Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Nietypowy problem z obrotami

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2013-04-09 21:25:27

Kolego przerabiałem to chyba 3 lata temu.Nie wymieniaj żadnych części tylko przewody podciśnienia zacznij oglądać.Jak już wcześniej koledzy pisali odpowietrzenie skrzyni korbowej,ale w moim przypadku ten wąż co wchodzi do kolektora był już uszkodzony.Po zamontowaniu normalnego węża problem się rozwiązał.Acha chłopaki i nie piszcie takich głupot"ten typ tak ma" bo te silniki jak maja wszystko jak należy to chodzą idealnie.Mój 1.6 16V ma przebieg 202tyś jeżdzę na gazie (stag4) juz 3 lata i chodzi idealnie,a też miałem problemy z falowaniem.
Wpisz w wyszukiwarkę "test pisaka"
2020-03-30 16:13
  
 
 2013-04-09 19:26:10

Moim zdaniem dziura w tłumiku się powiększyła i stąd problemy z lambdą i zarazem z obrotami, uszczelnij tłumik dla sprawdzenia, czy objaw zniknął. Sonda ma złe informacje bo nie ma odpowiedniego ciśnienia w układnie spalinowym.
2013-11-27 22:30
  
 
 2013-04-09 16:34:34

miałem podobny problem, u mnie winowajcą okazało się odpowietrzenie skrzyni korbowej. Nie orientuję się jak to jest w 1.8 w moim 1.6 16v przetarte było gumowe kolanko pod cewką zapłonową,wymieniłem i jak ręką odjął
2013-12-06 18:27
  
 
 2013-04-09 09:05:09

Witam. Podepnę się pod temat. Mam znajomego co sprzedaje częsci do samochodów i mówił mi że kupując nawet nowy krokowiec on juz moze byc walniety. Wiec jak wymieniłeś na nowy to sprawdz jeszcze jak bedzie na tym starym z powrotem. LUb tak jak ja mialem ze nie dokrecilem krokowca odpowiednio mocno i tez mi sie cuda dzialy.
2013-04-23 07:51
  
 
 2013-03-20 16:50:24

Dodam jeszcze że:
-Najpierw odpiąłem czujnik prędkości. Bez zmian
-Wyczyściłem silnik krokowy i przepustnicę w preparacie do czyszczenia aluminium. Syfu było od groma. Nic nie pomogło. Po za tym w kolektorze dolotowym znajduje się olej!
-Wymieniłem silnik krokowy na nowy i się zaczęła jazda.


Silnik na zimnym wariuje, od 1000-1400 faluje i to dość szybko, szarpie nim. Jak się trochę rozgrzeje i przejdzie w LPG to można jakoś jeździć. Ale wisi znowu na obrotach, nawet 2000 i nie spada...
No i najważniejsza rzecz... Buczy/wibruje coś gdy jest w fazie falowania... Wcześniej też coś od czasu do czasu zawibrowało na wolnych obrotach i było to wyczuwalne tylko w podłodze albo w pedale na wolnych obrotach ale nie znalazłem przyczyny. Teraz to jest taka wibracja że słychać ją z zewnątrz auta...

[ wiadomość edytowana przez: Clipper dnia 2013-03-20 16:55:26 ]
2013-04-08 18:32
  
 
 2013-03-09 13:15:15

Świece wymienione miesiąc temu, przejechane na nich ok 2 tys km. Przewody WN są na pewno dobrze podłączone, sprawdzałem pare razy podczas wymiany cewki. Powiedzcie mi gdzie szukać tych czujników, spróbuję je jakoś wyczyścić no i o które przewody ciśnieniowe chodzi w którym miejscu one się znajdują. Bo pod maską nie słychać żadnego syczenia jakby zasysało lewe powietrze albo wypuszczało.
2013-04-08 18:32
  
 
 2013-03-07 22:47:15

a przewody podcisnienia masz cale?moze którys nie szczelny?czujnik polozenia walu albo dziala albo nie dziala wiec raczej nie powinna byc w nim przyczyna,podepnij go pod kompa
2014-05-29 21:51
  
 
 2013-03-07 22:43:19

Te typ tak ma, że jak już stary to takie jaja. Czujnik położenia wału jest bardzo czuły na wszelkie zakłócenia, zaśniedziałe styki itp. Co może objawiać się przerywaniem. Na pewno sprawdziłeś porządni wszystkie wtyczki i przewody?

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2013-03-07 20:35:09

Świece wymieniałeś?

-----------------
Dżem Ananasowy
2024-02-21 18:36
  
 
 2013-03-07 18:02:27

No i problemów ciąg dalszy. Wymieniłem kable na nowe, kupiłem nawet nową cewkę, wtryski wyczyściłem... A teraz szarpie nawet podczas jazdy ;/ Zaczynam mieć dość tego złomu... wpakowałem już sporo kasy żeby te szarpania i gaśnięcie zlikwidować. Muszę się przyjrzeć rzeczywiście temu czujnikowi położenia przepustnicy. Podobno może też być uszkodzony czujnik położenia wału... (wg. pana ze sklepu motoryzacyjnego). Jakieś pomysły?

[ wiadomość edytowana przez: Clipper dnia 2013-03-07 18:06:18 ]
2013-04-08 18:32
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM