Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[pudzik90] Mk7 by pudzik90 ... - Strona 7.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 13 14 15 16
 Autor 
 2012-04-07 18:20:18

Dzisiaj w pracy tylko do 11:00 więc była chwilka na grzebnięcie w aucie, efektem czego pojawił się nowy kolega na pokładzie



Pzdr i wesołych
2019-03-10 17:22
  
 
 2012-04-01 16:02:05

Kojarzycie może taki samochód / kierowcę na tym forum --->PolskaJazda <--- ??
Z tego co widzę to felga taka jak u mnie, opona przód też, i obnicha -60/-40 taka jaką chcę założyć. Czy mogę oczekiwać podobnego rezultatu skoro jest to MkVI ??
2019-03-10 17:22
  
 
 2012-03-21 22:21:11

OK, no i dajmy na to, że znam te długości, ale jak to mam wykorzystać w praktyce? Sorki, ale orłem w "obnichach" nie jestem, tak jak pisałem poniżej
2019-03-10 17:22
  
 
 2012-03-21 22:17:13

Zawsze można zmierzyć długość kupowanej sprężyny. Najważniejsze żeby sprężyna nie była luźna przy maksymalnym wyciągnięciu amora.
2014-04-07 21:13
  
 
 2012-03-21 22:14:42

Oczywiście, że ma to być auto użytkowe, ale sprawa się ma tak: na -40/40 boję się, że nierówno siądzie, a na -60/40, które wziąłbym dla "pewności" boję się negatywnej ingerencji w sprawy, które się nawet fizjologom nie śniły :p
2019-03-10 17:22
  
 
 2012-03-21 21:56:17

Jeśli to ma być normalne auto użytkowe i będziesz nim sporo jeździć to na 60/40 amorki działać będą, ale będę się zużywać znacznie szybciej. Ja zdaję sobie sprawę, że niektórzy tak jeżdżą i twierdzą, że jest spoko, ale osobiście nie polecam.
2018-07-13 21:27
  
 
 2012-03-21 18:28:05

Czyli metoda prób i błędów?
Tylko troszku szkoda kasy na te błędy ...
No, ale jak wezmę choćby nawet zestaw -60/40 jak piszesz, to na seryjnych amorach i tak to nic nie da, tylko dostaną po dupie ...
2019-03-10 17:22
  
 
 2012-03-21 18:23:09

Często jest tak, że jak zakłada się równe sprężyny na przód i tył to wychodzi motorówka i dlatego są komplety np; 60/40, 80/60 itp. Wydaje mi się, że przy -40 czy -35 nie powinno być tego problemu, chociaż escort escortowi nierówny

Cytat:
Poza tym dużo sprężyn -40 (nowych) jest wyższych niż ubita seria


To akurat jest szczera prawda :

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie':






[ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2012-03-21 18:27:21 ]
2021-08-12 17:07
  
 
 2012-03-21 18:22:48

To kup sobie gwint

ET masz dobre pod essa, ja bym Ci proponował przód -60 tył -40 bo nawet jak przód będzie niżej to nie będzie źle - gorzej jak będziesz miał na odwrót. Poza tym dużo sprężyn -40 (nowych) jest wyższych niż ubita seria
2014-04-07 21:13
  
 
 2012-03-21 18:19:05

ET w tych felgach to 38. No właśnie ludziska tutaj pisali, że np. jak wezmę -40/40 to może siąść nierówno. Czyli albo startujące F16 (przód w górze), albo kot nasra na drogę i będę dachował (dupa w górze) . Nie no, pasuje kupić tak żeby było gites bez dodatkowego wkur***nia się
2019-03-10 17:22
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 13 14 15 16
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM