Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Trochę o Tuning silnika - zaczerpnięte ze stro fordcenter

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2003-01-17 10:11:24

Co do tuningu i profesjonalizmu , to Polskim tunerom daleka newet do niemca .
Alu tu sie liczy kasssssssa ja miałem zakupić nowy komputer , i wtryski z kolektorem ssącym do mojego RS , żeby wykrzesać z niego 215 koni bez TURBO.
Jak mi przyszły ceny to zemdlałem.
Komplet ( bo trzeba kupić komplet żeby dzialało )
zawiera :

KOLEKTOR SSĄCY z filtrem i dolotem
WTRYSKIWACZE wielkopojemne ?
KOMPUTER sterujący trzeci w samochodzie , bo podłączany osobno do instalaci
INSTRUKCJA jak to wszystko zgrać

CENA bagatelka

16 000 nowych złoty po przeliczeniu z funciaków

Popłakałem sie ze złości

-----------------
---------------------
RedCar Service
R.C.S. - Lublin
SKYPE
 
  
 
 2003-01-17 00:56:30

panowie o czym tu gadac? jak sie chce cos przerabiac to trza miec kase a jak sie ma kase to i pobawic sie mozna a czemu by ta zabawa nie mogla byc np "tuningiem"
to kwestia gustu (jedni lubia kwiatki wachac a inni stare skarpety)
jedni tuninguja by jezdzic np szybciej a inni laduja kase w sprzet audio i jest cool
 
 
  
 2003-01-16 23:58:08

Aleście starocia odkurzyli... już się bałem, że ktoś się pode mnie podszywa.
2022-05-27 20:49
  
 
 2003-01-16 15:42:13

no ale mozna tez pisac jak i co zrobic za mniejsze pieniadze. np: jak zmienić wydech, co zrobić za małe pieniądze. Ja chcę zmienić wydech, tzn to fabryczne zmienic tak by cos mocy dalo - ale nie za duza kase. wiec drodzy koledzy co polecicie?
2006-03-25 10:21
  
 
 2003-01-16 15:41:49

Cytat:
2002-09-22 14:49:58, kali pisze:
Ci najbardziej zdesperowani mogą sięgać po instalacje turbo lub sprężarkę mechaniczną.





o boższzzz kto to pisał ????????

czy fakt że mam ochotę na sprężarkę oznacza że jestem zdesperowany czy raczej że mam dobrze pod sufitem i wybrałem najlepsze rozwiazanie na podniesienie mocy i momentu??


-----------------
2012-06-22 07:28
  
 
 2003-01-16 15:14:43

ktoś kto pisał ten artykuł chyba nie dysponuje dużym pojęciem o tunowaniu i te ceny poprostu zwaliły mnie z nóg
dla przykładu sportowy wałkem dobrej jakości (Kent & Piper) to koszt cirka 2000 pln.




-----------------
2012-06-22 07:28
  
 
 2003-01-16 15:03:09

troche czytam o tuningu serduszka w polsce i zaczyna mi sie podobac scena stuningowanych silnikow. sam pocinam essim MK VII 1.8 td, ale skubaniec jest sprowadzony z Danii ze zlomu(wyskoczyla poducha i wg. tamtego prawa idzie na zlom). autko zajebicho. cisnie w fotelik ze az milo,dlaczego? ano jak bylem na warsztacie to gosciu powiedzial mi ze nie bedzie robil pompy paliwowej bo on sie boi go dotykac, pytam -dlaczego? a on : bo to nie jest zwykla pompa,to nie jest seryjne turbo, kolektor, cala rura(sama rura jest fajna-12 CM tylko nie wiem czy istnieje taka firma DAM). pisze to dlatego bo jakies 2 lata temu nie bylo w polska czegos takiego jak tuning silnika a teraz mozna spotkac auteczka podobnie stunowane do zachodnich. naleza sie brawa dla polakow.(tak poza tym to chetnie spotkalbym kogos ze 120 KM z 1.8 td essiego)-bez chipa
2003-05-06 11:26
  
 
 2002-09-24 14:55:26

Cytat:
2002-09-24 14:08:54, krist7 pisze:
Musze bronic polskich tunerow (...)



Nie twierdzę, że polscy tunerzy są zupełnie do niczego, ale też sporo już się naczytałem o problemach po wizycie u takiego pana Grabowskiego, czy innego Świątka. Natomiast ani razu nie słyszałem/czytałem skarg na produkty takich firm jak Bonrath, Sebring, Remus, Supersprint. Już samo to o czymś świadczy.

Piszesz, że nie warto inwestować w stare auta - zatem gość, który wsadził silnik od Porsche 911 do poczciwej Syreny powinien się leczyć ? Powiedzmy sobie szczerze - każdy rodzaj tuningu wiąże się z nakładami finansowymi, ale za rozwiązania 100 % pewne, efektowne i efektywne trzeba, tak jak w każdej innej dziedzinie, słono płacić. Można kupić miękkie jak plastelina alufelgi z supermarketu po 250 pln/szt., albo takie OZ-y (moje ulubione) F1 Cup Evo za 470 pln, które dają gwarancję znacznie większej trwałości. Podejrzanej jakości chipy można kupić za niewiele ponad 1000 pln, ale już bezpieczniejszy Unichip jest znacznie droższy.

Przy tym jakoś nie ma do tej pory w pełni rzetelnych testów układów Michaela, tuning Grabowskiego gazety traktują selektywnie - podając to co mu wyszło, a nie wpadki. Zatem - dopóki nie przekonam się w obiektywnych testach, że polscy tunerzy są stuprocentowo rzetelni, nie będę nikogo namawiał.
2022-05-27 20:49
  
 
 2002-09-24 14:08:54

Musze bronic polskich tunerow oczywiscie kolektor supersprint zawsze bedzie lepszy od michaela co wcale nie znaczy ze michael jest zly. Escort to z przeproszeniem szanownego grona taki michael (moze byc ulter) wsrod samochodow ani najnowszy ani najlepszy a w wydaniu jakim jezdzi wiekszosc klubowiczow, 1 polowa lat 90 tych lub starsze, nie warto w niego inwestowac.
Jaki sens mz wkladanieukladu wydechowego za 5000, zawieszenia za 10000, dolotu za 1500, skrzyni quaife i walkow shrick w auto ktore warte jest z regoly kilkanascie tysiecy zl.
To co proponuja grabowski weglarski michael czy ulter to nie wynalazki w rodzaju turbinki kowalskiego tylko tuning za rozsadne pieniadze. Jak kogos stac na najlepsze czesci to tylko pogratulowac tylko czemu w takim razie jezdzi escortem a nie focusem st170?
2015-01-09 23:32
  
 
 2002-09-24 11:47:02

Wszystko wygląda pięknie w teorii, a w praktyce jeżeli chce się coś przerobić tak, żeby nie tylko wyglądało ale i jeździło, to trzeba inwestować w sprawdzone rozwiązania. Dlatego też moim skromnym zdaniem lepiej darować sobie wynalazki typu kolektor Michaela, bo firma ta jak dotąd zasłynęła raczej tuningiem wydechu maluchów (Cc, Sc, Maluch), a przyznacie koledzy, że Escorcik to już nieco inna bajka i większe wymagania. Gdybym miał fundusze, zainwestowałbym bez wahania w Supersprinta, który "zęby zjadł" na projektowaniu kompletnych układów wydechowych dających pewny przyrost osiągów. Z Michaelem, strumienicami Węglarskiego, Grabowskim i innymi tego typu wynalazkami jest tak, że możemy się tradycyjnie pochwalić doskonałymi polskimi pomysłami i typowo polską fuszerką w wykonawstwie. Dlatego wybrałbym sprawdzone i precyzyjnie wykonane rozwiązania np. niemieckich tunerów. Ale ponieważ w portfelu pajęczyna, to wolę nie kupować nic, żeby nie popsuć samochodu, który bardzo dobrze mi służy.
2022-05-27 20:49
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM