Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

 Zacznij nowy wątek  Dodaj odpowiedź w tym wątkuLogowanie - Rejestracja   Pomoc
 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » Chrom, nikiel.....
 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
>> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor
 Chrom, nikiel..... 
slawek75
Escort Driver

ford escort kombi
bierutow



  2014-03-03 19:30:02^

Witam masz numer : 507132804 Pozdrawiam

2019-11-02 00:33
   
patryk24729088
Escort Driver

Ford Escort Kombi
Waliszew/Kutno



  2014-03-02 22:22:47^

oki, to prześlij mi namiary jak znajdziesz

2019-03-31 21:03
   
slawek75
Escort Driver

ford escort kombi
bierutow



  2014-03-02 17:50:43^

Witam jest we Wrocławiu gościu który się w to bawi.Chromuje,nikluje,miedziuje itp.itd.Z tego co kojarzę to bierze 35zł za 1 dcm/kw.Czas realizacji to do 3 tygodni.Jak będziesz chciał to znajdę wizytówkę do niego i dam Ci namiary.Pozdrawiam

2019-11-02 00:33
   
Kleszczak (S)
Prezes Zarządu FEFK

Aktywny na forum 5482 dni
escort cabrio, Polo ...
Lubycza Królewska



  2014-03-02 17:18:33^

stary, ciężka sprawa. Nie słyszałem żeby ktoś się tym zajmował na forum. Ja swoje znaczki dałem do chromowania już wiele miechów temu i jeszcze ich nie mam, w firmach ciężko coś załatwić.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach

2020-02-21 10:22
   
patryk24729088
Escort Driver

Ford Escort Kombi
Waliszew/Kutno



  2014-03-02 16:33:41^

Witam. Ma ktoś namiary na kogoś co by odświeżył zderzaki od maluszka, lub może ktoś w klubie takie coś robi?


2019-03-31 21:03
   
Tobinator
Sympatyk FEFK

FORD Escort Kombi MK7
Myślachowice



  2010-06-17 00:11:56^

Aaa kurcze faktycznie nie zauważyłem nawet.. sorry mój błąd... dobrze że ktoś czuwa nad tym.


-----------------
FORD is the BEST! *** the REST! :D

Mój KOMBINATOR

Poza tym napisałem że to tylko propozycje osobiście bym czegoś takiego nie zrobił...

[ wiadomość edytowana przez: Tobinator dnia 2010-06-17 00:13:17 ]

2016-10-27 14:46
   
Niezarejestrowany
  2010-06-16 23:58:40^

chyba Ci się coś po... kręcilo w glowie co
Już któryś raz odgrzewasz kotlety z przed 2 lat nie wiadomo po co i do tego glosisz takie pomysły, że najlepiej usiąść i płakać

 
  
Tobinator
Sympatyk FEFK

FORD Escort Kombi MK7
Myślachowice



  2010-06-16 23:03:21^

Witam. Jak już tak chcesz chromować Essa to te klamki zewnętrzne niech będą możesz kupić też nakładki na nadkola w kolorze chromu też może Ci to spasuje chromowane ramki rejestracji przód / tył. Możesz też felgi wychromować albo kupić chromy fordowskie oryginalne zdaje się byłyewentualnie polerka na lustro szybki w lustro weneckie Takie poddam pomysły. Nie mówię też czy mi się to podoba czy nie bo to kwestia gustu ma się tobie podobać porostu nikomu innemu Może coś podłapiesz z tego Pozdro

-----------------
FORD is the BEST! *** the REST! :D

Mój KOMBINATOR

2016-10-27 14:46
   
POMPA

ESCORT MK4 RS2000
KOZIARNIA / NEW YORK



  2008-10-27 15:25:05^

proszę się wstrzymać, komuklowiek wysłałem namiary do chromowania metali bo koleś coś mota!
teraz wciska mi jakąś kosmiczną cenę i twierdzi że myślał ze to ma być tylko wypolerowane
a wszystko było dokładnie uzgodnione zanim wysłałem graty(wypolerowane)
co do chromowania plastiku to ten drugi gość spoko ale ciężko się doczekać wolnego terminu

-----------------
Najładniejszy Escort FEFK Roku 2007-MK4

FEFK #2441

2013-07-21 04:18
   
bogdan_gl

KIA RIO RS 2004
Jawor



  2008-10-19 10:47:08^

Cytat:
2008-10-19 02:58:56, DRIVERRS_ pisze:
To jest w Swidnicy na ulicy Kliczkowska 36 tel 0605-380-552 Jak jedzies od strony strzegomia do swidnicy to jedziesz na swiatlach w lewo na woclaw caly czas prosto po lewiej w polu bedzie Orlen i duze skrzyrozwanie ze swiatlemi to jedziesz prosto i za salonem opla w prawo to bedzie ulica wroclawska jedziesz prosto i bedzie rondo to nie na most zelazny tylko prosto potem jest plac manewrowy i jak przejedziesz przez tory to po prawej bedzie budynek pomaranczowe tebilce beda to napewno zobaczysz



Dzięki za info Na pewno skorzystam... Muszę popróbować w jakim kolorze będzie najlepiej wyglądać.

-----------------
www.jaworzanie.pl
www.kredytujemyauto.pl
www.finansowedoradztwo.com.pl

2010-02-05 15:56
   
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » Chrom, nikiel.....
 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Forum udostępnia serwis MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.