Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[mkV] Pomysły na podkręcenie 1.4 - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2011-10-18 22:11:32

Z N7A jest jeszcze ten kłopot, że ciężko złapać nie wymęczoną jednostkę, nie wspominając już o stanie naprawdę dobrym. Nie ma co liczyć, że silnik jest od emeryta i śmigał tylko do kościoła

Dla uproszczenia całej sprawy powiem tak: chcesz swapować - kup całe auto. bo się zaraz okaże że twoja skrzynka, wiązka i jeszcze coś, nie obsługują takiego przekaźnika, takiego czujnika itp itd.

Poczytaj, liźnij chociaż trochę teorii przed. dopiero wtedy się decyduj. jeżeli nie, to wskakuj na allegro i szukaj czegoś mocniejszego.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2011-10-18 22:01:39

wedlug mnie N7A to jednak najdrozsza opcja na SWAP, ze wzgledu na ilosc dodatkowego (sporo drozszego) osprzetu ktory trzeba dokupic. Na przyklad skrzynia, a jak skrzynia to wybierak, polosie i takie tam. Samo sprzeglo jest ile drozsze od zetecowego... a przeciez nikt chyba nie bedzie zakladal przy SWAPie starego sprzegla...

-----------------
Dokładny opis mojego Escorta znajdziesz TUTAJ!!
-----------------------------------------------------------
2015-05-12 11:18
  
 
 2011-10-18 21:59:28

No to zaczynam zbierać na silniczek 2.0 i wszystkie pierdoły potrzebne do swapu. Ile kucy ma na serii n7a?
2013-08-17 12:32
  
 
 2011-10-18 21:40:52

Cytat:
2011-10-18 21:11:58, emtees pisze:
W zasadzie najprostszy swap to byłby na 1.6 8V. I chyba najmniej kosztowny. Potem w kolejce stoi 1.8/2.0 silvertop (bardzo rozsądna opcja) i na koniec N7A (mniej rozsądna i zdecydowanie najdroższa).



N7A mniej rozsądna i zdecydowanie najdroższa?dlaczego?myśle że najtańsza i najmocniejsza.każdy silnik przy odpowiedniej kasie jest podatny na tuning,już to tu nie raz udowadnialiśmy po swapie(jak do niego dojdzie)nie będziesz nic z silnikiem grzebał..a jak tak to będziesz pierwszy wejdź na wyszukiwarkę i zobacz ile takich pytań było i co z nich wyszło i nie piszcie że n7a jest mało''rozwojowy''bo mi korki wybije,piszą to forumowicze którzy raczej posiadają małą wiedzę na ten temat silniki cvh faktycznie porażka.żeby osiągnąć 150 kucy musiałbyś''sporo''wywalić.jedyna opcja swap 2,0 mondeo albo rs2000...zależy jaką kasą dysponujesz i czy chcesz się w to bawić bo koszt przerośnie wartość auta,a na silniku się na pewno nie skończy

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2022-08-02 07:41
  
 
 2011-10-18 21:33:20

najprościej i najtaniej - sprzedaj tego co masz > kup escorta 1.8 16v dziękuje

Chyba że Twój jest w stanie idealnym pod względem blacharskim i innych podzespołów i koniecznie chcesz Twoją budę.

Cytat:
Tylko żeby był dość mocno podatny na tuning.


nie szukaj tego w gamie silników zetec, jedyny tuning to generalny remont silnika i doprowadzenie go do serii

ewentualnie turbina ale nie chce mi się poruszać tego tematu, innym pewnie też.

P.S. jak chciałeś szybkie auto to po co kupowałeś 1.4? kup od razu coś mocnego i tyle, i zamiast wydawac na "tuning" silnika "mocno podatnego na tuning" zalewaj mu paliwko i jeździj

[ wiadomość edytowana przez: pdasiek dnia 2011-10-18 21:35:22 ]
2014-06-23 23:11
  
 
 2011-10-18 21:11:58

W zasadzie najprostszy swap to byłby na 1.6 8V. I chyba najmniej kosztowny. Potem w kolejce stoi 1.8/2.0 silvertop (bardzo rozsądna opcja) i na koniec N7A (mniej rozsądna i zdecydowanie najdroższa).
2016-05-25 18:43
  
 
 2011-10-18 20:49:23

Cytat:
2011-10-17 23:09:32, falcon0 pisze:
Jedyny sensowny tuning w tym silniku to zainstalować gaz.



Jak n20 to chętnie. A teraz poważnie. To jaki silnik 2.0 proponujecie? Tylko żeby był dość mocno podatny na tuning.
2013-08-17 12:32
  
 
 2011-10-17 23:09:32

Jedyny sensowny tuning w tym silniku to zainstalować gaz.

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
2024-04-07 22:54
  
 
 2011-10-17 22:51:00

Jako, że również posiadałem silnik 1.4, chodziły mi po głowie takie pytania. Na początku chciałem zrobić remont silnika i takie tam, skończyło się swapem na 1.8. Różnica niewyobrażalna Także zgodzę się z kolegą Venom, tylko swap da Ci więcej mocy. Silnik 1.4 w mk5 to porażka.

-----------------
FFF - Ford Fanatic Forever

Był Ford Orion MKV RS line
Jest Ford Escort RS 2000 F1 Edition

Mój RS 2000 F1 Edition
2023-09-02 20:31
  
 
 2011-10-17 22:35:24

Kocham takie pytania

Niestety, należy przyjąć, że 1.4 w escorcie jest niepodkręcalne, niemotyfikowalne i nie dające się tuningować (w realnych pieniądzach, bo dla sztuki to można wiele)

Jak chcesz więcej mocy to poroponuję swap na 1.8 lub 2.0 i to chyba tyle


-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..

[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2011-10-17 22:35:46 ]
2021-04-15 20:46
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM