Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[RS2000] N7A na wiązce silnikowej i komputerze 1,6 8v - Strona 3

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2010-05-20 21:29:11

dokładnie
 
 
 
 2010-05-20 21:27:02

Cytat:
2010-05-20 21:24:51, michu07 pisze:
ten postawiony na itb ?


chodzi ci o były samochód berkruta??
2014-01-17 21:49
  
 
 2010-05-20 21:24:51

ten postawiony na itb ?
 
 
 
 2010-05-20 21:15:20

RemikGT to nie jest projekt tylko taki mój eksperyment. 1,6 ma zalete 1 sonda lambda rs jak wiadomo 2 ale oba tak naprawde pracują w multigrupie, czyli przy turbo po co nam dodatkowa sonda i miejsce na nią skoro może być tylko jedna. Co do dłubania N7A to co chcesz osiągnąć???Generalnie dół silnika zniesie ok 220, 240 KM, ale gorzej z głowicą i to nie ważne czy to 2,0 8V, 2,0 16V, 2,3 16V głowice poprostu pękają...Jeżeli ma to być auto tylko zabawka to ok jeżeli chcesz więcej jeździć to niestety nie ppojeździsz bezproblemowo o czym sie sam przekonałeś, że to bardzo kapryśne silniki.
Jeżeli już chcesz dłubać ten silnik to ja na twoim miejscu poprostu kupiłbym silnik z galaxy 2300 zrobiuł go na itb i porządnie wystroił, moim zdaniem tańsza opcja niż obróbki głowicy w RS2000 i dalsze tego typu zabawy z wałkami itd... Ale to tylko moje zdanie. Znasz były projekt berkruta gdzie silnik z RS 2000 był w ścierce 4x4?
2014-01-17 21:49
  
 
 2010-05-20 20:37:07

Tylko po co wiązka i komp z 1,6 skoro i tak idzie zewnetrzny sterownik z mapami? Bo tego nie rozumiem.
Oosbiście bez dłubniecia w mechanike nie wiem co to da.
Osobiście sam zgłebiam bardzo mocno silnik N7A bo robie coś i twierdze ze obróka głowicy (z flowbenchem) ,walki wydajniesze wtryski i mozana błubac


-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2010-05-20 18:53:45

No to tak na wstępie, nie jest to projekt tylko można powiedzieć eksperyment przed czymś większym czyt. itb, turbo. Założenia są takie:
- cała wiązka od kompa do ściany grodziowej w silniku z escorta 1,6 8v (oczywiście cała sprawdzona i pozbyta zbędnych kabelków a także lepiej zmasowana ze zmienioną wtyczką żeby można było podłączyć ją bez zdejmowania wiązki z silnika N7A);
- komputer oczywiście z escorta 1,6 8v;
- ecumaster DET3;
- sonda szerokopasmowa z kontrolerem inovate, żeby wiedzieć jaki mamy afr i żeby nierobić mapy na czuja;
Wszystko to już jest zmontowane i czeka na założenie, zapraszam osoby mające jakieś doświadczenie w strojeniu silników lub interesujących się tym tematem, do dyskusji.

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-09-11 16:29:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-09-11 16:30:18 ]
2014-01-17 21:49
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM