Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MAG] ST200 - najniższe Mondeo w Szwecji ;-)

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » [mag] st200 - najniższe mondeo w ...

 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2009-06-11 10:10:47

Moje autko, najniższe Mondeo w Szwecji




Czemuż to niby jest ono najniższe zapytacie







Bo na tych zdjęciach, jego dach znajduje się na wysokości około 80cm poniżej poziomu morza





-----------------
FEFK #182

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-02-28 17:53:15 ]
2014-12-10 13:51
  
 
 2009-06-11 10:34:40

hehe dobre fajne masz te mondeo,wciepnij jeszcze zdjęcia środka

-----------------
Nissan Primera 1.8 16V 2000r
chociaż morda pasuje do forda to forda już nie ma :/
Ford Escort 1.6 16V 1993r
 
  
 
 2009-06-11 10:47:23

a gdzie snieg

-----------------
#1894
1,8 16V (115KM) lpg
Ford+Zender+Morette+Weitec = moj Escort :-)

Henry Ford : " Gdy widzę przejeżdzającą ośmiocylindrowa Alfę, ściągam z głowy kapelusz."
2018-02-02 18:27
  
 
 2009-06-11 10:56:16

Cytat:
2009-06-11 10:47:23, koniuXR3i pisze:
a gdzie snieg


Został na północy

Przeprowadzilismy sie 1.300km na południe i teraz do Polski mam rzut beretem - tylko przez Bałtyk

Za chwilke wrzucę foty z małej sesji na plaży

-----------------
FEFK #182
2014-12-10 13:51
  
 
 2009-06-11 11:04:39

Na te plażę wybieramy się zawsze z dzieciakami jak jest pogoda - tym razem napracowałem się przy polerce lakieru i pojechałem na plenerek zrobić sesję foto, ale plany troszku mi pomieszał "dość gwałtowny deszczyk"



Co do samego autka, to ponieważ stary wątek już dawno zniknął w odmetach czasu , to przygotuję mały zestaw fotek z historii posiadania go przeze mnie

-----------------
FEFK #182
2014-12-10 13:51
  
 
 2009-06-11 15:51:48

Czy mi się tylko wydaje, czy przy klapce wlewu jest wielgachny wgniot ??

Mondek całkiem ładnisty

-----------------
HYDROGRAFIKA I LAKIERNICTWO Info PRV lub tel.
2019-10-10 09:51
  
 
 2009-06-11 19:37:34

Cytat:
2009-06-11 15:51:48, kolo21dg pisze:
Czy mi się tylko wydaje, czy przy klapce wlewu jest wielgachny wgniot ??


Masz rację - wydaje Ci się

Niestety Ford nie popisał się w Mondeo MkII kombi z klapką wlewu paliwa - klapka jest płaska, a blacha nadwozia w tamtym miejscu wcale nie i stąd taki dziwny efekt

Co do samego autka.
Oryginalne Mondeo ST200 kombi w lakierze Black Panther . Rocznik 2000, jako nowe wyjechało z salonu Forda POL-MOTORS we Wrocku i tam jeździło przez 6 lat u dwóch kolejnych właścicieli.
Kupione przeze mnie w lipcu 2006, miało wtedy 52.340km przebiegu - udokumentowanego , bo cały czas było serwisowane w Pol-Motors.

Autko bezwypadkowe, ale ma lakierowane dwa elementy: lewy przedni błotnik i prawe przednie drzwi (jest również przetrysk na tylnych drzwiach pod listwą). Obie te rzeczy były robione w Fordzie (sprawdziłem osobiście ) przez pierwszego właściciela.

Gdy autko trafiło w moje ręce, był to całkiem standardowy ST200 - jedyny dodatek stanowił zestaw głośnomówiący do telefonu komórkowego założony również przez serwis Pol-Motors .

Razem z autem dostałem od poprzedniego właściciela belki bagażnika dachowego (oczywiście orginalne fordowskie), gumową matę bagaznika (oczywiście orginalna fordowska), komplet dywaników gumowych i welurowych (oczywiście orginalne fordowskie ) oraz komplet zimówek na stalówkach 15 cali z oczywiście orginalnymi fordowskimi deklami

Pierwszą rzeczą którą zrobiołem po dojechaniu z Wrocławia do Gdańska była wymiana paskudnych bocznych kierunkowskazów na wersję "clear" z palety produktów InPro.
Potem sprofanowałem autko instalacją LPG , oczywiście sekwencja BRC Sequent Fly 56 z butlą 62 litry w miejscu zapasu.

Potem dorwałem felgi, które były jak dla mnie ładniejsze od orginalnych (a co najważniejsze, szersze i bardziej na zewnątrz odsadzone ), a zimówki też wylądowały na alusach.

Zaraz potem zniknęły z auta oznaczenia V6 i ST200

Potem stopniowo pojawiło sie parę delikatnych modyfikacji typu dołożenie ogrzewanej przedniej szyby, montaz haka holowniczego i ogrzewania postojowego (wymuszone przeprowadzką do północnej Szwecji).
Potem jakies drobnostki jeszcze typu wkładka K&N, nowe hamulce EBC,

Kolejna większa seria "przeróbek" związana była z koniecznościa wymiany niektórych zuzytych już elementów - w tym sezonie zagościły na aucie nowe wydechy koncowe z nierdzewki, komplet nowych opon Bridgestone Potenza RE050 , nowe wahacze z tulejami z poliuretanu, nowe poliuretanowe tuleje stabilizatorów z przodu i tyłu (oczywiście sworznie, koncówki drążków itp itd przy okazji też wymieniłem) oraz springi H&R (-40/-20) dobrane tak, aby usiadł z przodu (strasznie cierpiałem z powodu "dziury" nad przednim kołem ) i nie usiadł z tyłu - ST200 jest fabrycznie ok. 2cm niżej niż standardowe Mondeo MkII).

Kolejne drobne modyfikacje będą stopniowo uskuteczniane, w planach na najblizszy czas jest pomalowanie w końcu zacisków na czerwono (zabieram sie do tego juz ponad 2 lata ), przyciemnienie dwukolorowe tylnych lamp, przeróbka reflektorów na Black Edition, wymiana bocznych kierunków na dymione no i dokończenie modów związanych z wydechem.
W tym sezonie raczej tego mi sie już nie uda zrobic, ale kolejnym etapem jest wystrojenie pod nowy wydech elektroniki sterującej silnikiem

Jeśli odbije mi zupełnie (co nie jest wykluczone ), a będę miał wystarczająco dużo "zbędnej" kasy (mało prawdopodobne, ale może jednak ) i drugie auto do codziennego użytku, to dół silnika zostanie zmieniony z 2,5 na 3,0 z głowicami i całym osprzętem od mojego orginalnego 2,5.
Zapewne pokusiłbym sie wtedy równiez za jednym zamachem o nowe kolektory wydechowe - po wystrojeniu powinno to w komplecie dać około 40-50 koników .

Ale to jest pieśń dalekiej przyszłosci - ale w tej sprawie dużo zależy od tego co sie będzie działo w ciągu najbliższych paru miesięcy

W każdym razie uwielbiam dźwięki jakie wydaje z siebie ta V-ka przy pełnym otwarciu przepustnicy

-----------------
FEFK #182
2014-12-10 13:51
  
 
 2009-06-11 22:20:13

MAG-u, jak mi się kombi nie podobało tak Twoje zrobiło na mnie spore wrazenie.
Chociaz jeszcze mozesz cos z tylnym zderzakiem zrobic, typu pełna dokładka czy cos tak żeby tych puszek nie było widac.
Ale ogolnie wielki PLUS

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-06-11 23:05:18

Kocur po prostu
2010-04-08 21:58
  
 
 2009-06-11 23:09:28

Kiedy zawitasz do Sztokholm-u ?

-----------------
VW Golf IV forum
...... Problem z siedzeniem kierowcy - ustawić wyżej żeby było widać dziary na bicepsie czy obniżyć żeby pokazać żel i podcięte pejsy? Opinie praktyków mile widziane.
2014-05-29 21:11
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » [mag] st200 - najniższe mondeo w ...

 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Forum udostępnia serwis MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.