Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[S] Ford Escort MkV 2.0 Zetec-E

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2019-04-11 16:10:43

Temat do zamknięcia

-----------------
YaReQ FEFK#057

Born To Drive Escort !
2023-12-12 16:04
  
 
 2019-04-04 16:13:51

Witam Wszystkich.

Tak jak w temacie, w końcu i na mnie przyszedł czas, po prawie 18 latach przebytych wraz ze mną mam do sprzedania mojego essiego.







Krótki opis i zmiany jakie nastąpiły

Ford Escort MkV 2.0 Zetec-E 16V
rok produkcji: 13.VI.1992
kolor: Polaris Grey

Silnik:

-swap na 2.0 z mondeo 98' (ostatnia seria silver top)
-głowica została splanowana, dostała też nowe zawory, uszczelniacze i gniazda zaworów, powiększone zostały kanały wydechowe
-skrzynia biegów IB5 Diesel
-przepływomierz z Mondeo AFH60-12B
-przepustnica z Fiesty Xr2i
-kolektor dolotowy plastikowy z silnika 1.8 RDA
-dolot z nierdzewki + przegroda na stożek
-kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty taśmą termoizolacyjną "grafitową"
-metalowy katalizator
-nowe kompletne sprzęgło o większej średnicy (tarcza i docisk)
-tłumik środkowy i końcowy seryjny RS
-świece zapłonowe Motorcraft Platynowe
-przewody WN powerTec z rdzeniem kevlarowym
-filtr stożkowy
-filtr K&N na odmę

Zmiany Wizualne:

-wygładzony przedni zderzak RS wraz z halogenami i oryginalnymi białymi kierunkowskazami+Philips Silver Vision
-na zimę wygładzony grill RS (bez znaczka)
-na lato grill z cosworth'a
-nakładki na progi rs
-lampy RS+Philips BlueVision
-maska RS czarny półmat
-zderzak tył RS z dokładką

Wnętrze:

-fotele RECARO
-kierownica RS
-nakładki na pedały Sparco
-zmieniona gałka zmiany biegów
-drążek zmiany biegów skrócony o 7cm
-zegary RS + wskazówki z nissana
-zegarek z RS'a
-aluminowe ramki zegarów
-lampka z soczewkami RS

dodatkowe wskaźniki pod radiem:
-woltomierz
-ciśnienie oleju

Zawieszenie:

-Weitec Ultra GT Suspension Kit 60/40
-felgi DOTZ "Le Mans" Racing 15x7
-oponki Barum Bravuris 2 195/50
-hamulce przód: zaciski i tarcze z RS

+masa dodatkowych części zamiennych typu reflektory z rs chyba ze 3szt, kierunki ori z rs pomarańczowe, komputery, sprężyny, wtryski, atrapy, rozruszniki, coś tam z dolotu, przepływki... prawie cały bagażnik

Teraz oczywiście co każdego potencjalnego nabywcę interesuje czyli co jest do zrobienia.
Essie ma już 27lat i trzyma się o dziwo bardzo dobrze jak na swoje lata, ale zawsze był jako ten dodatkowy samochód i przez tyle lat ma nalatane jakoś ze 160tyś z czego ja zrobiłem ponad 50tyś.
Oczywiście ruda, szalona ruda, która wyskakuje co jakiś czas. Obecnie standardowo jest na lewym tylnym nadkolu, bąbel na drzwiach od pasażera i coś zaczyna się pokazywać w nadkolach przy progach, podłużnice tylne były robione kilka lat temu, progi też.
Z jakieś 1,5 roku temu było robione sprzęgło komplet, nowa ori pompa od wspomagania oraz wody, płyny i oleje).
Są jakieś wycieki pod silnikiem i pewnie jakieś drobnostki, które mi nie przeszkadzają ale innym już mogą, dlatego cena nie jest końcowa


Cena - 2900zł do negocjacji, śmiało można się targować (ogłoszenie jest tylko na fefku i ford-tech'u, czekam na propozycję do końca kwietnia potem leci dalej do sieci jak się nikt nie trafi to niestety będzie huta i kilka części na sell)

Jak najbardziej można się umówić, zobaczyć, przejechać itd.

Ubezpieczenie OC i przegląd do sierpnia 2019r.

Proszę o kontakt tel. - 605 566 187

Pozdrawiam

-----------------
YaReQ FEFK#057

Born To Drive Escort !
2023-12-12 16:04
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM