Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zmiana bloku na 2.3 - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2014-03-11 21:32:16

to zapraszamy kolegę do założenia swojego wątku w dziale tuningowym.
Pokazać auto, co się robi...

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2014-03-11 20:36:26

Ciekawe , ciekawe te patenty ,fajnie ja też majsterkuje i serwisuje swojego Escorta przynosi mi dużą frajdę jak nie które nowsze fury nie dają rady he he jednak zrobiło się mało i trzeba szukać trochę więcej mocy ,kto w temacie to wie jestem w trakcie załatwiania dobrego 2.3 no jest tego sporo na rynku ale chodzi i też o kasę
2014-05-02 08:09
  
 
 2014-03-11 08:37:22

napisał że ma rs'a w cabsie, domyślnie N7A by wypadało, mocowo to różnie wszystko, zależnie od stanu silnika. Duży wpływ mają również przeprowadzone modyfikacje. Akurat moc mojego silnika to moja słodka tajemnica, mam zastosowane różne patenty których jeszcze na tym forum nie widziałem


-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2014-03-10 21:38:23

Powstrzymałbym się na razie z pisaniem czegokolwiek do czasu aż kolega Sylwe napisze nam co ma bo wg. dotychczasowych odpowiedzi niewiele się dowiedzieliśmy a nawet nie ma pojęcia jak wygląda silnik z 2.3 a jak z RSa.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2014-03-10 20:16:35

2,2 ma mały stopień kompresji, więc niedoładowane się nie sprawdzi. mocowo może być słabszy od 2.0
Sylwe, wrzuć całe 2.3 na osprzęcie RSa i będziesz miał coś ok 170 kucy

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2014-03-10 19:43:59

Dziękuje za ten optymistyczny post najlepszym sposobem jest zrobić tak jak napisał kolega a może mi powiedzieć ile zyskał na mocy ??? z ciekawości pytam
2014-05-02 08:09
  
 
 2014-03-10 09:04:48

akurat mam takowy silniczek.
można założyć czapkę z rs'a tylko wtedy musiał byś zmieniać też wał korbowy, robi się 2.2L z tego co pamiętam. czapka z Y5B ( silnik z galaxy 2.3) ma tylko dodatkowy kanał wodny który należy zaspawać.
kolejna sprawa, jeżeli zostawiasz michę z galaxy to nie musisz wyrzucać wałków, jeżeli wkładasz z rs'a i chcesz się pozbyć wałków to musisz dorobić kawałek bloku ( jak przyłożysz miskę sam bedziesz widział ocb) . Kolejna sprawa że wtedy musisz wrzucić łańcuch napędu pompy z rs'a gdyż jest krótszy oraz smok pompy oleju. Wałki rozrz. oczywiście z N7A, tak samo jak szyna paliwowa, kolektor ssący i wydechowy oraz pełna elektryka, sterowanie w postaci wszelkich map sensorów i edisów też. Koło zamachowe siada bez problemu, skrzynia, sprzęgło , rozrusznik j.w. Hmm generalnie napisz co jeszcze potrzebujesz wiedzieć , zawsze mogę się podzielić wiedzą na ten temat.

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2014-03-10 00:11:13

Cytat:
2014-03-09 19:13:52, Sylwe pisze:
ładniej by to wyglądało z głowicą od rsa


nie kumam. co ładniej? przecież łby są zewnętrznie praktycznie identyczne, a pokrywkę cewek można podmieniać jak się chce.

na pewno wiesz o jakim 2,3 mowa?

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2014-03-09 19:13:52

u szkoda ładniej by to wyglądało z głowicą od rsa mam drugi silnik kompletny w bardzo dobrym stanie aż dziw że taki można dostać i chce się w to pobawić pomożecie
2014-05-02 08:09
  
 
 2014-03-09 10:47:01

Siema. Popraw ten tytuł bo nie wiadomo o co chodzi.
Nie możesz skręcić bezpośrednio głowicy N7A z blokiem Y5B. za duży stopień kompresji.
najprostrzą metodą na posiadanie 2.3 to cały silnik (z wałkami lub bez) na osprzęcie z RSa (z wałkami rozrządu)

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM