2012-05-20 13:34:25
Dzięi
Magik123
Co do osiągów, fakt że parę ciekawych furek dostało już baty ale tu głównie masa Fiesty i dobra opona robi swoje bo zawias to mocny minus w każdej MK3. Co do 1.8 prawda, po założeniu tego setupu, który tu mam na zwykły słupek 105hp da mniej więcej 140hp bez strojenia a zakup takiego silnika to śmieszna kwota.
Zrobię tego 1,6 kierując się osiągami stajni Ford Motorsport, która wydusiła z niego na gaźnikach 165hp. U mnie gaźników nie będzie ale spróbuję obrobić głowicę i zestroić świniakiem w okolice 130hp. Angole twierdzą, że 1,6 jest nie modowalny. Zobaczymy. Oczywiście poza głowicą będzie jeszcze kilka drobnych modyfikacji, m.in. zamach i układ korbowy ale wszystko chcę zrobić w ramach zdrowego rozsądku.
Układ dolotowy jeszcze będzie zmieniany ale tu skończy się na kwasówce i większym filtrze ze strefą zimnego powietrza. Ponadto kolektor wydechowy z Escorta RS2000 już wspomniany z pełnym przelotem 60mm ze strumienicą rurową i jednym tłumikiem końcowym od PROEX. Praktycznie wszystko poza kolektorem już mam bo się robi flansza i wstępnie na przyszły weekend umawiam się już na spawanie wydechu.
Nie może zabraknąć też drobiazgów, które poprawią kondycję silnika jak chłodniczka oleju, natrysk na denko tłoka czy założona już chłodnica dedykowana od RS1800 oraz wentylator RST, którego jednak ciężko znaleźć.
Z zanotowanych faktów :
1 bieg do odcinki
2 bieg do odcinki (gdzieś kiedyś przekroczone 90km/h na 14")
3 bieg ~125km/h ale brakło drogi (civic 95 1,5 bez modów robi około 130km/h)
A tutaj kilka świeżych pstryczków przy okazji ładnego słonka.
-----------------
Chcesz ukryć twarz - wyjdź nago
[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-05-20 13:38:41 ]