Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[iglaxr3i] Xr + Vr6 jedyny taki. - Strona 29

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3 ... 55 56 57
 Autor 
 2008-06-26 15:44:12

no to tak :
zderzak zostaje w orginale tak jak byl od poczatku,
progi sa laminatu na wzór RS-a bo wtedy nie bylo nic dostepnego w orginale,
neony wylatuja bo mam zamiar gdzies na jesien kupic 2 auto
i te napewno bedzie tarlo o glebe wiec nie bardzo nim na codzien jezdzic ,
skrzydlo idzie do sprzedania i laduje tam wlasnie takie jak to

chyba nawet takie samo jak u ciebie na zdjeciu seba,
co do szyb to beda przyciemnione jeszcze przednie boczne,
a i wloty jak dla mnie to srednio ale spelniaja swoja funkcje chlodza dodatkowo silnik w upalne dni no ale tez wylatuja bo wejda inne bardziej dyskretne a maski z Rs-a nie chcem bo jest strasznie oklepana

a tak pozatym to wszystko ruszy dalej jak tylko zrobie sobie
troche wolnego a co do koloru to albo maluje go w orginal bo
narazie to tylko szpachel jest poprzykrywany albo w taki


to zdjecie z czasopisma GT z pazdz. jak ktos je czytal to wie ze to ladny odcien fioletowej perly.

aha i bym zapomnial Stozek no fakt trzeba obudowac ale skoro
bede zmienila nie które elementy w silniku
to poco robic drugi raz bynajmniej ja tak uwazam.

[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2008-06-26 15:50:05 ]
2024-04-02 21:06
  
 
 2008-06-26 10:49:23

Do tego zderzaka pasowalby spoiler taki jak ja mialem i na essie choc troche dlubnietym ,obnizonym i z szerokimi laczkami wyglada lepiej jak kazdy oryginal.


-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2008-06-25 23:02:38

Miałeś oryginalny tuning Forda. Mogłeś go nie poprawiać.
Progi wywal na zbity pysk i dawaj oryginalne do Xr3i/Rs mkV, tył też zostaw w oryginale, ewentualnie pomaluj dokładkę w kolor nadwozia.
Spoiler zamień na coś z palety Forda, byle nie Cosworth i nie coś z mkVI lub VII. Oryginalne spoilery do mkV są naprawdę ładne.
Neony mogą zostać, ale kolor zmień na czerwone.
Felgi też całkiem ładne.
Walni mu polerkę na całej powierzchni.
Przydały by się wszystkie szybki ciemne.
Poza tym maluj wszystko w jeden kolor .

Pamiętaj najważniejsze jest żeby auto Tobie się podobało!
2023-08-20 14:18
  
 
 2008-06-25 22:54:43

dobrze ze wrociles do normalnego zderzaka bo faktycznie tamten to kaszana byla. fajnie wyszedl przedni zderzak a tarcze indiglio zawsze ladnie wyladaja,tez sie nad nimi zastanawialem ale skonczylo sie na zwyklych tarczach,bo ponoc indiglio strasznie mecza oczy.duzo roboty z zamontowaniem ich miales? spojler fuujj i te wloty jakos do mkV mi nie pasuja wogole

-----------------
2014-10-07 12:07
  
 
 2008-06-25 22:43:35

zegary super indiglo zawsze robią ładne tarcze !
co do przerabiania zderzaka to też fajnie, widać że masz pojęcie o robocie i fajnie to robisz.

natomiast ten spoiler to porażka totalna masakra tragedia...

OBUDUJ TEN STOŻEK ! wg mnie to on po dłuższym staniu autkiem w korku odbiera tak z 5% mocy bo dostaje się do niego wrzące powietrze ! masz ten sam silnik to zobacz u mnie w wątku o aucie jak się robi zabudowe stożkowi !

Generalnie auto zmierza w dobrą stronę a co do opon to ja śmigam na 195/45 R16 i na polskich drogach niema szału... cza być stale czujnym bo mozna czasem fele zósemkować...

2008-10-03 21:10
  
 
 2008-06-25 20:04:22

Tyl wrócil na swoje miejsce i zawital tam z powrotem orginal,a co do opon to niestety musza zostac jakis kompromis na nasze polskie drogi.I licze sie z opiniami a co do zegarów to akurat mi sie podoba.
2024-04-02 21:06
  
 
 2008-06-25 19:47:01

Tył fatalny - kompletnie nie pasuje do reszty samochodu, podobnie jak indiglo nie pasuje do MK5. Włożone dużo pracy, efekt hmm.
Ale skoro nie skończony......zobaczymy


-----------------
Nie to jest ładne co jest ładne tylko to co się mnie podoba!

FEFK#2170

republika.pl/bootlegi_pf/

[ wiadomość edytowana przez: zagore1 dnia 2008-06-25 19:47:20 ]
2012-04-26 14:51
  
 
 2008-06-25 19:42:54

mamy być szczerzy. mi się nie podoba.. gleby to tu chyba wcale nie ma to jedno, drugie to za wielkie kapcie na tych felgach.. jedyna rzecz jaka mnie zaciekawiła to przedni zderzak, choć ja bym go zrobił troszku inaczej. dobrze że masz "zacięcie". wierze że Ci sie podoba to co robisz, ale jednak w niektórych kwestiach trzeba zrobić to co się podoba lub jest tolerowane przez innych żeby nie zrobić z siebie pośmiewiska.. a obawiam się że coponiektórzy niewyrozumiali mogą tak zareagować. pozdro i powodzenia!

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2008-06-25 19:25:20

biedactwo moze jak powywalasz kilka elementow... rozporka ladna

[ wiadomość edytowana przez: meller1985 dnia 2008-06-25 19:27:51 ]
2010-05-03 11:17
  
 
 2008-06-25 19:10:37



















Aktualizacja na dzien 13.10.2011



Ford Escort Xr3i - 1992

Silnik 1.8 16V RDA

-zmienione wałki rozrzadu na ssacy od RQB i wydechowy z 2.0 litrówki
-plastikowy kolektor ssacy z pojemnosci 2.0
-przepustnica z silnika RQB 55mm
-przepływomierz z silnika 2.0 litra i elktroniką od seryjnego przepływomierza
-układ wydechowy RS/Xr3 bez katalizatora z kolektorem od RS-a
-pomalowana pokrywa zaworów na kolor auta

Zawieszenie i Podwozie

-zawieszenie gwintowane Weitec Hicon Gt
-rozpórka przednich kielichów własnej produkcji stalowa
-rozpórka tylnich kielichów własnej produkcji stalowa
-tylna belka zmieniona na nieuszkodzona, dodane tarczobebny od RS-a
-przednie hamulce od RS-a pomalowane dodatkowo na czarno
-felgi Borbet BS prz. 7.5/16 tył. 9/16 białe na kazdym rant spolerowany i opony o profilu nie wiekszym niz 45

Karoseria

-zmieniony lakier na perłowy z palety KIA
-przedni zderzak z powiekszonym wlotem na chłodnice
-maska przednia z wspawanymi wylotami z modelu Kadet GSI i usunietymi spryskiwaczami
-tylna klapa wygładzona i zlicowana ze spojlerem od modelu Cosworth
-tylny zderzak wygładzony
-brak listew na całym aucie
-przednie kierunki w zderzaku zmienione na białe jak i boczne ,tylne lampy przemalowane na czerwono
-nakładki na progi orginalne od modelu Xr
-koncówka tłumika ze stali nierdzewnej w polerce
-oklejone szyby tylne czarna folia + nalepki

Wnetrze
-fotele Recaro
-dodane elektryczne szyby
-dodany zamek centralny
-zegary Indiglo


Audio w budowie.

Co do planów ----,zmiana koloru ,odbudowa blacharska całego auta,zmiana silnika i napedu.



Nizej wyglada jak było

tak wygladal orginal a teraz przeróbki.






to tyle z zabawy laminatem i klejem moze troche choinki teraz






a teraz wnetrze:








zderzak przedni jeszcze w trakcie prac ale juz cos widac:












i tak ogólnie:









[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2011-10-14 20:50:37 ]

[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2011-10-14 20:55:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2013-06-30 17:51:26 ]
2024-04-02 21:06
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3 ... 55 56 57
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM