2016-06-09 00:54:50
Łooo. nie wiem kto cię na taką mukę wsadził, ale mam nadzieję że była bardzo tania.
Generalnie: jest źle. nawet bardzo źle.
Po pierwsze buda. w zasadzie kapitalny remont. duużo kasy.
Po drugie silnik. duuzo kasy
Po trzecie wnętrze. też dużo kasy.
Teraz jak ja to widzę: zacznij od konkretnego obejrzenia budy od spodu. Jeżeli to odpalisz to byłoby dobrze żeby elementem spajającym przód z tyłem nie był tylko most (jak u mnie). Olej lakier przynajmniej na razie. W razie czego plastidip załatwi ci ładny czarny mat
Lusterka wywalaj.
Zanim zaczniesz tematy silnikowe zrób budę od spodu. Nie musi być lalka, musi być bezpieczna.
Jeżeli chodzi o tematy silnikowe, to ja bym to ogarniał na 100% serię przedliftową. wywal wszystko co nie seryjne. Kazda duperela powinna być taka jak fabryka przewidziała. na ewentualne mody przyjdzie czas po tym. w razie jakby coś nie szło to wiesz gdzie szukać a nie "a może to jest za duże/małe?"
Wnętrze. w zasadzie wywalaj całość w cholerę. zostawiasz zegary, zegarek, panel nawiewów z pokrętłami, plastik zasłaniający skrzynkę bezpieczników, banan i dodatkowe zegarki. cała reszta to syf. Wiązkę spod dechy zachowaj. Coss ma inny zegarek, zegary w bananie, i pokręcioł od jasności podświetlenia deski. tego nie ma zwykły ess.
potrzebujesz wnętrze ze zwyklaka mk5/6 na razie olej wzór tapicerki. fotele nie podpasują. mają inne prowadnice. z tego co widzę to masz recaro z mk4. z czasem poszukasz kompletnego wnętrza z cossa.
Skrzynki nie pokazałeś dokładnie, numerów też nie spisałeś, ale też bym całość bez większych skrupułów wywalał.
Uwaga taka: część wiązek nawet jeżeli w którymś miejscu łączą się z innymi można wydzielić i zrobić jako oddzielne instalki. pokaż skrzynkę to będzie wiadomo czy szukać od mk5 czy mk7. wiadomo, że przy wiązkach mk6/7 do przerobienia jest kawałek od lamp możesz nabyć wiązkę od mk5 do lamp i połączyć z nowszą. escort ma instalację starego typu - wszystko ma swój drucik. żadnych magistrali sterujących. Przy odrobinie samozaparcia znajdziesz wszystko czego potrzebujesz a nawet więcej (np grzane fotele)
podsumowując, kolejność wg mnie:
Podłoga
Inatalacje elektryczne wnętrza i komory
silnik
wnętrze (chyba najtańszy
wygląd zewnętrzny.
szedłbym raczej w serię niż w jakiś cudako-zapierd**acz.
Po 1 zawsze jest więcej warta, po 2 seria to punkt wyjścia. chyba że od razu na typową rajdówkę i wtedy tematy plastików w środku odpadają (prawie)
cieżko będzie, ale powodzenia.
zazdraszczam cossa, jaki by nie był
-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..