| | Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | Autor | | Magik123 Sympatyk FEFK
osobowy gdzieś | 2009-03-05 14:53:36 Dobra, ale tu nie chodzi czy chcesz czy masz pojecie, tylko czy Cie stac, bo za 2 tys nie zrobisz swapa na silnik całkowicie z innego auta.
----------------- [ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2009-03-11 22:39:07 ] | 2016-11-06 16:03 | | Magik123 Sympatyk FEFK
osobowy gdzieś | 2009-03-05 10:07:34 Ok, moze poczekajmy na odzew swapowicza, bo może zrezygnował po tych wszystkich wypowiedziach.
[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2013-08-17 19:42:52 ] | 2016-11-06 16:03 | | PawBur Sympatyk FEFK
mondeo mk3 Gdańsk | 2009-03-04 23:15:34 Chłopaki, nie wiem czy kolega to zrobi, mam nadzieje że tak, ale proszę was skończcie o tym prowadzeniu, wyważeniu i innych takich. Pewnie że nie będzie to ideał ale zapewne jakoś zasadniczo od Golfa 3 czy innego corrado nie będzie się różnił. Ludzie nie takie silniki wkładali, a ten jest jeszcze kompaktową konstrukcją na dodatek. Ciekawe jak jeżdżą małe Mazdy MX-3 z V6 z MX-6 - kilka jest w klubie Mazdy? I może ktoś wie i podzieli się wiedzą ile waży taki zetec a ile VR6? Próbowałem wygooglać, ale nie jest to takie proste. | 2013-04-24 20:08 | | Sjepka Sympatyk FEFK
Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-03-04 22:41:58 Cytat:
| 2009-03-04 22:34:27, slawcek pisze:
Już nie powiem jak to auto będzie jeździć, przedni napęd i taka moc, ciężar silnika. Ciężko je będzie utrzmać na drodze.
|
|
Dokladnie... Buda z Escorta na pewno nie byla zaprojektowana do czegos takiego. A zawieszenie? Moga sie dziac cuda... Nie da sie ukryc ze aby sie tym poruszac bezpiecznie trzeba pomyslec o praktycznie kazdy podzespole auta,bo taka przekladka niesie za soba koniecznosc zmodyfikowania wielu innych rzeczy... I wtedy zaczynaja sie schody,bo kupka pieniedzy przeznaczonych na ten cel moze sie okazac niewystarczajaca.... ----------------- Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...
Podobno czerwone są szybsze...
Golf? Was ist das?!
War...War never changes... | 2022-04-25 07:45 | | Asior
306 HDI XS Sport Wronki | 2009-03-04 22:39:11 Cytat:
| 2009-03-04 22:30:54, Sjepka pisze:
A stan budy??? Podłuznic??? Nie trzeba chyba tlumaczyc ze taki silnik jest spooooro ciezszy... Masa vr6+wieksza moc+zgnita podloga=??? Jak sie auto zachowa??? a hamulce??? Zostawisz serie??? Moze przydaloby sie tez je wzmocnic,moze tez z vr6?????? Chlodnica??? Z escorta???
|
|
a półośki i piasty, mocowanie silnika ?? cała elektryka itd itp...... to w zasadzie prawie budowanie nowego auta..........
hehe ciekawe czy jakby kto chciał sprzedać takiego essa to kto go kupi........
pewnie jest to do zrobienia, ale jest to w cholerę rzeźba i szczerze mówiąc to osobiście bałbym się tym dalej poruszać niż 20km od domu ----------------- Moja 306 na PolskaJazda - Zapraszam
Escort MKIV 1989r 1.8d - sprzedany
Escort MKVII 1997r 1.8d - sprzedany | 2017-12-25 15:49 | | Sjepka Sympatyk FEFK
Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-03-04 22:30:54 A stan budy??? Podłuznic??? Nie trzeba chyba tlumaczyc ze taki silnik jest spooooro ciezszy... Masa vr6+wieksza moc+zgnita podloga=??? Jak sie auto zachowa??? a hamulce??? Zostawisz serie??? Moze przydaloby sie tez je wzmocnic,moze tez z vr6?????? Chlodnica??? Z escorta??? ----------------- Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...
Podobno czerwone są szybsze...
Golf? Was ist das?!
War...War never changes... | 2022-04-25 07:45 | | deathrider_85 Sympatyk FEFK
Renault Launa II ph.2 ~BB | 2009-03-04 22:13:31 Cytat:
| 2009-03-04 22:03:37, Sjepka pisze:
Ja tez uwazam ze do tego swapa nie dojdzie... Sami teoretycy: wszystko super,tu sie przytnie,tam sie heftnie... Jasne...Jesli zobacze, to uwierze... I nie porownujcie tego do swapa np z RQB na N7A to jest niebo a ziemia... Ja tez zaloze watek Escort z silnikiem Wankla ... Jedni powiedza da sie,drudzy nie, a efekt koncowy??? Jak zwykle ten sam...
|
|
Ja daje projektowi 50% szans.
Sam powiem szczerze, że zbieram na inny samochód i przez myśl przeszło mi pierwsze turbo na forum (z racji posiadania gotówki na koncie).
RDA zrobione na RQB + odprężenie silnika + turbina. Projekt to co najmniej 170KM, może udało by się to zrobić tak, żeby silnik jeszcze trochę bez remontu pochodził. Koszt założenia to mój mechanik i potem zestrojenie tego gdzieś.
Mój pomysł poszedł się paść, bo trzeba zrobić kolektor (a to sporo kasy) no i Ess ma napęd na przód i stwierdziłem, że na 400m będę może najszybszy, a gdzie reszta zabawy (drift). ----------------- | 2023-08-20 14:18 | | deathrider_85 Sympatyk FEFK
Renault Launa II ph.2 ~BB | 2009-03-04 22:01:43 Cytat:
| 2009-03-04 21:53:28, djtados pisze:
Wg mnie i tak TEGO swapa nie będzie... Stawiam zgrzewke piwa jak się pomylę....
|
|
Wg mnie też nie.
Nom niestety, ale wstawienie do Essa czegoś innego, niż silnik z RS to wyzwanie. Nawet jak ktoś chciałby 2.0 Zetec, to trzeba modzić z tego co ludzie piszą.
Po prostu Ess ma mało miejsca pod maską, już 1.8 Zetec trochę zajmuje, nie mówiąc o 2.0 z RS'a.
Załadowanie Turbo zamiast większego silnika wbrew pozorom raczej nie powinno być takie trudne, ale nikt tego w garażu nie przerabiał tak jak w przypadku np. CC&SC i z tego powodu w Essie jest to dość egzotyczna przeróbka (a firmy chcą kosmiczną kasę).
Ps. Wiem, że to zdrada, ale jak masz już dawcę, to sprzedaj Essa kup Gofra II i bez większych trudności powinieneś silnik przełożyć.
----------------- [ wiadomość edytowana przez: deathrider_85 dnia 2009-03-04 22:02:21 ] | 2023-08-20 14:18 | | deathrider_85 Sympatyk FEFK
Renault Launa II ph.2 ~BB | 2009-03-04 21:29:13 Koszt roboty może się zamknąć w 2000-3000tyś. Jak Facio to będzie robił nawet tydzień, to dla zwykłego mechanika spora kasa.
Jest jednak parę kwestii, które trzeba poruszyć:
- cały przód musi mieć założone rozpórki (dolne i górne), żeby się auto nie rozjechało,
- zrobi swap, wytnie potnie, może nawet odpali, ale auto będzie na 99% nie skończone i trzeba będzie rzeźbić dalej, żeby skończyć projekt (co pewnie pochłonie lekko z 1000zł jeszcze jak sam nie umiesz spawać, bo na pewno będzie trzeba trochę rzeczy przerobić, przespawać i jakieś wzmocnienia założyć),
- co z wydechem? Przerobisz kolektor? Może to nie być takie proste,
- instalacja elektryczna, ale to myślę, że będzie mały problem, bo masz kompletną instalkę z VW,
- ciekawe czy maskę zamkniesz .
Koszt przekładki silnika w CC 3000zł to cena masakryczna, ludzie to w garażu robią w ciągu jednego dnia z książką serwisową. ----------------- | 2023-08-20 14:18 | | Niezarejestrowany | 2009-03-04 21:26:39 powiem wam tak - mnie jak czytam wasze wypowiedzi w tym wątku.
Ogólnie jak ktoś się pyta co i jak (turbo, swap itp) to pada w jedną sekundę 50 odpowiedzi, że i tak skończy się na gadaniu.
Tu mamy wg mnie bardzo realistyczny projekt. Samochód dawca i tak jest już własnością sprawcy zamieszania. Jeżeli jeździł nim do tej pory, to zna jego stan. kupując silnik z niewiadomego pochodzenia robimy generalke, a tutaj te koszty znikają, wyłączając standart olej i filtry, ale to nie robi 1000zł (chyba, że jeździcie Lexusem LS460 - dzisiaj na serwisie przeglad 30tyś zostawiłem 4tyś pln za auto szefa). Co do mechanika - w końcu padła odpowiedź, że jest to zanjomy sprawcy zamieszania, więc darujcie sobie liczenie robocizny jak w autoryzowanych serwisach.
Podsumowując - nawet jeżeli dojdą jakieś dodatkowe wydatki to podejrzewam, że nie będzie to więcej jak 2tyś.
i nawet jeżeli ktoś miałby wziąść kredyt na te 4 tyś to rata go nie zabije - rozbije go w czasie i rata będzie śmieszna.
A po wszystkim będzie śmigał ESSIM VR6, z bananem na dziubie. ----------------- | | | Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 ... 41 42 43 44 ] | |
|
|
|
|