Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[RS2000] N7A na wiązce silnikowej i komputerze 1,6 8v - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2012-09-12 11:27:24

mam rozumiec ze pojdzie? zastanawiam sie bo przygotowuje sie do swapa i niewiem czy wywalac wiazke bo troche mnie przeraza ten pek kabli
2018-10-27 15:41
  
 
 2012-09-12 11:20:06

Cytat:
2012-09-12 07:04:57, bobson37 pisze:
Fordiag pokazuje czasy otwarcia, tzw "szerokość impulsu wtrysku" Słyszałem o teorii, że komp z zetka 1.6 w zetku 1.8/2.0 poda więcej paliwa z racji tego, że wtryski w 1.6 są mniejsze i muszą "dłużej lać". Mój RKC na WOT pokazuje coś koło 5200-5500 jednostek na wtrysku, 1.6 znajomego przekracza grubo 6000 [ wiadomość edytowana przez: bobson37 dnia 2012-09-12 07:05:40 ]


Inna mapa - dłużej otwiera wtryski.

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2012-09-12 09:34:56

A czy N7A pojdzie na wiazce od 1.8 RDA???
2018-10-27 15:41
  
 
 2012-09-12 07:04:57

Cytat:
2012-09-12 00:20:11, Diviz pisze:
jeżeli już jesteśmy na takim etapie prac to może jeszcze się uda ogarnąć to Wyświetlanie Średniego spalania xD



Fordiag pokazuje czasy otwarcia, tzw "szerokość impulsu wtrysku"

Słyszałem o teorii, że komp z zetka 1.6 w zetku 1.8/2.0 poda więcej paliwa z racji tego, że wtryski w 1.6 są mniejsze i muszą "dłużej lać".

Mój RKC na WOT pokazuje coś koło 5200-5500 jednostek na wtrysku, 1.6 znajomego przekracza grubo 6000

[ wiadomość edytowana przez: bobson37 dnia 2012-09-12 07:05:40 ]
2019-07-29 14:39
  
 
 2012-09-12 01:10:16

gdzies wrzucalem opis piow kompuera ze scorpio mk1 i 2.
eec4 maja wyjscie do nich, zarowno z zetekow jak i z rsa
pozatym zawsze masz uniwersalne komputery podlaczane bezposrednio pod wtryski, liczace wlasnie czasy otwarcia

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
2024-02-08 22:11
  
 
 2012-09-12 00:29:22

Cytat:
2012-09-12 00:20:11, Diviz pisze:
jeżeli już jesteśmy na takim etapie prac to może jeszcze się uda ogarnąć to Wyświetlanie Średniego spalania xD


Gdyby ktoś ogarnął protokół po jakim można się komunikować z EEC to nie widzę problemu. Choć można to zrobić tez na zasadzie zczytywania czasu otwarcia wtrysku i odpowiedniego "obrobienia" tych danych, co dawało by chwilowe spalania a po obliczeniach średnie itp

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2012-09-12 00:20:11

jeżeli już jesteśmy na takim etapie prac to może jeszcze się uda ogarnąć to Wyświetlanie Średniego spalania xD

-----------------
Passionford
2020-01-25 22:17
  
 
 2012-09-11 22:51:15

Ja robiłem swap z rs'a mkVII z 1996roku. Mogę posprawdzać u siebie jak coś potrzeba. pozdrawiam
2018-03-27 20:03
  
 
 2012-09-11 21:13:00

Historia z EECIV w RSie jest zakręcona. Ogólnie mam info, że RS jest pozbawiony diagnostyki ale badając to głębiej okazuje się, moga nie być wyprowadzone odpowiednie piny. Samo EECIV w Escortach jest w pełni diagnozowalne - nawet przez te gniazdka 2 lub 3 pinowe. Ciągle czekam na jakiegoś ECU z RSa aby obadać temat.

Diviz - na 99,9% 2.0 16v nie gania na EECIV. Zresztą obydwa znajomego siędzą na EECV. Jeden jest z pierwszego miesiąca produkcji wielorybów a drugi ciut młodszy więc nie wydaje mi się aby w trakcie wrzucali EECIV.

[ wiadomość edytowana przez: bobson37 dnia 2012-09-12 07:01:56 ]
2019-07-29 14:39
  
 
 2012-09-11 20:01:40

A ja słyszałem że scorupy 2.0 16V latają na EEC4
Ps. Rs2000 Sauber z 1995 przez złącze diagnostyczne OBD2 nie łączy się z programami u mechaników i nie łączy się też z sterownikiem od Czecha którym można było zdiagnozować EEC4 być może wersje z 1996 lub 1997 (doszły mnie słuchy ze takie też był) może mają już to poprawione

W moim przypadku może być to spowodowane tym ze początek produkcji mk7 bazował na podzespołach mk6 z stąd brak w moim Mk7 czujnika Halla a raczej jego gniazda w pokrywie zaworów


-----------------
Passionford
2020-01-25 22:17
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM