Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Jak zwiększyć moc w Rs2000

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2011-05-05 01:18:12

Przyjedz może kiedyś na spota, zawsze jakąś kiełbaskę zjesz z nami, a my na silnik popatrzymy

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2011-05-05 00:58:07

chcialbym kiedys zobaczyc na zywo jak to chodzi wsumie niedaleko jak mowisz ze na Lipskiej z rybitw mam blisko
2013-11-17 17:19
  
 
 2011-05-04 23:36:42

Wiec powracajac do mojego rozpadajcego sie N7A w tym momecie jest wstepnie wystrojony na 0.5 bara i ma sie dobrze , a i musze skolowac naklejke v-tec co by sobie na klapie nakleic bo odciecie jest juz na 8000rmp i sie nie rospad malo tego jeszcze Bosta dostje.
I z takich malych kilow nocnych to z kolega sie scigalem jego M3 E36 3.2 321km i polegla pod fiesta.
tu krutki filmik
I w ta sobote podnosimy bost bo to ledwo sie odpycha okolice 210-220 km jestw tym momecie i 250nm.
Dam znac jak bedzie z 0.9 - 1.0 Bar pozdrawiam fiesta rst2000 vs BMW ///M3



[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-05-04 23:40:29 ]
2012-04-02 01:17
  
 
 2011-02-15 22:25:45

oj chyba nie mowisz o moim



-----------------
Sauber 4x4 2.0 ZT 230hp+
szpera 100% ;)
2016-09-29 20:45
  
 
 2011-02-15 21:41:08

Diviz - Dltego prubuje i jak sie uda to wtedy bedzie zdziwienie a jak nie to tez nie bedzie zdziwienia bo przeciesz one sie rozpdaja
A co do zetecow to osobiscie znam dwa ktore byly uturbione i polegly ale to tez zalezy od skladnia i programu wiec moze ten sie uda
2012-04-02 01:17
  
 
 2011-02-15 21:04:30

Oj nie wiesz jak chciałbym żeby ten N7A wytrzymał te 260 KM

-----------------
Passionford
2020-01-25 22:17
  
 
 2011-02-15 20:47:28

Tak caly uklad korbowotlokowy jest serujny i Siemka Daras
A po pewnych kalkulacjach czemu nie zetec wiec tak
1- kupic trezba zeteca najlepiej 2.0
2- trzeba by bylo remont zrobic bo na wywracajace sie tloki nie zucisz od razu 1.0 bara i tak samo przy remocie musi byc zchowne odpowiednie psowanie tlokow w tulejach.
A w moim N7A bylo to wszystko wykonane juz wiec po co drugi raz bulic.
3- Trzeba robic inne mocowania pod silnik do budy fiesty a tu juz mam zrobione.
4- To nie lubie zetecow bo w serii sie tluka i moim zdaniem nie sa tak bardzo wytrzymale.
5- Nikt jeszcze nie odwrzyl sie zrobic rs-a na 260km
A co do mocy seryjnej rs-a to mnie osobiscie nie wystarczala a jak korby wypadna to mam juz inne ale nie z silnika fordowskiego.
Pozdrawiam
A tu takie dwa filmiki jak jezdzila na bemowie wtedy juz bylo ITB

bemowo 1
bemowo 2

[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-15 21:06:56 ]
2012-04-02 01:17
  
 
 2011-02-15 18:05:24

Fiesta przypala dawala rade juz zdlubana, a na itb to wogole masakra (widziana pare razy na nocnych) teraz z turbo to strach pomyslec,

ps. o ile dobrze pamietam to s3 zdlubane nie dawalo rady tej fiescie????

-----------------
Małopolska Frakcja Rajdowa - #001
"zbyt szybcy by żyć, zbyt młodzi by umrzeć..."
1986-2006 ['] byłeś zbyt młody...
2015-10-17 23:03
  
 
 2011-02-15 15:48:08

predzej s1600 i moc ok 220PS
s2000 nie przejechal chyba nawet jednego os'a

-----------------
goes on!
2021-05-25 20:48
  
 
 2011-02-15 14:27:15

Cytat:
2011-02-15 14:07:11, everlast pisze:
w sumie tak, wiekszosc rzeczy i tak homemade. to powiedz mi dlaczego zetecow jest tyle uturbionych a RS2000T brak? malo jednostek na rynku i slabsza dostepnosc czesci do fiesty wcisniesz do seja juz ciezko takie pojemnosci upchac. Domyslam sie ze 250ps przy 900kg sieje zamet; po co zwiekszac moc wystarczy ze sie umie wykorzystac to co sie ma co jak co lubi zapiexdalac czyje to?



ja tam nie wiem ale auta grupy s2000 mają 280 KM


-----------------
Passionford

[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2011-02-15 15:43:31 ]
2020-01-25 22:17
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM