2014-06-20 01:11:55
Żeby dobrze zrobić wydech trzeba by go policzyć, zwiększanie średnicy absolutnie nie ma sensu.. Jeśli chodzi o moje zdanie polecałbym załozyć wszystko fabryczne, o oryginalnej średnicy 55mm. Ja jeździłem na pełnym przelocie 55mm - dre się niemiłosiernie, może to i fajne ale jak auto aż tak się drze to powinno też adekwatnie jechać
a na fabrycznym wydechu rs bardzo ładnie gada i raczej najlepiej będzie jechać. Stożek też nic nie daje poza osłabieniem silnika w niższym zakresie obrotów. Wal seryjną puchę i wkładkę K&N i będzie jechać najlepiej. Może Ci się wydawać że słabiej rwie, ale to tylko i wyłącznie dlatego że na stożku robi się większy skok momentu obrotowego i to tylko złudzenie. Moje wnioski poparte są pomiarami na hamowni więc możesz uwierzyć
-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91