2011-11-10 22:43:38
Cytat:
|
2011-11-10 22:08:40, kju pisze:
Widzę, że jeszcze ktoś tu jeszcze ogląda nieescorty Co do autka to śmiga sobie jak trzeba - ogarnąłem dobry dolot, jest konkretny wydech z baranem 4-2-1 i zakupiłem pancerne speedline'y. Poza tym to zajmuję się pierdołami. Gdzieś na dniach będę miał pasy 4pkt i zamawiam kubełki renault sport zza tylnych foteli wszystko ląduje na strychu Jeszcze mnie czeka mapa z procedurą startu i będzie ok. Tylko nie mogę się zebrać, żeby to całe śmieszne małe auto pomalować... Deathrider powiem Ci, że ostatnio stawałem z e46 też z motorem 328 i nie poszło mu za dobrze ogólnie to mam plan podciągnąć to clio jak najbliżej 200KM, bo powyżej to mnie już koszta zjedzą... Pozdrawiam!
|
|
Nie wiem jak lata E46 z tym silnikiem, ale kumpel który ma Nexię z 2.0 156KM z takim wygrywał, a ze mną nie dał rady nawet jak jechałem w 3 osoby + klima (on jechał z pasażerem).
Z tym, że różnica do pewnego momentu jest niewielka, przy większej prędkości zaczynam dopiero dość mocno odchodzić.
Generalnie BMW się trochę ciężko porównuje, bo to inne auto = cięższe, nie zalicza się do kompaktów, silniki od 2.5 dopiero jakoś jadą, bo nie są specjalnie wysilone, itp.
Na papierze Clio lepszy - myślę, że w rzeczywistości do końca 4 biegu pewnie też
.
328 ma 280NM na papierze - u mnie wyszło 277NM i 198,3KM - mam wkładkę K&N, ale ona i tak pewnie nic nie daje.
Ile takie Clio łyka przy jeździe na co dzień?
Ps. W przypadku E46 olej można było zmieniać co 30.000km z tego co mi wiadomo i wiele mocniejszych jednostek jest nieźle dobitych przez rzadką zmianę oleju.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: deathrider_85 dnia 2011-11-10 22:45:12 ]