Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[mkV] Pomysły na podkręcenie 1.4 - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2011-10-19 18:14:41

ja nie mialem dylematow

posiadajac 1.4 ( z reszta do dzisiaj. to juz z 8 lat ze mna jest ) i chcac miec wiecej mocy....


....kupilem RS'a2000 i problem podniesienia mocy znikl.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
2024-03-17 12:42
  
 
 2011-10-19 16:52:46

Cytat:
2011-10-19 16:21:20, RemikGT pisze:
Ale nie zapominajmy kiedyś bardzo dawno temu tez mieliśmy takie dylematy



Prawda w 100%. Podpisuje sie pod tym. Teraz jak nabylem minimalna wiedze to, az chce sie smiac ze swojej głupotki

-----------------
~Easy Combii~Zender staJL! ||
2018-05-03 23:59
  
 
 2011-10-19 16:41:28

Cytat:
2011-10-19 16:38:58, arti31 pisze:
Oj Remik.. sam latasz a innych wbijasz w ziemię

oj tam oj tam,ale to prawda poparta swoim własnym doświadczeniem jak i wielu osób tutaj

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2011-10-19 16:38:58

Oj Remik.. sam latasz a innych wbijasz w ziemię
Pomyśl o zetecu 1,8 115 ps

[ wiadomość edytowana przez: arti31 dnia 2011-10-19 16:40:59 ]
2024-03-21 19:38
  
 
 2011-10-19 16:21:20

uwielbiam "młodzież" na forum od razu humor się poprawia.
Ale nie zapominajmy kiedyś bardzo dawno temu tez mieliśmy takie dylematy
Najprościej sprzedac i kupic inny samochód

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2011-10-19 15:20:33

Jak byś chciał 1.6 zeteca w stanie niemal idealnym to moge w miarę tanio oddać mój, silniczek po remoncie, gaz sekwencja... Reszta escorta będzie gratis

-----------------
FEFK #2481
2023-11-14 21:21
  
 
 2011-10-19 14:49:26

Cytat:
2011-10-18 22:01:39, srvrserver pisze:
wedlug mnie N7A to jednak najdrozsza opcja na SWAP, ze wzgledu na ilosc dodatkowego (sporo drozszego) osprzetu ktory trzeba dokupic. Na przyklad skrzynia, a jak skrzynia to wybierak, polosie i takie tam. Samo sprzeglo jest ile drozsze od zetecowego... a przeciez nikt chyba nie bedzie zakladal przy SWAPie starego sprzegla...




wystarczy zostawic stara skrzynie ib5 i nie interesuje cie wymiana polosi wybierakow itp, a i kpl sprzeglo jest 4 razy tansze

co do modow 1,4 cvh to wystarczy zalozyc caly osprzet z 1,6 laczni8e z walkiem, i mamy okolice3 85-90 hp

-----------------
Sauber 4x4 2.0 ZT 230hp+
szpera 100% ;)
2016-09-29 20:45
  
 
 2011-10-19 14:28:09

ale N7A ma wiele ładniejszy dzwięk w sumie każdy motor bedzie lepszy od 1.4 cvh.co do mocy n7a to na spocie na hamowni powypluwały everlastowi 143km a mi 147km i 193 nm przy prawie seryjnych motorach,czyli jak na pełnoletnie,katowane całe życie motory wynik bardzo dobry faktycznie silvertop tańszy odpada wiele rzeczy jak server podliczył..z drugiej strony jak sie mondkiem kumpla przejechalem,to do rsa mu duużo brakuje

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2022-08-02 07:41
  
 
 2011-10-18 22:44:46

Cytat:
2011-10-18 21:40:52, lukirs pisze:
N7A mniej rozsądna i zdecydowanie najdroższa?dlaczego?myśle że najtańsza i najmocniejsza.każdy silnik przy odpowiedniej kasie jest podatny na tuning,już to tu nie raz udowadnialiśmy po swapie(jak do niego dojdzie)nie będziesz nic z silnikiem grzebał..a jak tak to będziesz pierwszy wejdź na wyszukiwarkę i zobacz ile takich pytań było i co z nich wyszło i nie piszcie że n7a jest mało''rozwojowy''bo mi korki wybije,piszą to forumowicze którzy raczej posiadają małą wiedzę na ten temat



Chłopaki już wyjaśnili Chyba łatwiej trafić takie N7A które ma moc na poziomie 2.0 silvertop niż takie, które by trzymało serię

2016-05-25 18:43
  
 
 2011-10-18 22:22:49

jak już swapujesz to uderzaj w zetec 2.0 sliver top, wyjdzie sporo taniej od n7a a na pewno Cię zadowoli

-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM