Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Moze to glupi pomysl ale sie wypowiedzcie

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2002-11-16 16:02:05

No mi tez keidys ktos mowil ze aby zwiekszyc moc w moim 1,4 moge wsadzic sportowa glowice tloki rozrzad itp. itp. od 1,6 i moc wzrosnie i to nawet sporo i ponoc koszta nie sa as takie wygurowane co wy na to?? A moze kots z was zna sposub na moje 1,4???? Chyba ze wiecie gdzie kupic 1,6
 
 
  
 2002-11-16 15:19:29

pytalem sie na forum. tunig.pl w dziale technicznym czy da rade cos takiego zrobic i mowia ze tak tylko troche sie napracuje bo czeka mnie wymiana walu, wraz z korbowodami i tlokami, no i moze mnie czekac jeszcze wymiana rozrzadu by mial inne dawki paliwa bo na dawkach od 1.3 moze nie jezdzic za dobrze
2002-11-24 01:35
  
 
 2002-11-15 20:06:30

Cytat:
2002-11-15 12:36:07, marekx pisze:
wal główny do którego mocujesz korbowody jest na 3 podporach....czyli dość słaby w silniku 1.6 l ma 4 podpory



Akurat CVH mają 5 łożysk głównych wału korbowego...
2012-05-02 11:34
  
 
 2002-11-15 16:11:16

bo pomyslalem ze skoro jest taka sama srednica cylindrów to jakbym wstawil tloki z korbowodami i walem to moze by sie wszystko ladnie zgralo by zyskal na mocy a w dowodzie jest nadal 1.3
2002-11-24 01:35
  
 
 2002-11-15 12:36:07

Móc można zrobić wszystko.......no prawie wszystko a jeśli chodzi o zmianę tłoków w tym przypadku ci nie wyjdzie ponieważ wal główny do którego mocujesz korbowody jest na 3 podporach....czyli dość słaby w silniku 1.6 l ma 4 podpory złożyć złożysz ale w bardzo szybkim tempie wywali ci panewki na wale korbowym i lipa  tracisz ciśnienie oleju................i znów remoncik ale jest wiele innych możliwości dopracować silniczek 1.3 a by był troszeczkę dowalony.............proponuje jak już wszystko zamierzasz rozbierać zrób to super dokładnie dopasuj każdy element perfekcyjnie przeszlifuj kanały ....dolotowe i wylotowe dopieść gniazda zaworowe ( możesz je troszeczkę powiększyć) sprawdź sobie jak są publikacje na ten temat, dopieść wałek rozrządu...itp. a jak to wszystko zrobisz to gwarantuje ci ze masz około 20%..no 25% na plus do mocy)))
 
  
 
 2002-11-15 10:37:12

Ja też lubie robić różne kombinacje ale do takiej bym się nie posunął.
2012-03-26 14:32
  
 
 2002-11-15 09:51:09

Cytat:
chce wstawic tloki i korbowody od 1.6 do mojego 1.3


Kurde, od paru minut zastanawiam się po co tak kombinować i nic konstruktywnego nie wymyśliłem. Wyjaśnij może cel tego zabiegu.
Podobnie z głowicą.

Pozdrawiam

Arek Escort Driver #043

[ wiadomość edytowana przez: Arek dnia 2002-11-15 09:52:25 ]
2004-10-14 10:52
  
 
 2002-11-15 04:29:45

Cytat:
2002-11-14 23:27:23, LucasKrakow pisze:
Cytat:
2002-11-14 22:56:44, munIO pisze:
To chyba głupi pomysł, a z głowicą 8V na 16V to już ... się nie wypowiem.


hmmm moze sie myle bo poprostu nie pamietam dokladnie ale chyba byl silnik fordowski 1,6 8V



Naturalnie, że był. Sam mam taki. Ale to zupełnie inny silnik od 1,3. Przede wszystkim ma aluminiową głowicę i hydrauliczne popychacze zaworów.
2012-05-02 11:34
  
 
 2002-11-14 23:27:23

Cytat:
2002-11-14 22:56:44, munIO pisze:
To chyba głupi pomysł, a z głowicą 8V na 16V to już ... się nie wypowiem.


hmmm moze sie myle bo poprostu nie pamietam dokladnie ale chyba byl silnik fordowski 1,6 8V
 
 
  
 2002-11-14 22:56:44

To chyba głupi pomysł, a z głowicą 8V na 16V to już ... się nie wypowiem.
2012-11-16 19:04
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM