2014-07-02 11:17:01
niech Ci bedzie,sprawdzilem w schematach:
Żółty kabel do stacyjki gdzie pewnie tez wychodzi zolty kabel czyli +12V w pozycji I,zabezpieczone to jest bezpiecznikiem 15A. Drugi żółto-czarny to na 90% również +12V tylko bierze z to zasilanie z pozycji stacyjki II.
Takze aby Ci ten dach dzialał musisz podac +12V pod żółty kabel i nic więcej nie musisz robic. Wtedy bedzie dach dzialal niezaleznie czy masz włączony zapłon czy nie.
Mnie zastanawia kwestia czerwonego kabla idącego prosto do akumulatora, ani na schematach ani w oryginalnej instalacji mojego auta nie ma bezpiecznika przy akumulatorze, czyzby ford zaryzykowal mozliwosc spalenia kabla (i oby tylko kabla) w przypadku zwarcja ?
-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2014-07-02 11:22:38 ][ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2014-07-02 11:23:15 ]