| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
S3ci0r Sympatyk FEFK
Ford Escort Łódź | 2014-02-20 22:55:40 seba, ja jestem tak lewy z elektryki że nawet sobie nie zdajesz sprawy a jednak udało mi się to prawidłowo podłączyć pomogę ci w razie czego, nawet telefonicznie. nie rób tego błędu co ja że z uwalonym vss rok czasu jeździłem bo się bałem go wymieniać, a jak się w końcu zebrałem to żałuję do tej pory że tyle czasu straciłem bo to jest dziecinne proste. |
2024-01-03 15:40 | |
Seba_89 Sympatyk FEFK
Ford Escort Flair Sopot | 2014-02-20 19:00:13 Na razie auto jest w warsztacie na wymianie rozrządu, dostałem dzis przesyłkę z przepływomierzem, wymienie i zobacze czy sa jakies efekty, jak nie to zajme sie tym czujnikiem. S3ci0r, nie zrobie na pewno tego co opisujesz, ja z elektryką toczę wojne od 20kilku lat ;p nie jest to tak uciazliwe wiec jesli nawet okażę się, ze to nie przepływomierz to chwile poczeka, niestety wymiana rozrzadu tania nie jest:/ |
2014-03-09 20:05 | |
S3ci0r Sympatyk FEFK
Ford Escort Łódź | 2014-02-19 15:49:40 zrób tak jak ja to zrobiłem, wykręć czujnik VSS ze skrzyni (tylko ostrożnie bo może się okazać że bolec czujnika jest plastikowy a nie metalowy jak w nowszych i zostanie w ślimaku) klucz 24 do wykręcenia czujnika ze skrzyni i klucz 22 do wykręcenia linki z czujnika. rozpinasz czujnik od wiązki i na krótko go sprawdzasz. podpinasz go w ten sposób:
czarno-brązowy (+12)
brązowy (masa)
brązowo-żółty (sygnał do ECU)
miernikiem mierzysz czy jest sygnał [V] 0-12-0-12... [podczas kręcenia czujnikiem. można zamiast miernika dać diodę która będzie migotać tym częściej im szybciej będziemy obracać czujnikiem. polecam drugi sposób bo jest fajniejszy a przy okazji można sprawdzić czy na pewno dobrze działa czujnik, mierzenie miernikiem nie pokaże nam tak na prawdę częstotliwości sygnału. jak czujnik na krótko będzie sprawny to sprawdzamy czy jest zasilanie na kostce, jak będzie to patrzymy czy sygnał dochodzi do wtyczki kompa, jak wszystko działa i sygnał dochodzi to trzeba szukać innej przyczyny
na początek sprawdź na krótko czy czujnik jest sprawny i daj znać to będziemy myśleć dalej |
2024-01-03 15:40 | |
Seba_89 Sympatyk FEFK
Ford Escort Flair Sopot | 2014-02-19 09:24:43 Chyba, że może ktoś z forumowiczów ma używany czujnik VSS odsprzedać za rozsądną kwotę bo jak szukam w necie to nowe około 240zł na allegro nie znajduje do escorta |
2014-03-09 20:05 | |
Seba_89 Sympatyk FEFK
Ford Escort Flair Sopot | 2014-02-19 09:03:37 dokładnie tak, spadają na chwile i zaraz rosną do góry do normalnych obrotów, momentami tak jak mówisz nie zareaguje to zgaśnie. Droga taka wymiana tego VSS? Krokowy mam nowy tak jak świece i przewody WN, zamówiłem przepływomierz, myślałem, że to może jego wina, zobaczymy wymienic nie zaszkodzi 40zł zaden koszt, a jak nie to to postaram sie ten czujnik ogarnąć [ wiadomość edytowana przez: Seba_89 dnia 2014-02-19 09:06:24 ] |
2014-03-09 20:05 | |
S3ci0r Sympatyk FEFK
Ford Escort Łódź | 2014-02-18 12:20:47 podczas jazdy przy zatrzymywaniu auta po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 500 i się podnoszą do normalnych albo czasem spadną tak że silnik nie zdąży zareagować i gaśnie? jeśli tak jest to mamy książkowy przykład padniętego VSS |
2024-01-03 15:40 | |
PiEkU Sympatyk FEFK
Escort rs2000 zawiercie | 2014-02-18 11:08:19 obroty pozniej sie normuja czy caly czas trzyma 500?? wyczysc moze krokowke i bym sprawdzil TPS'a ----------------- Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4 |
2024-04-17 08:42 | |
Seba_89 Sympatyk FEFK
Ford Escort Flair Sopot | 2014-02-18 10:27:15 Dzięki, to już mniej więcej wiem o co chodzi. W poprzednim escorcie tez miałem problem z tym takim podłączeniem co jest prawie nad filtrem paliwa. Teraz już przynajmniej wiem co to jest. Tylko tak czytam, że z tym przepływomierzem to jest raczej tak, że on za każdym razem po odpaleniu gaśnie, a u mnie raczej sporadycznie i tylko raz, jak raz zgaśnie i go odpale potem to juz nie gaśnie, tyle, że te obroty spadaja do 500 za kazdym razem nawet jak sie nagrzeje silnik [ wiadomość edytowana przez: Seba_89 dnia 2014-02-18 10:32:20 ] |
2014-03-09 20:05 | |
S3ci0r Sympatyk FEFK
Ford Escort Łódź | 2014-02-18 00:16:48 jak gaśnie przy wysprzęglaniu to może być to VSS, u mnie tak właśnie było, proponuje sprawdzić sygnał z vssa, jak reaguje auto na odpięcie przepływomierza, jak na odpięcie czujnika położenia przepustnicy, odpięcie krokowego, sprawdzenie szczelności dolotu (czy nie łapie lewego powietrza). wtedy coś więcej będzie można powiedzieć |
2024-01-03 15:40 | |
kiciek (S) Escort Driver
Ford Escort MK7 cabrio Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski | 2014-02-17 22:26:26 przepływka.
Miałem to samo jak tydzień temu wrzuciłem przepływkę z 2,0. ----------------- -----------------------------------
#2515 |
2023-04-23 22:49 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 5 ] |
|