Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Mk7 1.6 spadek obrotów i gaśnie. - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2014-02-25 20:16:34

Właśnie wróciłem z gdańska, jechałem z Sopotu i w tamtą strone obroty falowały praktycznie na każdym postoju (dwa razy pofalowały i w miare spokój) pozniej wyłączyłem na chwile auto i powrot już spokojnie
2014-03-09 20:05
  
 
 2014-02-25 18:26:29

To nie wina przepustnicy ani przepływki.
2015-03-13 09:32
  
 
 2014-02-25 16:19:25

pirva przeczytaj

-----------------
niebiesko-czarna patologia
2020-03-13 16:18
  
 
 2014-02-25 16:13:36

w poprzednim escorcie tak miałem wymieniłem wtedy na nową i pomogło. W sumie nad resztą się nie zastanawiałem, zresztą nie mam takiej wiedzy żeby wykluczyć pozostałe części. A dzwoniłem w sprawie nowych części bo kupiłem już jedną używaną i wygląda na niezupełnie sprawną. No nic pomyśle nad pozostałymi elementami może to akurat faktycznie nie przepływka
2014-03-09 20:05
  
 
 2014-02-25 16:04:05

pyt. 1: dlaczego uważasz, że to wina przepustnicy?
pyt. 2: dlaczego dzwonisz do warsztatów w sprawie nowych części?

Sonda sprawdzałeś, odpowietrzenie skrzyni i inne?


-----------------
niebiesko-czarna patologia
2020-03-13 16:18
  
 
 2014-02-25 15:45:24

Łuchajcie mam problem, obdzwoniłem kilka warztatów w trójmieście i wszędzie chcą za przepustnicę od 250 do 600zł, czy jest możliwość jej regeneracji? Zakupu regenerowanej? Kupiłem używaną na allegro i już obroty nie spadaja do 500 nie gaśnie auto, ale jest zamulone strasznie skacza czasami obroty od 900 do 1500 ale rzadko w każdym bądz razie na pewno jest do wymiany :/
2014-03-09 20:05
  
 
 2014-02-24 19:02:38

no to w takim razie nie powiem kto, ale wprowadził mnie w błąd nie dawno.



-----------------
-----------------------------------
#2515

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-02-24 19:03:18 ]
2023-04-23 22:49
  
 
 2014-02-24 09:53:02

Cytat:
2014-02-23 23:01:44, kiciek pisze:
i ogień do odcinki na każdym biegu przez kilkanascie km.



Nigdy tak nie robiłem i nie słyszałem, żeby ktoś tak robił...

Zawsze robiłem według instrukcji z "żółtej" książki, jednak z małą poprawką. Reset zawsze robię na ciepłym (nie gorącym silniku).

Cytat z książki:
"Po odłączeniu akumulatora od instalacji elektrycznej następuje skasowanie danych zawartych w
pamięci elektronicznego urządzenia sterującego. Po ponownym podłączeniu akumulatora, uruchomieniu
silnika i bezpośrednim ruszeniu samochodem wystąpią objawy nieprawidłowej pracy: mniejsza moc silnika,
przerywanie podczas przyspieszania oraz nierównomierna praca silnika na biegu jałowym. W celu
przywrócenia zapisu w pamięci właściwych parametrów pracy silnika przez obwód samoadap-tacji
elektronicznego urządzenia sterującego należy uruchomić silnik, pozostawić silnik pracujący na biegu
jałowym przez 3 minuty, zaś po nagrzaniu do normalnej temperatury pracy utrzymać pracę silnika z
prędkością 1200 obr/min przez 2 minuty (albo przejechać nie mniej niż 8 kilometrów)."

-----------------
2004-2007: FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI
2007-2010: Ford Escort Flair 1.8 16v (RKC) MK7 Turnier
2010-2016: Ford Escort CLX 2.0 16v (NGA) MK6 Hatchback 5d
2016-20xx: Ford Focus Ghia 2.0 16v MK1 FL Turnier
2019-20xx: Ford Escort XR3i (RQB) MK5 Cabrio
2023-07-07 14:17
  
 
 2014-02-23 23:01:44

adaptację robisz tak.
Odpinasz aku na jakieś dwie fajki.
Podpinasz, odpalasz auto, chwilę go pogrzejesz i ogień do odcinki na każdym biegu i mała trasa przez kilkanascie km. To wszystko.


danek7902, chodzi Ci o tą fajkę w kształcie litery L ?? Ona z mojego doświadczenia jak jest felerna to auto ma problemy z odpalaniem.


-----------------
-----------------------------------
#2515

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-02-24 19:03:01 ]
2023-04-23 22:49
  
 
 2014-02-23 22:29:40

A ja na Twoim miejscu wymieniłbym wąż od odpowietrzenia skrzyni,ten co łączy kolektor ssący z metalową rurką pod termostatem.
2020-03-30 16:13
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM