| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
pudzik90 Sympatyk FEFK
Mk7 RS2000 Brzesko | 2012-04-07 18:20:18 Dzisiaj w pracy tylko do 11:00 więc była chwilka na grzebnięcie w aucie, efektem czego pojawił się nowy kolega na pokładzie
Pzdr i wesołych |
2019-03-10 17:22 | |
pudzik90 Sympatyk FEFK
Mk7 RS2000 Brzesko | 2012-04-01 16:02:05 Kojarzycie może taki samochód / kierowcę na tym forum ---> PolskaJazda <--- ??
Z tego co widzę to felga taka jak u mnie, opona przód też, i obnicha -60/-40 taka jaką chcę założyć. Czy mogę oczekiwać podobnego rezultatu skoro jest to MkVI ?? |
2019-03-10 17:22 | |
pudzik90 Sympatyk FEFK
Mk7 RS2000 Brzesko | 2012-03-21 22:21:11 OK, no i dajmy na to, że znam te długości, ale jak to mam wykorzystać w praktyce? Sorki, ale orłem w "obnichach" nie jestem, tak jak pisałem poniżej |
2019-03-10 17:22 | |
Pele19m Sympatyk FEFK
Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2012-03-21 22:17:13 Zawsze można zmierzyć długość kupowanej sprężyny. Najważniejsze żeby sprężyna nie była luźna przy maksymalnym wyciągnięciu amora. |
2014-04-07 21:13 | |
pudzik90 Sympatyk FEFK
Mk7 RS2000 Brzesko | 2012-03-21 22:14:42 Oczywiście, że ma to być auto użytkowe, ale sprawa się ma tak: na -40/40 boję się, że nierówno siądzie, a na -60/40, które wziąłbym dla "pewności" boję się negatywnej ingerencji w sprawy, które się nawet fizjologom nie śniły :p |
2019-03-10 17:22 | |
darek4488 Sympatyk FEFK
Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-03-21 21:56:17 Jeśli to ma być normalne auto użytkowe i będziesz nim sporo jeździć to na 60/40 amorki działać będą, ale będę się zużywać znacznie szybciej. Ja zdaję sobie sprawę, że niektórzy tak jeżdżą i twierdzą, że jest spoko, ale osobiście nie polecam. |
2018-07-13 21:27 | |
pudzik90 Sympatyk FEFK
Mk7 RS2000 Brzesko | 2012-03-21 18:28:05 Czyli metoda prób i błędów?
Tylko troszku szkoda kasy na te błędy ...
No, ale jak wezmę choćby nawet zestaw -60/40 jak piszesz, to na seryjnych amorach i tak to nic nie da, tylko dostaną po dupie ... |
2019-03-10 17:22 | |
slawcek Sympatyk FEFK
Cabz WRoCław | 2012-03-21 18:23:09 Często jest tak, że jak zakłada się równe sprężyny na przód i tył to wychodzi motorówka i dlatego są komplety np; 60/40, 80/60 itp. Wydaje mi się, że przy -40 czy -35 nie powinno być tego problemu, chociaż escort escortowi nierówny
Cytat:
| Poza tym dużo sprężyn -40 (nowych) jest wyższych niż ubita seria
|
|
To akurat jest szczera prawda : ----------------- #2451
'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie':
[ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2012-03-21 18:27:21 ] |
2021-08-12 17:07 | |
Pele19m Sympatyk FEFK
Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2012-03-21 18:22:48 To kup sobie gwint
ET masz dobre pod essa, ja bym Ci proponował przód -60 tył -40 bo nawet jak przód będzie niżej to nie będzie źle - gorzej jak będziesz miał na odwrót. Poza tym dużo sprężyn -40 (nowych) jest wyższych niż ubita seria |
2014-04-07 21:13 | |
pudzik90 Sympatyk FEFK
Mk7 RS2000 Brzesko | 2012-03-21 18:19:05 ET w tych felgach to 38. No właśnie ludziska tutaj pisali, że np. jak wezmę -40/40 to może siąść nierówno. Czyli albo startujące F16 (przód w górze), albo kot nasra na drogę i będę dachował (dupa w górze) . Nie no, pasuje kupić tak żeby było gites bez dodatkowego wkur***nia się |
2019-03-10 17:22 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 ... 13 14 15 16 ] |
|