Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Tobinator] KOMBInator MK7

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2013-02-20 20:15:25

ok, zwracam honor ;p.
wcześniej nie wczytała mi cała stronka, bo tylko do felg coś widziałem.
Sławek pewnie miał to samo.
Grill podobny do mojego, ale ja mam troszkę inny i jest z plastrów miodu tak jakby, mam metalowy.

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-02-20 20:16:37 ]
2023-04-23 22:49
  
 
 2013-02-20 20:09:34

Cytat:
2013-02-20 19:55:11, kiciek pisze:
pewnie pije do mojego esa i darek4488 pomylił tematy, mimo, że ja swojego jeszcze nie założyłem , ale nie takie ma mieć to przesłanie w moim grillu z mustangiem. A tak na serio to też nie wiem o co chodzi, bo nigdzie tu nie widzę na felgach mustanga, a Tobinator przytaknął na wypowiedź Darka, wieć coś jest na rzeczy.



Jak zjedziesz trochę niżej to jest przedstawiony grill z koniem o którym mowa.

-----------------
2017-02-07 00:29
  
 
 2013-02-20 19:55:11

pewnie pije do mojego esa i darek4488 pomylił tematy, mimo, że ja swojego jeszcze nie założyłem , ale nie takie ma mieć to przesłanie w moim grillu z mustangiem.

A tak na serio to też nie wiem o co chodzi, bo nigdzie tu nie widzę na felgach mustanga, a Tobinator przytaknął na wypowiedź Darka, wieć coś jest na rzeczy.
2023-04-23 22:49
  
 
 2013-02-20 19:28:20

Cytat:
2013-02-19 01:26:20, darek4488 pisze:
Przypomina to sytuację drugiej i trzeciej generacji Forda Mustanga, który stał się jedynie karykaturą noszącą dumną nazwę króla sprzed lat. To był mustang kryzysu paliwowego więc z palety silników poznikały 7 litrowe V8, a doszły V6 2.3 litra produkujące poniżej 100 koni. Według mnie każdy kto chociaż interesuje się historią amerykańskiej motoryzacji będzie miał skojarzenia właśnie z tymi czarnymi owcami, a nie z tym co uczyniło Mustanga ikoną bijącą wszelkie rekordy sprzedaży.


A co to ma wspólnego z essem kolegi?

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
2021-08-12 17:07
  
 
 2013-02-19 12:34:08

Oj wiem wiem ale to po prostu taki akcencik który pozwala mi myśleć że kiedyś będę miał okazje mieć taki znaczek w prawdziwym MUSTANGU

-----------------
FORD is the BEST! *** the REST! :D

Mój KOMBINATOR
2016-10-27 14:46
  
 
 2013-02-19 01:26:20

Wszystko mi się bardzo podoba oprócz zamiany loga na mustanga. Przypomina to sytuację drugiej i trzeciej generacji Forda Mustanga, który stał się jedynie karykaturą noszącą dumną nazwę króla sprzed lat. To był mustang kryzysu paliwowego więc z palety silników poznikały 7 litrowe V8, a doszły V6 2.3 litra produkujące poniżej 100 koni. Według mnie każdy kto chociaż interesuje się historią amerykańskiej motoryzacji będzie miał skojarzenia właśnie z tymi czarnymi owcami, a nie z tym co uczyniło Mustanga ikoną bijącą wszelkie rekordy sprzedaży.

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
 2010-08-08 22:55:36

Następną rzeczą która dodał indywidualnego wyglądu mojemu KOMBINATOROWI są nowe buciki Dość sporo czasu spędziłem na szukaniu fajnych i nie drogich felg aż w końcu znalazłem jakieś 100km od mojego miejsca zamieszkania całkiem przyjemne i nie drogie felgi o rozmiarze 15" (chciałem w sumie coś większego co najmniej 16" ale cóż akurat była okazja to się kupiło a może kiedyś zawita jakie 16" albo 17") które były odziane w oponki FULDA EXTREMO 205/55/r15 w stanie jeden góra dwa sezony ale cóż zawsze coś Wiem że troszkę walce ale przy kupnie nowych oponek trochę zmniejszę rozmiar.

No to teraz o samych felgach. Jak widać na zdjęciu poprzedni właściciel miał dobre zamiary ale mu coś nie wyszło za bardzo ;P Chodzi głównie o ten pierścień namalowany w koło felgi przy rancie pędzlem najpierw czerwoną farbą a na to czarna... masakra... no i to że wypolerował je też nie za dokładnie i gdzie nie gdzie zostawił oryginalną farbę... no i pełno rys i zadrapań oraz w 2 felgach zjechane lekko ranty od krawężników zapewne... ale cóż liczyłem się z tym bo cena i tak była okazyjna





W ziołem się do pracy a mianowicie najpierw pozbyłem się resztek farby jakie były na feldze preparatem do usuwania lakierów firmy BOLL (wystarczyło psiknąć i odczekać ok 30 minut i farba schodziła szmatą a gdzie trzymała się lepiej te kroki trzeba było powtórzyć jeszcze raz aż do skutku). Następnie jazda z papierkami i pilnikiem żeby wyrównać elegancko ranty zjechanych felg. No i na koniec jazda z rożnymi gradacjami papierów ściernych wodnych od 800 do 2500 a na koniec pasta polerska z efektem chromu firmy K2.
No i efekt możecie zobaczyc na poniższych zdjęciach.

Usuwanie farby:




Miejsce pracy i efekt po samych papierach wodnych:




Efekt finalny po paście:




Aaa i całą polerkę wykonywałem ręcznie bez wiertarki także efekt może nie być jakiś cudowny ale nie jest źle, proszę o wyrozumiałość Dekielki się trochę odznaczają bo są stalowe chromowane a nie alu

-----------------
FORD is the BEST! *** the REST! :D

Mój KOMBINATOR
2016-10-27 14:46
  
 
 2010-08-07 11:19:27

Tak tak pamiętam Właśnie ostatnio troszkę Ess stał w garażu bo mu robiłem gruntowna konserwacje podwozia, progów, podłużnic pasa przedniego i tylnego i nie było najgorzej bo dziur jeszcze nie ma na szczęście za to sporo kwiatków było na podwoziu i gdzie nie gdzie na karoserii. Ale wszystko zostało sczyszczone do gołej blachy i zakonserwowane żeby służyło jak najdłużej

Konserwacja podwozia polegała na tym że:
-umycie dokładnie całego podwozia z zanieczyszczeń
-sczyszczenie wszystkich ognisk rdzy szczotkami drucianymi ręcznie lub wiertarka
-tam gdzie była rdza przesmarowanie odrdzewiaczem z pasywatorem (który ładnie rdze do golutkiej blachy oczyszcza)
-potem przemalowanie specjalnym gruntem reaktywnym na rdze wszystkich tych miejsc (w razie czego jakby czasem gdzieś jeszcze odrdzewiacz nie usunął)
-na to potem całość pomalowana podkładem antykorozyjnym
-na podkład w miejscach zgrzewów, spawów itp. zapsikane baranem w sprayu a na progi i miejsca bardzo narażone guma na pędzel (próg od strony podwozia i do pół progu od strony zewnętrznej a cały próg z zewnątrz będzie czarnym baranem)
-potem wszystko zasmarowane farbą antykorozyjna
-na sam koniec jeszcze raz wszystko zapsikane konserwacją samochodową BLACHOGUM bodajże (całe podwozie, nadkola i napuszczone do profili i niedługo drzwi tylko muszę boczki pościągać)

Mam tylko kilka fotek jak już jest zasmarowany podkładem antykorozyjnym i zapsikany baranem tył:








i kilka jak czarną farba antykorozyjna zasmarowane są już te miejsca:







Sorki za jakość zdjęć ale te akurat robiłem telefonem i nie wyszły za dobrze.
Mam nadzieje że nie zapomniałem o niczym;P No i najważniejsze żeby mi to wytrzymało jakiś czas żebym się nie musiał rudą martwić

-----------------
FORD is the BEST! *** the REST! :D

Mój KOMBINATOR
2016-10-27 14:46
  
 
 2010-08-07 00:17:45

idziesz w dobrą stronę nie ma tu szpachli, laminatów, "dragonów", powodzenia z modami a jak tam z rdzą da rade ogarnąć czy ciężko, bo widzę że dbasz o samochód ale pamiętaj o bezpieczeństwie.

-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
 2010-08-06 22:20:30

Nawet ładnie to wygląda, teraz pokrowce coraz lepsze robią. Dobrze że z umiarem to zrobiłeś a nie jakieś czerwone smoki itp

-----------------
2014-10-07 12:07
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM