2004-12-11 00:34:25
No cóż, dziś nie tylko Shibby się przyglebił. Bakster gleba, Micab gleba, przyszła pora na Shibbiego i na mnie również. Ja dla odmiany wybrałem coś pośredniego, między 35/35, a 80/50 Micaba. Zamówiłem sobie zawiasik KW 55/35.
Tak wygląda pudło
Mały rzut okiem na nalepkę z rodzajem obniżenia, modelem auta, co by mieć pewność, że dostałem to, co zamówiłem. Wszystko gra, zestaw pasuje
.
No to zabczmy, co widać po wyjęciu zawartości pudła.... No, no ... kolorki iście hmm.. ten tego.... homoseksualne
. Ale wstyd, fioletowe amory.... Chyba kobitki nie da rady żadnej wyrwać, na fioletowy amor
.
I porównanie tylnych amorków - seria vs KW. Widać, że amor jest ewidentnie krótszy, przede wszystkim tłok. Obudowa amorka również jest krótsza, o co najmniej 1,5 cm, choć tego akurat na fotce nie widać.
Ponadto amorek KW ma możliwość regulacji wysokości ustawienia dolnej miseczki sprężyny, przez co można regulować zakres obniżenia tylnej osi auta. Zawias jest w teorii 55/35, ale mozna śmiało ustawić 55/55.
I porównanko tylnych spreżynek
A tutaj przednich, już nieco lepiej
.
Tutaj kompletny tylny McPherson, gotowy do montażu..
A tutaj z kolei przedni.
No to czas na fotki auta
Tak wyglądało na serii, szkoda, że nie zrobiłem bardziej szczegółowych fotek do porównania. Prześwity masakra
A tak wyglada autko po zmianach.
Heh, w miedzy czasie umyłem w końcu autko
Ogólnie rzecz biorąc... Te 55/35 wcale nie jest takie groźne, jakby się mogło zdawać, zresztą widać to na fotach. Dla mnie osobiście zawiasik jest bardzo optymalnie obniżony. Ani za nisko, ani za wysoko, czyli tak, jak miało być. Można śmiało śmigać po krawężnikach, hokpach itd i szanse na przytarcie podwoziem są małe. Jeśli chodzi o trakcje, to auto jest bardzo stabilne, jest twardo, ale zakręty bajkowe, prowadzenie poprostu znakomite, zresztą jak na KW przystało.
Koszt zawieszenia - 2000 pln.
P.S.
Omen, ostałeś się ostani w Szczecinie bez gleby. Oj chyba pora, byś z powrotem wrzucił swoją glebkę
.
-----------------
Pozdrawiam,
#744
Był sobie ładny, srebrny Essik.