Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pytanie o SWAP"a z 1.8TD na 2.0 ST z Forda Focusa

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2014-02-02 20:39:29

Cytat:
2014-02-02 20:36:27, Wymiot pisze:
daj mi suche fakty na temat tego silnika bez zmiennej fazy i dolotu, wykres pokaz i tyle styknie



Pokaz mi jakikolwiek silnik ,który jezdzi bez dolotu .Wiesz o czym mówisz ,2.0 zetec moze ma 125 kucy moze ,st napewno 160 dziekuje dowidzenia.
2024-04-02 21:06
  
 
 2014-02-02 20:36:27

daj mi suche fakty na temat tego silnika bez zmiennej fazy i dolotu, wykres pokaz i tyle styknie
2018-06-28 20:34
  
 
 2014-02-02 20:29:03

Daj na luz Emtes ,co niektórym ciezko zrobic mocniejsze hamulce ,a Ty chcesz ich prosic o taki wysiłek jak przeliczenie efektu danego silnika.
2024-04-02 21:06
  
 
 2014-02-02 19:13:51

Niestety, ale mój tok rozumowania rozmija się z tym co napisaliście Skupcie się, wypiszcie sobie na kartkach plusy i minusy każdego rozwiązania, weźcie kalkulator i wtedy pogadamy Jak się zagłębicie w temat to wtedy przestaniecie pisać pierdoły.




-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage
2016-05-25 18:43
  
 
 2014-02-02 17:33:31

Cytat:
Wysłany: 2014-02-02 16:51:24

Cytat:

2014-02-01 15:16:40, emtees pisze:
Za dużo sentymentów Co ma takiego w sobie to ECU, że jest tak urokliwe? Z punktu widzenia przeszczepu to tylko problem, który łatwo można obejść. Kasowanie tej zmiennej fazy jest powszechnie stosowane i nie jest to nic dziwnego. Tym bardziej, że ta wielka zmienna faza to w zasadzie tylko przyspieszanie/opóźnianie wałka = żaden szał. Jakby to działało jak dajmy na to vtec - trzecia krzywka, większy wznios zaworu i dłuższy czas jego otwarcia to by było o co walczyć.


idąc tym tokiem rozumowania po co wsadzać ST lepiej wsadzić 2.0 do tego wałki i kolektory i po problemie


albo jeszcze tloki doprezajace, wieksze wtryski i jazda...
2018-06-28 20:34
  
 
 2014-02-02 16:51:24

Cytat:
2014-02-01 15:16:40, emtees pisze:
Za dużo sentymentów Co ma takiego w sobie to ECU, że jest tak urokliwe? Z punktu widzenia przeszczepu to tylko problem, który łatwo można obejść. Kasowanie tej zmiennej fazy jest powszechnie stosowane i nie jest to nic dziwnego. Tym bardziej, że ta wielka zmienna faza to w zasadzie tylko przyspieszanie/opóźnianie wałka = żaden szał. Jakby to działało jak dajmy na to vtec - trzecia krzywka, większy wznios zaworu i dłuższy czas jego otwarcia to by było o co walczyć.



idąc tym tokiem rozumowania po co wsadzać ST lepiej wsadzić 2.0 do tego wałki i kolektory i po problemie

-----------------
Passionford
2020-01-25 22:17
  
 
 2014-02-01 17:59:12

Cytat:
2014-01-29 08:50:39, Pre100n pisze:
Będziesz miał 6 biegów wstecznych i 1 do przodu - ale za to bardzo zrywny





-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2022-08-02 07:41
  
 
 2014-02-01 15:16:40

Cytat:
2014-01-30 21:01:07, Wymiot pisze:
ale czemu by temu motorowi odejmowac jego uroku przez puszczanie go na ecu zeteca ?



Za dużo sentymentów Co ma takiego w sobie to ECU, że jest tak urokliwe? Z punktu widzenia przeszczepu to tylko problem, który łatwo można obejść. Kasowanie tej zmiennej fazy jest powszechnie stosowane i nie jest to nic dziwnego. Tym bardziej, że ta wielka zmienna faza to w zasadzie tylko przyspieszanie/opóźnianie wałka = żaden szał. Jakby to działało jak dajmy na to vtec - trzecia krzywka, większy wznios zaworu i dłuższy czas jego otwarcia to by było o co walczyć.

-----------------
www.facebook.pl/FordTechpl - Fanpage
2016-05-25 18:43
  
 
 2014-02-01 14:43:56

.Na bank jest padaka -widziałes ,sprawdziłes ze piszesz głupoty.Nastepny -tam jest dwumasa ,wymieniam skrzynie + spiek dziekuje dowidzenia mam zestaw.

A koszty wy nie płacicie za ta operacje to poco o takich rzeczach wspominacie.



[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2014-02-01 14:47:47 ]
2024-04-02 21:06
  
 
 2014-01-31 22:58:12

Wszystko zależy jaką skrzynię tam dać, ale najlepszą opcją jest zostawić MTX75 który ma razem z zamachem i sprzęgłem, bo taniej to raz, poduchy są w aucie to dwa, bardzo szybko osiągalny maksymalny moment to trzy. Jedyna rzecz do ogarnięcia to czujnik prędkości na zegary i osłona skrzyni od strony bloku, którą trzeba będzie dorobić (blok 1.8 TD jest innego kształtu i są szczeliny między blokiem a skrzynią jeśli damy tam blok Zetec i osłonę z diesela).

-----------------
Escort Mk7 1995 2.0 16v Zetec 136 PS Turnier
Escort Mk7 1998 1.8 16v Zetec 115 PS Hatch5D
2016-08-20 22:03
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM