2008-09-21 18:43:40
Kiedyś już pisałem że wcześniej jezdziłem astrą i brakuje mi termometru w escorcie.
Postanowiłem ten problem rozwiązać i zamontować termometr,ale taki żebym miał temperaturę zewnętrzną i wewnętrzną potrzebną w lecie do ustawiania klimki.
A więc kupiłem taki termometr
Niestety musiałem go przemalować na czarno i zamontowałem na stałe zasilanie do podświetlenia,a nie jak było do gniazdka zapalniczki.Zamontowałem wyłącznik podświetlenia żeby w dzień się nie podświetlało,bo podczas podświetlania dodaje 2 stopnie.
Drugi problem pojawił się ze wskazaniami temperatury wewnętrznej.Czujnik od temp.wewnętrznej był w obudowie termometru i strasznie oszukiwał,bo jednak obudowa się nagrzewała a szczególnie po włączeniu podświetlenia.
Wylutowałem ten czujnik i przylutowałem go do przewodu,który wlutowałem w jego miejsce do termometru.
Czujnik temp.wew. zamontowałem nad nogami kierowcy,bo to miejsce najmniej przekłamywało temperaturę(na zdjęciu czujnik w tej ramce)
Czujnik temp.zewnętrznej zamontowałem pod zderzakiem z przodu.
Dorobiłem jeszcze włacznik podswietlenia,żeby np. na postoju bez włączania stacyjki podświetlić termometr (włacznik na zdjęciu zaznaczony ramką)
Fotki końcowe.Wszelkie opinie wskazane.
Polecam gorąco wszystkim szczególnie z klimka,do regulacji temperatury w lecie noi w zimie też.
A tak przy okazji dodam jeszcze zdjęcie gniazda 12V w tunelu np. na podłaczenie nawigacji,żebym nie musiał popielniczki otwierać.
[ wiadomość edytowana przez: danek7902 dnia 2008-09-22 18:35:53 ]