2012-11-26 12:35:10
Jako ze Honde z turbo 3stycznia tego roku pogoniłem do Ostrowca Świętokrzyskiego od razu zakupiłem nową zabawkę
MODEL: Toyota MR2, 1993, (Targa) rev 2 ver 2 z poprawionym zawieszeniem i heblem
SILNIK:
3S-GE 2.0 170km
UKLAD DOLOTOWY:
power rura kwaśna + simota
UKLAD WYDECHOWY:
luźne 4-2-1 2,25" środkowy duża pucha przelotowa, końcowy BlackFlame
ELEKTRONIKA:
- el.szyb
- lusterka
- centralny
- immobilizer
- wspomaganie
- poduszka
UKLAD NAPĘDOWY:
- RWD z centralnym silnikiem
- dystansy T 35mm przod 20mm + dluzsze szpilki 80mm
- 17"x7,5jj et37 Nippon 235/40/17 oraz 205/45/17 dunlop sp sport runflat czy jakos tak
- in progress elektroszpera
oraz szeroka stal 15" tyl 9" et -20 przod 8" et0 + nakladki poszerzajace
ZAWIESZENIE:
- seria
- in progress -60 H&R
UKLAD HAMULCOWY:
- ABS
- tarcze 280/280 P/T
- seria
BODY-KIT:
- sciagany szklany dach typu targa
- seria
- nawet dobrze utrzymana jak na te lata
- komin Toms'a
- pseudo carbon na masce ale juz zerwany
- sleepy eye's
ŚRODEK:
- skora
CAR-AUDIO:
2x 16 hertz dsk w drzwiach
2x 13 blaupunkt w slupkach
2x cykacze w lusterkach
2x cykacze na slupkach
-radio sony Xplode cdx850 mp z winda
- seria
PLANY:
in progress
Zrobic pieknego JDM'a
to co sie dzieje w obecniej chwili od miesiaca:
- zamach 5.5kg
- tarcza 6scio lopatkowa by Radzikowski + docisk z podwojnym sloneczkiem
- pelen remont:
wał po polerce czopow, blok po honowaniu, polerka kanalow ssacych i wydechowyc, tloki z 3sgte CR 8,5:1 z 10.5:1, pierscienie RIK'a nominal, panewa King'a nominal, reszta Gratow OEM
za dmuchniecie odpowie m45 badz m62 ale do tego jeszcze daleka droga
strojone bedzie na DET3 wtryski na razie 310cc pozniej sie pomysli o wiekszych, pompka walbro 255 gss 342
z biegiem czasu bede sie staral robic aktulizacje na bierzaco
szacowany okres pras z blacharka do marca
a jak to sie prezenci:
-----------------
www.picasaweb.google.com/MichalDobeK88
in progress,