Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MAG] ST200 - najniższe Mondeo w Szwecji ;-)

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2009-11-08 10:27:23

Wczoraj, po 1230-tu dniach od zakupu i przejechaniu 77.750-ciu kilometrów, moje wychuchane ST200 odjechało ....

Mam nadzieje, ze nowy wlasciciel bedzie o nie odpowiednio dbał

-----------------
FEFK #182
2014-12-10 13:51
  
 
 2009-10-13 14:14:55

nie cichaj tylko dogadywac mi sie tu
jeden troche ustapi drugi dolozy i obaj beda zadowoleni

-----------------
2023-02-18 12:52
  
 
 2009-10-12 22:45:29



-----------------
FEFK #182
2014-12-10 13:51
  
 
 2009-10-12 21:33:17

Cytat:
2009-10-12 21:15:22, PUNIU pisze:
chyba macku znam potencjalnego kupca twojego st200



Cichaj tam
2013-10-06 16:31
  
 
 2009-10-12 21:15:22

chyba macku znam potencjalnego kupca twojego st200


-----------------
2023-02-18 12:52
  
 
 2009-10-12 14:57:47

Cytat:
2009-10-11 21:59:37, PawBur pisze:
MAG, a tak z ciekawości - który lepszy? Jak się do siebie mają obydwa mondziaki?


Hmm, Black STeck jest bardziej twardy i niższy - troszke lepiej w ostrych zakretach jedzie (zapewne to zasługa poliuretanów i springów H&R)
BlueSTek dla odmiany jest zdecydowanie bardziej stabilny przy jeździe po prostej - mniej odczuwa się prędkość, ale w ostrych zakrętach dupcia trochę ucieka (MkIII jest sporo wieksze i cięższe od MkII).
Komfort jazdy zdecydowanie wyższy w nowym, a co do osiągów - ST220 odczuwalnie jest niewiele szybsze od ST200 - wynika to zapewne z różnicy w masie.
Fotele przednie lepsze w nowym, ale poniewaz jest tu pełna skóra, to tyłek się troche na niej slizga - w ST200 jest półskóra i nie ma tego efektu

ST200 brzmi bardziej zadziornie (mam niefabryczny wydech), ale ST220 wcale dużo z tego powodu nie traci, bo fabryczny wydech zapewnia naprawde bardzo przyjemne wrażenia słuchowe

Trochę inna jest charakterystyka silników - w ST200 sa zmienne długości kanałów dolotowych, co powoduje, ze przy zmianie, przy około 3,5 tys obrotów, dostaje dodatkowego "kopa"
ST220 rozwija moc bardziej płynnie - jak zacznie ciągnąć, to ciagnie pod czerwone pole bez chwilowej zadyszki


-----------------
FEFK #182
2014-12-10 13:51
  
 
 2009-10-12 14:43:50

Cytat:
2009-10-12 07:51:03, skidmarks pisze:
Przy nowym mk1 to już dziadek


Ale bardzo krzepki "dziadek"


BTW - ST200 to Mk2

[ wiadomość edytowana przez: MAG dnia 2009-10-12 14:45:10 ]
2014-12-10 13:51
  
 
 2009-10-12 07:51:03

Cytat:
2009-10-11 21:26:02, MAG pisze:
Takie "rodzinne" zdjęcie



Przy nowym mk1 to już dziadek

-----------------
______________
|OO==[][]==OO|
||||-------------||||
2020-11-28 07:35
  
 
 2009-10-12 07:16:29

Cytat:
2009-10-10 18:37:16, MAG pisze:
Po drugie, tak naprawdę obecnie jeden samochód nam w zupełności wystarcza, a w Polsce mieliśmy inną sytuację - tam musieliśmy mieć dwa auta.



Może i masz rację , u m nie w rodzinie potrzebne sa dwa autka

ale nawet jak mielismy jedno to częściej jeździła nim żona niz ja i to mnie strasznie drażniło

-----------------
a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada

Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2022-07-06 22:26
  
 
 2009-10-11 22:54:57

Na fotkach widać czarne w czarnym i beżowe recaro w niebieskim

Szkoda Magu, że nie goniłeś czarnego pół roku temu, bo bym go wtedy na 100% łyknął

-----------------
2021-08-22 08:03
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM