Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

 Zacznij nowy wątek  Dodaj odpowiedź w tym wątkuLogowanie - Rejestracja   Pomoc
 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » Xxxiv zlot fefk 19.06 - 22.06.20 ...
 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
>> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 ... 10 11 12
 Autor
 XXXIV Zlot FEFK 19.06 - 22.06.2014 Okolice Częstochowy 
krecha_KOZ
Sympatyk FEFK

Aktywny na forum 4213 dni
Ford Focus ST170
pisiory



  2014-05-14 12:44:30^

Cytat:
2014-05-13 16:26:36, radex70 pisze:
Podane jest okolice Częstochowy widocznie mają dwa lub więcej ośrodki do wyboru i ilość osób pomoże podjąć decyzję ... . Nie wiem o co cały problem skoro ktoś dojedzie do tej Częstochowy to 10 km w tą lub w drugą nie stanowi chyba problemu ? temat służy w celu rozeznania sprawy wielkości ośrodka. Choć z drugiej strony wielu pisze ze dojedzie a nie wychyli nawet pupy z domu [ wiadomość edytowana przez: radex70 dnia 2014-05-13 16:27:01 ]





-----------------


2019-08-21 23:29
   
retki

ford escort kombi
łódź



  2014-05-15 11:34:11^

Dobra Panie i Panowie.

Ośrodek został wybrany i właśnie trwają negocjacje, które powinny zostać dzisiaj zakończone, więc dokładne informacje zostaną podane jutro około godziny 9.00

Ciesze się, że mogę tworzyć nową jakość i moje zapytanie oto kto ma zamiar przyjechać miało na celu umożliwienie dokonania stosownych ustaleń z właścicielami ośrodka.

Myślałem, że takie rzeczy bedą dla was zrozumiałe i nie wywołają takiego zamieszania.
A na zlot i tak przyjadą pewnie te same osoby.
Od razu uprzedzę niektórych kolegów.
Nie wypominam nikomu tego, że nie przyjedzie mam też wielki szacunek do kolegów którzy kiedyś jeździli a teraz tego nie robią.
Sytuacje w życiu są różne i naprawdę to rozumię.

Dlatego jeszcze raz wszystkich serdecznie zapraszam i do zobaczenia.

2014-11-14 09:22
   
shadk-k
Sympatyk FEFK

mkV Ghia
Kędzierzyn-Koźle



  2014-05-15 12:03:36^

1. kiciek - cały zlot
2. krecha_KOZ - cały zlot na 101%
3. jethro - cały zlot
4. michno + Osa - cały zlot
5. dawid5995+1 - cały zlot (jeśli tylko będę w Polsce)
6. wiesiu666 - 2 dni (o ile tak sie da,ale moze beda 3)
7. slawcek - cały zlot
8. shadk-k - postaram się wpaść chociaż na jeden dzień

-----------------
Co u mojego Essa?: tinyurl.com/Shad-FEFK-Escort
Mój Ess na PJ: tinyurl.com/Shad-Escort

2017-11-20 11:10
   
Wuipe
Escort Driver

Opel Astra H
Rybnik / Olza



  2014-05-15 13:44:13^

Cytat:
2014-05-15 11:34:11, retki pisze:
(...)Ciesze się, że mogę tworzyć nową jakość i moje zapytanie oto kto ma zamiar przyjechać miało na celu umożliwienie dokonania stosownych ustaleń z właścicielami ośrodka. Myślałem, że takie rzeczy bedą dla was zrozumiałe i nie wywołają takiego zamieszania.(...)


To wytłumacz mi proszę Panie Prezesie, bo ja nie rozumiem, co to za nowa dziwna jakość, że najpierw mam się zapisać, a potem dowiem się gdzie jadę? Jak jedziesz na wczasy czy kupujesz auto też najpierw składasz wniosek, że chcesz jechać/zanabyć, a później dowiadujesz się gdzie jedziesz lub co Ci handlarz na plac przyciągnie?
Sorry, ale dla mnie informacja "zlot odbędzie się w okolicach Cz-wy" bez podania konkretnej miejscówki jest zbędna, bo jeździło się już większe odległości.
Ja rozumiem, że zmiany są potrzebne, ale ta 'zmiana' wg mnie nie wnosi nic nowego/dobrego. Sam nie jestem zwolennikiem umożliwiania wyboru spośród kliku ośrodków, ale zaproponownie jednego konkretnego, gdzie ma się klepnięte np. 20 miejsc (po frekwencji kilku ostatnich zlotów chyba można taką liczbę bez problemu określić) nie jest chyba trudne (i nie mów mi że jest, bo współorganizuję co roku zlot motocyklowy na ok 100 osób i da się) i należy się chętnym na przyjazd jak psu buda.


-----------------
Ford Escort FanKlub #1207
o2o Yamaha XJ 900 S + Kawasaki ER-6f

[ wiadomość edytowana przez: Wuipe dnia 2014-05-15 13:44:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: Wuipe dnia 2014-05-15 13:45:48 ]

2019-03-29 23:49
   
kiciek (S)
Escort Driver

Aktywny na forum 3009 dni
Ford Escort MK7 cabrio
Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski



  2014-05-15 13:56:13^

a ja tam trochę rozumiem Retkiego.

Najpierw chciał listę, ok.
Zarząd pewnie miał kilka ośrodków z różnymi cenami w róznych lokalizacjach w okolicach Cz-wy, i chciał negocjować z tymi ośrodkami bazując na liście tutaj.

Okolice Częstochowy, spoko, wg mnie lepiej wiedzieć o jakimkolwiek rejonie niżeli o żadnym i np. nagle dowiedzieć się o zlocie w Suwałkach na przykład. Bo np. wydatek na wachę na 1300km a na 300 załóżmy ja wolę sobie zaplanować ;p. Z naciskiem na to 1300km przykładowo


Wuipe, wpadniesz na zlot tak wgl ??



-----------------
-----------------------------------
#2515

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2014-05-15 13:59:25 ]

2019-08-31 11:45
   
dawid5995
Sympatyk FEFK

Ford Escort cabrio
Łódź



  2014-05-15 14:14:21^

Spoko, dzięki za jakieś konkretniejsze info dla mnie spoko tylko jak organizator pisze żeby zrobić liste i potem nic nie pisze to tak jakby zapomniał

-----------------
Jest: Mercedes SL 1979 4,5 V8, Focus 2001, Jeep Cherokee Renegade 2003
Escort zmienił właściciela 14.08.2016 :(
Było ka z 01 ale już na złomie.

2018-01-09 04:23
   
Wuipe
Escort Driver

Opel Astra H
Rybnik / Olza



  2014-05-15 15:32:57^

Kiciek, jak już wcześniej pisałem nie wybieram się na dłużej, co najwyżej przy ładnej pogodzie przykulam się któregoś dnia na moto, ale nie to tu ma znaczenie. Info, że zlot będzie +/- w centralnej Polsce było już po Walnym, więc dojazd w granicach 400km można było już planować od marca.

Sam poruszyłeś wątek kasy w kontekście dojazdu, więc to dla mnie tym bardziej niezrozumiałe, żeby zapisywać się w ciemno nie znając kosztów imprezy.

Ja po prostu nie spotkałem się jeszcze nigdy z organizowaniem zlotu 'od tyłu' i bardzo mnie dziwi takie podejście.

-----------------
Ford Escort FanKlub #1207
o2o Yamaha XJ 900 S + Kawasaki ER-6f

2019-03-29 23:49
   
kiciek (S)
Escort Driver

Aktywny na forum 3009 dni
Ford Escort MK7 cabrio
Plawniowice/Wrocław/Kam. Wrocławski



  2014-05-15 19:12:04^

Moze mnie nie zrozumiałeś.
Chodzi mi o to, ze wiedząc ze zlot bedzie w okolicach Częstochowy wiem ze mam jakies 100km od domu na Śląsku. Wiec spoko. Wpisuje sie i jest git.

A jesli bym wiedział ze zlot bedzie w okolicach Koszalina załóżmy to juz bym sie nie wpisał. Taki o to przykład daje.

Co do kosztów. Tak. Masz racje. Mozna planować. Ale nie zawsze da sie kase odłożyć w ciagu 2-3 miechow. Nie kazdy da rade. Roznie bywa.

-----------------
-----------------------------------
#2515

2019-08-31 11:45
   
zibo666
Sympatyk FEFK

Ford Escort
Częstochowa



  2014-05-15 21:07:06^

Cytat:
2014-05-15 13:44:13, Wuipe pisze:
najpierw mam się zapisać, a potem dowiem się gdzie jadę



okolice to okolice, przyjmujemy dajmy na to 50km i tyle. niezaleznie czy to Czestochowa czy Koszalin tak jak pisał Kiciek. zawsze najwięcej "krzyczą" Ci co ich nie ma na zlocie.....

-----------------
"...siema, teraz Gural król podziema, dudni ziemia dobra dosyć pierd***nia..."

2019-06-16 17:43
   
wiesiu666
Sympatyk FEFK

Aktywny na forum 5662 dni
Escort Cabrio RS2000
Wrocław



  2014-05-15 21:08:15^

a jakies mega rozbieżności sa planowane co do kosztow miejscowki? nie sadze ze bedzie wiecej niz 60zl za osobe za noc,bo tyle w takim okresie mozna sie spodziewac. Chyba kazdy jezdzacy na zloty doskonale wie jakich kosztow sie spodziewac. Dla mnie rowniez najwazniejsza informacja, ze okolice czestochowy, nie wazne gdzie dokladnie.

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0

2019-09-23 11:41
   
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 ... 10 11 12
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » Xxxiv zlot fefk 19.06 - 22.06.20 ...
 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Forum udostępnia serwis MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.