rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zabezpieczenie przed korozją - znalezione w sieci

 Moderowane przez: Bialy
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2004-09-22 00:51:54

http://www.wsinf.edu.pl/~fillipo/korozja.htm

-----------------
a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada

Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2022-07-06 22:26
  
 
 2005-09-09 11:35:39

Mam tą książkę od lat, ale to wszystko trąci myszką. Fosol niszczy lakier (odbarwia), bitex to twarda, chętnie złuszczająca się skorupa. Z polskich wyrobów lepszy był Cyklokor produkowany w Instytucie Chemii Przemysłowej na Faradaya w Warszawie albo Bitgum - są elastyczne.
Znam ten temat bo przez 11 lat ratowałem różnymi wynalazkami swojego teraz 21 letniego fiacisza 125, zmieniłem go na fiestę 98 i zamierzam stosować nowsze technologie:

http://www.brunox.com.pl/

Posumowując moje doświadczenia:
- Cortanin czy inne wodorozcieńczalne reaktywanty nie zdają egzaminu
- bitex ukrywa rdzę a nie zabezpiecza, pęka np przy lewarowaniu
- fosol, focyt niszczą lakier i jeśli nie spłuczesz to same tworzy rdzę
- na małe dziurki polecam cynę (!) dobry lut działą jak ocynk
- nie każda żywica się nadaje na blachę, utwardzacze (niektóre) działają jak kwas
- czasem lepiej dać blacharzowi zarobić niż konserwować rdzę (szukajcie takiego z migomatem)
I jeszcze jedno: NIE MA JAK WOSK! Najlepiej twardy wymagający mozolnego wcierania, wodę zatrzyma przez 2 miesiące! Plastmal daje świetne efekty ale zmywa się po 2 tygodniach.
r_duszynski@op.pl
2005-11-27 20:40
  
 
 
 MotoNews.pl » Renowacja nadwozia

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM