Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[yeż] Yeżo-Dreso-Wieś-BAWARA! czyli mój nieescort :) - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2012-01-28 23:43:03

Pakuj tam V8 i po herbacie...
A tu parę fotek, jak może wyglądać "dresowóz":
https://imageshack.us/g/59/bm4n01.jpg/
2020-07-13 14:06
  
 
 2012-01-28 23:20:16

E36 jest jak maluch i golf,zmotoryzowały polske

-----------------
Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...

Podobno czerwone są szybsze...

Golf? Was ist das?!

War...War never changes...
2022-04-25 07:45
  
 
 2012-01-28 22:54:58

Cytat:
2012-01-28 22:50:20, pdasiek pisze:
e36 to jeszcze kilka osób Twojego pokroju uważa że jest to wiejski wóz


Ja tak nie uważam, nie wiem po czym to wnioskujesz

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2012-01-28 22:50:20

Seba - napisałem że escorta dobrze wspominam także nie wiem o co Ci chodzi, co do e36 to jeszcze kilka osób Twojego pokroju uważa że jest to wiejski wóz, i to raczej świadczy gorzej o Tobie niż o kierowcach tych aut.
W motorku ja kręce r4 do 14.000 obrmin ale to jest inna bajka, nie ma co porównywać.

Rovera 2.0 r4 miałem i też jakoś mi nie podchodziło kręcenie wysoko i tyle. Nie mówię że są to złe silniki, również nie negowałem przecież Escort'a także proszę cichutko a nie zamęt wprowadzać.

-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
 2012-01-28 22:33:03

Wiadomo,ze im wiecej cylindrow tym lepiej - to tak ogolnie Ale co Wy mielisie za Escorty to nie mam pojecia...(dzieki bogu ja takiego nie mialem (mimo chyba z 8 ktore posiadalem )bo z tego co tu czytam to nieprawdopodobne, ze one wogole jezdza ) Moj jakos normalnie pod odcinke leci i nie razi mnie jego dzwiek, motor krece po 12tys (tez R4) dzwiek masakrycznie piekny

Jak sie nie ma co sie chwali to sie chwali co sie ma, ale jak juz ma sie co sie chwali (e36 - bez obrazy mój przyjacielu, ale Ty wiesz o co chodzi) to po starym jedzie sie ile wlezie





-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650



[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2012-01-28 22:39:33 ]
2023-01-29 01:17
  
 
 2012-01-28 22:02:27

To fakt ,Escort się rozpada przy maksymalnych obrotach ,BMW wprost przeciwnie ...dążysz do tego .

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
 2012-01-28 21:57:42

pamiętam słowa moich znajomych jak jechali pierwszy raz ze mną bmw.
"ten silnik nie daje wogóle oznak zmęczenia przy odcince - poezja"
Jak miałem escorta może 6 razy go pociągnąłem do 6000 obrmin, nie dlatego że mi było go szkoda czy coś ale wkurzał mnie dźwięk "zarzynania" silnika he, W bmw praktycznie każdego dnia przeciągnę do odcinki - Kocham to he

ale i tak chodzi mi po głowie v8 4.0... w starej ale dla mnie najpiękniejszej budzie e34 '94-'95r
Cytat:
chociaż oszczędnie jak się smiga to i poniżej 10 schodzi więc jestem w stanie to znieść


mi spaliła najmniej 6.8l100km przy 70-80kmh i bez dynamicznej jazdy także wynik rewelacyjny. Ogólnie na trasie raczej 7.8-8.2, miasto 10l gazu 1.5-2l więcej, pali tyle co escort 1.6

-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
 2012-01-28 21:47:49

naklejki i odblaski wywaliłem, ori oznaczenie na klapie zostawiam bo też staje się już powoli rarytasem progi pójdą w kolor oczywiście, nad felgą pomyślę ale nie wiem czy wczesniej go nie sprzedam no bo jednak nie kupiłem tego auta z myślą jazdy niewiadomo ile czasu. Ale kto wie, życie pokaże. Przebieg mnie nie interesi generalnie, ważne że auto hula aż miło A co do kultury pracy to poprostu jestem wniebowzięty - r4 chce wyskoczyć przy wyzsyzch obrotach, na niskich nie jedzie - a r6 bez różnicy czy 1000 czy 6500 Co do stereotypów wkurzają mnie, tak mówią ci którzy nigdy beemką nie jechali.. Autko jest na PB, może pomyślę nad sekwencją chociaż oszczędnie jak się smiga to i poniżej 10 schodzi więc jestem w stanie to znieść Ile dałem? Niech to pozostanie słodką tajemnicą hahahaha Nie no, nie była to mega okazja, ale rozsądna kasa. Napisze Ci na PW

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2012-01-28 21:25:42

nie masz m50b20 tylko m50b20tu tak jak u mnie, czyli VANOS, powywalaj wszelkie emblematy, nakleji, pomaluj progi (nie podoba mi się wzór ala m-technic ale cóż), wywal stalówki i zakup choćby 15" ori bmw, i będzie ok

co do przebiegu to nie wierzę, fotel wytarty, gałka biegów nie oryginalna.
ja mam 350.000 na blacie i nie mam żadnego przetarcia na siedzisku. Stawiam na 300~500 przelot budy, silnik może był zmieniony he, w bmw często się swapuje.

Co do Rs'a to niestety nasze 2.0 r6 przegrywa, ale za to komfort pracy silnika r6 bije na deche r4 i to jest fakt. Dziewczyna pierwszy raz jak jechała z 1 na 4 wrzuciła przy 10 km/h i nawet nic nie szarpnęła i myślała że to 2 hehe. Ja uwielbiam jak już się złapie te 130 km/h i na 5 biegu do 220 km/h jest naprawdę sprint wg mnie , chociaż jak miałem m60b30 w manualu wcześniejsze też robiło robotę

ja chyba do końca pozostanę przy marce BMW, choć escorta bardzo dobrze wspominam, pierwsze autko, proste w budowie jak cep, nie miało co się psuć he.

p.s. ile dałeś? przy dzisiejszych cenach PB myślisz na LPG? czy na "bogato"

Cytat:
kupiłeś już łańcuchy na rękę i szyję?? a i łysa pałka by się przydała...nie mów że nie będzie już yeża!?


ja np ani nie jestem łysy, ani nie chodzę w dresach. Obwieszony też nie jestem. Sterotyp powoli zanika. Na ostatnim zlocie na zakończenie lata gdzie było 40-50 aut, może 3-4 było "typowo łysych he"

[ wiadomość edytowana przez: pdasiek dnia 2012-01-28 21:37:13 ]
2014-06-23 23:11
  
 
 2012-01-28 21:11:16

Też szukałem 320, ale różnica w 325, czy 328 jest kolosalna i w końcu kupiłem 323 (2,5 w kombi). Wbrew powszechnym opiniom ceny eskploatacja i cześci nie są kosmicznie drogie, za to dość trwałe.
Gratuluję zakupu, dźwięk R6 powala, polecam porządny gwint, sprawdzenie układu chłodzenia, stanu oleju z napędzie i jazda...
2020-07-13 14:06
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM