliły pierścienie i porysowały całe tuleje jest głupcem gdyż ten silnik jest zarżniety i nawet po wymianie tulei,tłoków i innych potrzebnych do tego nic z niegonie bedzie)



co do kosztow naprawy to w najlepszym wypadku panewki+wal, moze byc tego troche wiecej. zalezy w jakich okolicznosciach zwatpila. niestety to 'ze smiga' to nie jest najwazniejsze, auto po dzwonie z wspawanymi 2 cwiartkami tez smiga, a chcialbys takie kupic ? no wlasnie. Poza tym duzo zalezy od tego co dokladnie wtedy poszlo i jak to zostalo zrobione.. zeby pozniej przy wymianie glupiej uszczelki pod glowica nie okazalo sie,ze juz nie ma z czego plaszczyzny wyciagnac ..

oczywiscie nie wyrokuje tu co jest lepsze - silnik w srednim stanie za 2 tys czy uszkodzony do remontu za 500zl. ja swojego w idealnym stanie pol roku po kapitalce sprzedalem za 3 (caly komplet na swapa). w kazdym razie porzadny remont to wydatek rzedu 2 - 3 kPLN i wiecej, takze ostatecznie na jedno wyjdzie, ja wolalbym nieco 'odswiezyc' silnik, ktoru ulegl naturalnemu zuzyciu niz kupowac silnik, ktory trzeba juz 2 raz naprawiac po jakby nie bylo - dosyc powaznej awarii. pozdroo



[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-12-08 22:20:56 ]
2023-10-11 07:32
  
 
 2007-12-08 20:25:46

Cytat:
2007-12-08 19:35:29, maciek701 pisze:
Daniel widze,ze jestes z moich okolic. Ja zrobilem juz 2 swapy w escorcie, jesli masz jakies pytania i watpliwosci to mozesz napisac lub wpasc do mnie, wszystko krok po kroku moge Ci pojasnic SWAP na RS2000 bez budzetu min 3.500 - 4.000 sobie odpusc - ciezko znalezc ten silnik w dobrym stanie. dobrym to znaczy 4 na 6 mozliwych pkt. niestety 90% to zajechane zlomy. Duzo latwiej i taniej o dobrego 1.8 bedziesz z niego zadowolony, ja mam aktualnie 105KM mozesz podjechac to zobaczysz jak jezdzi. Krysti - Ty tak nie czaruj z tym 'malym remontem' bo obrocona panewka w silniku to nie taki maly problem. Poza tym panewki nie leca bez przyczyny .. a gora w nim byla robiona z tego, co pamietam po awarii rozrzadu. wiec jest to silnik po przejsciach. pozdro [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-12-08 19:40:23 ]



Do silnika trzeba dołozyć wiem o tym panewka obróciła się ponieważ pseudo mechanik zapewne ten który robił całego SWAPA nie zabezpieczył jej po wymianie i wszystko wiadomokoszt naprawy to szlifnięcie wału +wymiana panewek a co do rozrządu najważniejsze jest to ze już śmiga a nie to z jakiego powodu był robiony bo to twierdzenie jest dla mnie śmieszne ( wywnioskowałem z tego że jeśli ktos remontuje silnik w którym hmm strzeliły pierścienie i porysowały całe tuleje jest głupcem gdyż ten silnik jest zarżniety i nawet po wymianie tulei,tłoków i innych potrzebnych do tego nic z niegonie bedzie) ja gdybym miał robić SWAPA wolałbym kupić silnik do remontu za 500 zł niż dać za "igłe" 2tys ale każdy ma swoje zdanie

PS Sam pisałeś ze 90% silników tych jest zarżnietych wiec jaka pewność ze "igła" za 2 tysiaki będzie tą igłą




[ wiadomość edytowana przez: krysti612 dnia 2007-12-08 20:34:00 ]
2011-05-31 11:55
  
 
 2007-12-08 19:35:29

Daniel widze,ze jestes z moich okolic. Ja zrobilem juz 2 swapy w escorcie, jesli masz jakies pytania i watpliwosci to mozesz napisac lub wpasc do mnie, wszystko krok po kroku moge Ci pojasnic SWAP na RS2000 bez budzetu min 3.500 - 4.000 sobie odpusc - ciezko znalezc ten silnik w dobrym stanie. dobrym to znaczy 4 na 6 mozliwych pkt. niestety 90% to zajechane zlomy. Duzo latwiej i taniej o dobrego 1.8 bedziesz z niego zadowolony, ja mam aktualnie 105KM mozesz podjechac to zobaczysz jak jezdzi.

Krysti - Ty tak nie czaruj z tym 'malym remontem' bo obrocona panewka w silniku to nie taki maly problem. Poza tym panewki nie leca bez przyczyny .. a gora w nim byla robiona z tego, co pamietam po awarii rozrzadu. wiec jest to silnik po przejsciach.
pozdro


-----------------




[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-12-08 19:40:23 ]
2023-10-11 07:32
  
 
 2007-12-08 19:32:29

Swap ,hmm fajna sprawa,ale wolalbym kupic cale auto i wtedy przezucac do swojego ...

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM