2008-03-12 21:15:00
W związku z napotkanymi przeszkodami z dopasowaniem dzwieku na tym co mam w aucie czyli kolektor 4-2-1, srodkowy tłumik walker (w dobrym stanie) i koncowym-stan-leczony z 100 razy
.
Postanowiłem wykonać sobie cały układ wydechowy od podstaw. w tym celu ściagnełem wymiary z tego co jest w aucie. ale mam dylemat z tym jaką srednice rur dobrać,myslałe o tym aby rura miał grubośc scianki 1,5 mm a srednica wewnetrzna 54 mm, taka ponieważ kolejny wymiar to 57 mm i tu wydaje mi sie juz za duzo,jako bazę słuzy mi strona supersprinta
gdzie dla RQB przewidują taką rurę
orginal supersprint 400 pln
oraz taki tłumik
koszt 840 pln,niestety nie moge sobie na to pozwolic ,a szkoda
więc w moim zamysle jest wykonanie takiej rury z kwasiaka i kolanek spawane tigiem,tylko zastanawia mnie to czy w pierwszym odcinku jest cos na ksztalt obejscia,w samochodzie mozna by z tego zrezygnowac bo jest miejsce i puscić rure prosto,i tu mój dylemat czy tak zrobić.poza tym w moim zamysle chce się oprzeć tylko na strumienicy(ułozenie spali i pozbycie sie rezonansu-jaki moze ewentualnie sie pojawić) i koncowym tłumiku,tu wchodzi w gre ulter.i teraz pytanie jaka srednica optymalna i czy koncepcja strumienica ,koncowy jest sluszna??????
acha w watku raczej prosze o wypowiedzi osób mających jakąs wiedze PRAKTYCZO-TEORETYCZNA W TYM TEMACIE a nie pseudo-cwaniaczków którzy chcą błyszczeć
-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ