2009-06-12 01:54:28
1.4 cvh-pte efi
i odma..
przesrane
Wyjscie no. 1
Zatykasz odsysanie oleju (wezyk lecacy do kolektora)
Zalety: silnik chodzi rowno
Wady: brak smarowania zaworow jesli uszczelniacze masz w dobrym stanie. Olej kapiacy z separatora na silnik. Troszke smrodku.
Wyjscie no. 2
Zmniejszasz otwor np. kawalkiem dlugopisu, zeby lecialo mniej lewego powietrza
Zalety: silnik chodzi rowniej, ale nie do konca
Wady: silnik chodzi rowniej, ale nie do konca
Wyjscie no. 3
Wstawiasz elektrozawor sterowany czujnikiem przy przepustnicy (otwarty kiedy przepustnica otwarta)
Zalety: konfiguracja nie do zabicia, silnik chodzi rowno na wolnych
Wady: ciezko zalozyc, brak gotowych rozwiazan
Wyjscie no. 4
Jesli masz male przedmuchy, zatykasz waz co leci do filtra powietrza. W ten sposob stworzy sie podcisnienie w calym silniku. Warunek: musisz miec szczelne wszystkie uszczelki zeby ci nie ciagnelo lewego powietrza.
Zalety: odsys wszystkich syfow spod pokrywy zaworow
Wady: jesli zaworek sie "naprawi" to ci wywali uszczelke gdzies bo bedzie zaduze cisnienie.
Wyjscie no. 5 (jesli masz gaz)
Patrz: Wyjscie no. 2