Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII 1.3] Kable i pompka

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2012-08-16 14:32:41

Panowie, wiecie gdzie tanio kupić przewody paliwowe, koncowe co dochodzą do pompki paliwowej, a dokładniej o te palistikowe, ktore sa zamocowanie na szybko złączkach, ponieważ mam gumowe a one sie zaginają. Dzieki za odpowiedz.

[ wiadomość edytowana przez: stefan1307 dnia 2012-08-16 19:45:31 ]
2016-11-18 22:56
  
 
 2012-08-16 14:05:45

Juz doszedłem, pompka od 1.6 ma odwrotnie ustawione te wtyki do przewodów paliwowych dlatego tez przewod gumowy ktory mam zaginał sie wiec paliwo nie szlo, dzieki wielki za odpowiedzi. pozdro
2016-11-18 22:56
  
 
 2012-08-14 14:02:24

I co chcesz tak pompki wymieniac juz 3 raz?Wez ze sprawdz czy ten wezyk jest drożny wogole od tego zacznij bo nie wierze zeby wszystkie pompki nie biły paliwa.Albo kupuj pompke do twojego samochodu.Nastepnym razem kupisz pompke od chevroleta.Kupuje sie czesci do swojego auta i silnika a nie od innego.Pozatym pompek sie nie kupuje na auto zlomie bo to koszmarnych pieniedzy chyba nie kosztuje a za rok bedziesz znowu wymienial.Moj szef mowi ze co jest tanie to jest drogie bo potem musisz znowu kupowac i jeszcze wiecej to wyniesie.Pozatym mowisz mi ze przewodem zwrotnym ci paliwo nie lecialo tam nie poleci ci tak paliwo jak przewodem zasilajacym.Od tego jest regulator cisnienia on trzymie cisnienie na listwie i puszcza nadmiar do baku.

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-08-14 14:04:10 ]

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-08-14 14:05:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-08-14 14:06:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-08-14 14:09:21 ]
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-08-12 19:34:28

Kolego ale przewód paliwowy nie jest wielkości węza strażackiego, w każdym mąć razie na początku jak było wszystko wporzo po wyjeciu szybko złacza prez jakas sekunde tryskalo paliwem, a teraz ledwo co widac w przewodzie
2016-11-18 22:56
  
 
 2012-08-12 19:13:19

pompka jakoś nie tryska paliwem żeby miała w min. przelać 200l benzyny. jak pompuje to jest dobra, szukaj przyczyny gdzie indziej.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2012-08-12 18:51:46

Napisalem ze po wymianie kabli, samochod nie chcial odpalac, ponieważ to sie stalo w tym samym czasie wiec myslalem ze ma to ze soba jakis zwiazek ale nie wydaje mi sie. Paliwa jest ponad 20l, podejrzewam ze pompka za male cisnienie wytwarza, bo jak odlaczam przewod to widac paliwo w przewodzie ale gdyby bylo prawidlowe cisnienie powinno trysnac paliwem, jakby nie patrzyl jakims cudem pompka tworzy za male cisnienie i samochod nie odpala, sa momenty gdy chce odpalic ale to tylko chwilowe.
2016-11-18 22:56
  
 
 2012-08-12 16:48:52

mi to wygląda na brak paliwa w zbiorniku. Czytając twoje perypetie jestem trochę skołowany, wymieniasz kable WN od spodu silnika, wkładasz za krótkie? Występuje tu tzw. chaos i brak spójności w przyczynach awarii twojego samochodu.
Wymieniasz kable WN i przestaje pompka pracować?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2012-08-12 15:48:50

Tak właśnie robiłem 1 razem, teraz bede musial ponownie wyjac i sprawdzac, wydaje mi sie ze cisnienia nie ma, bo jak 3-4 razy zaplon włacze a nastepnie odepne przewod ten co tłoczy paliwo to paliwo sie znajduje a prawidlowo powinno prysnac jezeli jest cisnienie, ja mam 1.3 escorta a w nich popka jest pod kontem a jak kupiłem popke to znajdowała sie w pionie podejrzewam ze od 1.6 essa, i jak wkladalem to 0,5cc zbraklo zeby swobodnie zakrecic denko to ja wcisnalem na sile, moze byc tez tak ze smok jest za bardzo scisniety miedzy bakiem a pompka i nie dochodzi paliwo? aa i jeszcze jedno w tych pompkach od 1.6 przewód tłoczący który odchodzi od pompki do denka jest gumowy i ściśnięty opaskami podobnymi jak przeguby i jedna opaska byla luzna, to moze byc przyczyna?
2016-11-18 22:56
  
 
 2012-08-12 11:49:07

wez odepnij wezyk na listwie wloz do sloika i patrz czy pompuje wlaczaj i wylaczaj zaplon.
2012-11-21 06:49
  
 
 2012-08-11 21:33:47

chodzi ale nie pompuje, na poczatku pompowala, przejechalem 8 km, postawilem fure na 2h za 2h wracam fura nie odpala ale pompka dziala tylko ze nie pompuje paliwa
2016-11-18 22:56
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM