Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Modyfikacja wydechu w rs2000 - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2014-06-20 07:50:38

Dokładnie,zwłaszcza że ceny seryjnego nowego wydechu nie są duże.

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2022-08-02 07:41
  
 
 2014-06-20 07:45:10

U siebie mam serię + sportowy końcowy , chodzi bardzo pięknie, mruczy bez przesady, da radę jechać w dłuższą trasę i nie jest uciążliwy dla uszu. Zostaw serię + jakiś fajniejszy końcowy, będziesz zadowolony .

-----------------
Na górze róże
Na dole bzy
nie ma RS'a
jest Essior 2.3
2017-01-20 16:35
  
 
 2014-06-20 07:40:21

To zależy od silnika ja na seryjnej puszce miałem 144km a na stożku ponad 147...to samo tyczy sie kata,ja miałem pomiary bez a mówią że bez kata rs słabnie z czym się nie mogę zgodzić.grubości bym nie zwiększał bo wylot z kolektora i tak ma 55mm.musiałbyś kolektor z foki modzić bo tam 60mm jest.ja mam 2 zestawy wydechów przelot tzn rura i końcowy supersprint (chodzi pięknie ) ale głośno...no i potrafi marchewę pierdnąć przy wysokich obrotach.drugi to dedykowany Bartoli też sportowy ale stonowany..oba chodza fajnie bo RS ma bardzo ładny niepowtarzalny dźwięk nawet z seryjnym wydechem.

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
2022-08-02 07:41
  
 
 2014-06-20 01:11:55

Żeby dobrze zrobić wydech trzeba by go policzyć, zwiększanie średnicy absolutnie nie ma sensu.. Jeśli chodzi o moje zdanie polecałbym załozyć wszystko fabryczne, o oryginalnej średnicy 55mm. Ja jeździłem na pełnym przelocie 55mm - dre się niemiłosiernie, może to i fajne ale jak auto aż tak się drze to powinno też adekwatnie jechać a na fabrycznym wydechu rs bardzo ładnie gada i raczej najlepiej będzie jechać. Stożek też nic nie daje poza osłabieniem silnika w niższym zakresie obrotów. Wal seryjną puchę i wkładkę K&N i będzie jechać najlepiej. Może Ci się wydawać że słabiej rwie, ale to tylko i wyłącznie dlatego że na stożku robi się większy skok momentu obrotowego i to tylko złudzenie. Moje wnioski poparte są pomiarami na hamowni więc możesz uwierzyć

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2014-06-19 23:26:23

jestem nowy na fefk wiec na poczatku serdecznie witam wszystkich fanow escorta. wiec do tematu.silnik n7a z filtrem stozkowym.uklad wydechowy to kolejno-oryginalny kolektor wyd.4-2-1,maly tlumniczek niewiadomego pochodzenia w miejscu katalizatora,wydech srodkowy i sportowy koncowy.dodam ze jest to okropnie pospawane(rura w ruze,za duzo nie potrzebnych laczen wedlug mnie).ostatnio srodkowy sie rozpadl i przy tej okazji chce pozbyc sie tych wszystkich spawow.zastanawiam sie jednak czy usunac srodkowy wogole i jaka wybrac srednice rury.czy zwiekszanie srednicy ma jaki kolwiek sens przy tym silniku?i jakie beda efekty po wyrzuceniu srodkowego?stozek i koncowy zostaja.dosc glosno juz jest ale to tez i wina nieszczelnosci.
2015-07-02 07:53
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM