2008-12-31 17:12:47
Zachcialo mi sie kolejnego klopotu - no i mam
Co do zrobienia to widac
,czyli : malowanko calego,wymiana dachu,zmiana wnetrza,gleba,alu,lustra mk VII.
Spoilera sie pozbede raczej ,front RS bedzie z bedlookiem delikatnym i dokladeczka RS pod tylny zderzaczek.
Zderzaczek przedni z osprzetem juz kupiony oraz grill RS :
Silnik w autku wiadomo - N7A dla mniej wtajemniczonych RS 2000. Silnik ten w cabsie juz byl,ale swap byl nie do konczony - jako tako z silnikiem sie juz uporalem i nawet jezdzi
Z mechanicznych spraw zostalo sie zalozenie wspomagania i wtedy czas na blache,usuwanie ognisk korozji (ktorej ciut jest ,ale sa to zaczatki,ktore spustoszenia jeszcze nie zrobily) ,progi np wygladaj tak :
Fotki mniejwiecej wg kolejnosci wykonanych prac w aucie - calosc watku jest zawarta tutaj :
Stan obecny czyli na dzien 20.01.2010r
OT takie podsumowanie
Wyposażenie:
-el.dach
-4x el. szyby
-el. lusterka
-podgrzewana przednia oraz tylnia szyba
-podgrzewane spryskiwacze
-el. reg. światła
-skorzana tapicerka,
-ABS
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z podwojnym ryglowaniem co w cabrio jest dobra sprawa
-el.otwieranie klapy bagaznika
Zmiany/udoskonalenia :
Silnik:
- RS 2000 - byl 1,6
Zawieszenie:
- kompletny KIT KAW - super zawias nawiasem mowiac
- + wymiana wszelkiej zuzytej czesci w zawieszeniu na nowa ,a obecnie ida do mnie tuleje wachaczy ala'power flex
Hamulce:
- przod : nowe tarcze motocraft 260mm i zaciski z RS 2000
- tyl : tarczo bebny z nowymi szczekami ham recznego(drogi i ciezki temat
) i oczywiscie klockami glownymi
Koła (opony/felgi):
- 16" przod 7,5" tyl 9"
- opony odpowiednio 195/45 i 215/40
Styling zewnętrzny:
- Zderzak przod RS2000 wygladzony i dokladka z laguny
- Zderzak tyl to rarytas zender do mk VI
- Grill RS2000 wygladzony
- lampy przednie przyciemnione
- biale przednie i boczne kierunki
- tlumik sportowy owal 80x140
Wnętrze:
- Tapicera skorzana oryginal FORD
- Kierownica RS 2000 oryginalna skorzana
- Zegary RS2000 z tarcza w milach (liczydlo przelozone i liczy km)
- oryginalna galka zmiany biegow z czerwonymi napisami
Audio:
- Przednie glosniki HERTZ odseparowane 165mm ,sopran w slupkach
- tylne glosniki w boczkach alpine 13cm
- tylne glosniki w "polce" elipsy DAX 100RMS
- tuba mac audio
- 2 wzmacniacze RTO
- Radio JVC z DVD,MP3 itd
Auto po zakupie :
Nowa maska
Nowy tlumik
Nowy zawias - po wymyciu wyglada b dobrze
Felgi Dezent 16"
Poszerzanie nadkoli i zalozenie gleby
Zakladanie wyposazenia elektrycznego (4xszyby,central,el.dach,prowadzenie kabli audio itd)
Zakładanie wspomagania kierownicy i odnowionych sanek zawieszenia
Usowanie rudzielca i zakladanie nowego tylu oraz przodu
Auto zawiezione do lakiernika
Usuniecie listwy zderzaka (3 krotne zaspawywanie ubytku po listwie)
Zender na tyl
Nie majac auta moznabylo zajac sie renowacja hamucy (piaskowanie,cynkowanie,malowanie proszkowe i malowanie natryskowe)
Auto po malowane i wstepnie zlozone u lakiernika
Autko w domu i mozna zaczac skladac
Blenda w kolorze nadwozia
Skora
Hamulce tyl
Felgi
Dokladka laguny odnowiona
Zegary angielskie
Gleba kontra terenowka
Biale kierunki wykonane wlasnorecznie
No i tak to wyszlo puki co
-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2010-01-20 15:03:38 ]
[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2011-06-19 13:38:30 ][ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-06-19 14:27:30 ]