Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[jaszczurtd] Jaszczur Frytkownica mTDDI - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 Autor 
 2015-07-21 15:34:08

Dobra Pany, mądrzejszy w temacie hydrauliki siłowej jestem.

Zakupiłem sobie przewody surowe od ciężarówki - Tatra 815, takie oto:



Niestety, z jednej strony nakrętka nie taka, za długie. No to boszka w ruch, i jazda z wymianą nakrętki i próba zarobienia takiej końcówki:




I zdziwko: nikt nie był w stanie mi takiej końcówki zarobić. Wszyscy robili wielkie oczy, lub wręcz twierdzili że się nie da. Miedź tak, stal nie. Czeski film w dobie obecnych możliwości i dostępności przeróżnych narzędzi, ale ok... Polska.
No to plan awaryjny - spawanie z dwóch części. Wpadłem na pomysł że połączę dwie części przewodów tulejkami, a po brzegach chwycę migiem, efekt:





O dziwo - działa(ło). I o dziwo - było to nawet w miarę szczelne, za drugim razem udało mi się doszczelnić, bo i tak po pospawaniu za pierwszym razem gdzieś tam strumyczek bił w trakcie pracy.
Ale moje poczucie estetyki :mrgreen: nie dawało mi spokoju, poza tym czułem że to nie będzie trwałe i znowu puści w najmniej oczekiwanym momencie. W tzw. "międzyczasie" zacząłem szukać firmy która mi to po prostu zrobi na zamówienie od zera... I znalazłem! Jedna(!) firma w całych polskich internetach produkująca na zamówienie dokładnie takie rzeczy o jakie mi chodziło - być może gdzieś są w pobliżu mnie, ale że nikt nic nie wie, nikt nic nie słyszał...
Firma mieści się w jakiejś wiosce w połowie drogi między Olsztynem a Warszawą, i zajmują się serwisem ciągników rolniczych
Poprosili mnie tylko o porobienie fotek na początku by się zorientować w temacie, potem poprosili o dosłanie przewodów na wzór, i oto efekt - dali radę bez problemu:




Koszt jednego przewodu - 28zł Pieprzenia się z taką pierdołą - prawie miesiąc czasu Ale teraz mam przewody takie jak trzeba, które mam nadzieję prędzej przeżyją ten silnik niż się połamią, etc.

[ wiadomość edytowana przez: jaszczurtd dnia 2015-07-21 15:38:16 ]
2021-11-22 09:24
  
 
 2015-07-06 22:40:36

w sklepie z częściami do tirów lub jelczy są przewody z różnymi końcówkami i długości różne sam dorabiałem przewód przy silniku jak na torach pękł

-----------------
łatwo się rozpędzić, trudniej się zatrzymać...
powered by N7A:)
jest
rs2000 mk5,rs2000 mk7 F1,escort mk5 rs2000 turbo,mondeo mk1 2.0 ghia 4x4, mondeo mk3 kombi 2.5
był
golf 2 1.3,escort mk7 1,6 kombi lpg,escort mk5 91r. 5d bieda idition 1.6 8v lpg,es
2021-10-18 00:11
  
 
 2015-07-06 22:28:46

O widzisz, to może wiele tłumaczyć...
2021-11-22 09:24
  
 
 2015-07-06 22:22:28

Cytat:
2015-07-06 22:17:38, jaszczurtd pisze:
Problem w tym, że nawet jak oryginalne przewody od TDDI "wyprostuję" w imadle, i potem odpowiednio "wyprofiluję", to i tak na nowych zagięciach później pękają.


Z tego co widziałem, to takie "prostowania" i "gięcia" robi się z wypełniaczem (np piaskiem) i na ciepło.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2015-07-06 22:17:38

Za miekka, za cienkie ścianki. Ciśnienie, drgania, pewnie wszystko po trochu.
Problem w tym, że nawet jak oryginalne przewody od TDDI "wyprostuję" w imadle, i potem odpowiednio "wyprofiluję", to i tak na nowych zagięciach później pękają.
2021-11-22 09:24
  
 
 2015-07-06 21:24:11

Chodzi o to ze miedz jest za miekka czy jak?

Drgania go rozwalily?

-----------------
2017-05-27 11:09
  
 
 2015-07-06 19:41:17

Aktualnie borykam się z innym problemem:



Jak widać miedziane rurki słabo się nadają jako przewody wtryskowe ale spróbować musiałem. Dopóki jeżdżę po mieście, to jest ok, ale wystarczy że wyskoczę na trasę albo nie daj boże na autostradę... Kij tam że połowa silnika zarzygana paliwem.
Problem w tym że nie wiem co z tym fantem zrobić - bo potrzebne mi są do tego przewody stalowe, z grubymi ściankami, odpowiednio wyprofilowane. Oryginalne przewody od 1.8TD i TDDI nie pasują (inne fazy wtrysku).
Nie znam żadnej firmy w mojej okolicy która mogła by mi wykonać takie przewody na zamówienie, w sieci też tak średniawo. Ktoś coś?

[ wiadomość edytowana przez: jaszczurtd dnia 2015-07-06 19:42:39 ]
2021-11-22 09:24
  
 
 2015-06-09 20:47:08

Jeśli chodzi Ci o pokrywę zaworów, to poszła w nasyconą czerwień.
Może jeszcze pomaluję przewody wtryskowe na jakiś śmieszny kolor, np. wściekłą żółć
2021-11-22 09:24
  
 
 2015-06-09 20:18:18

Dobrze jest ,i fakt masz tych kabelków tam od groma ,myslałes juz o tym by to ustrojstwo jakos fajnie odmalowac ,moze troche polerki na metal a reszta w kolor,what do you thing.???
2022-06-25 21:30
  
 
 2015-06-09 19:53:02

ja bym maskę zdjąl

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM