Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Silnik przerywa i szarpie przy bardzo delikatnym wciśni....

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2006-05-29 16:00:33

jak widac każdy ma swojego zonka w omesi , i chyba cała radość w tym że je znajdujemy, no i dla innych kolegów to też jakaś wskazówka
pozdrawiam
2007-10-05 19:03
  
 
 2006-05-27 20:43:20

rafcio19 - wtryski i gumki już przerobiłem..... ale dziś wymieniłem obudowę filtra powietrza - która była pęknięta na rogu - czego nie widziałem i może brała za dużo powietrza na wchodzeniu na obroty co mogło powodować utratę mocy i szarpanie, które ustawało po wejściu na obroty, gdy ciąg powietrza był już stały.

Jak narazie OK, ale musze potestować dłużej bo to była trasa 10 km....



-----------------
" Lepiej być Panem w piekle.....
....niż sługą w niebie .............."
 
  
 
 2006-05-26 13:55:34

ostatnio miałem podobną sytuacje.
wracałem w nocy do domu jechalem okolo 130km/h - na początku BESTia szarpnela - tak jak np gaz sie konczy
a potem zaczela sie trzasc i stracila moc - jak wprawnie oceniłem prawą nogą jakąs połowę mocy. Przejechalem tak okolo 10 km.
Nastepnego dnia ledwo dojechalem do mechanika
Diagnoza - brak iskry na 2 i 3 cylindrze-> prawdopodobnie cewk - tak tez myslalem - zaskakująca zgodnośc.
Do elektryka zaciagnela mnie juz Żona. ELEKTRYK:
- cewka ok - pewnie komputer albo cos w układzie.

po dwoch dniach telefon ze samochod działa bez zarzutu, odpalił, pokopcił ale juz wszystko ok, i kolo nie wie gdzie problem.

Powiedzial ze moze przez instalacje gazową, albo przez kompa
wgrał nowe oprogramowanie - skasowal 150 zl

bestJA jezdzi od tygodnia - jezdzi jak motor - diagnoza-> uszczekla pod kolektorem wydechowym.

odstawiam ją w sobote - zobaczymy co jeszcze

PODSUMOWANIE:
objawy - nie pali na 2 gary
przyczyna nieznana - jeszcze

-----------------
- - - -
co to jest KOMPROMIS ?
Kompromis jest wtedy, kiedy ONA ma wszytkie zalety, przy czym nie wszystkie nam odpowiadają ... Opel Sintra - OBIEKTYWnie
 
  
 
 2006-05-25 17:45:15

panowie EUREKA
wpadłem wreszcie na to co mi a może i wam tak brużdzi, czyli komputer nic nie pokazuje a silnik ma kiepskie wolne obroty, przy dodawaniu gazu szarpnie, przyjeździe ze stałą prędkościa jakby przerywał, a wszystko co możliwe wymienione.
Moje rozwiązanie to ..... uszczelki pod wtryskami. Taka mała pierdułka a taki zgryz. Silnik po prostu brał lewe powietrze i świrował. wszyscy sprawdzają filtr powietrza, rury połączenia z przepływomierzem, krokowca, przepustnicę, a prawie każdy zapomina o tym jeszcze jednym miejscu gdzie coś wchodzi w dolot.
u mnie teraz gra gitarra i jeżdżę bezstressowo.
2007-10-05 19:03
  
 
 2006-05-24 22:11:03

Cytat:
sbieniek czy Ty sprawdzałeś czujniki temperatury ?



Musasi.... tak zastąpiony innym, wymieniłem już chyba wszystko ale jutro mam jeszcze jeden pomysł ale zabardzo nie wierzę, że to coś pomoże ale spróbuje, jak pomoże to dam znać

-----------------
" Lepiej być Panem w piekle.....
....niż sługą w niebie .............."
 
  
 
 2006-05-24 19:47:47

Witam choc moze jestem nowy tutaj ale co nieco wiem na drażniacy temat, otóz komputer jest takim tworem ze niestety współpracuje z wieloma czujnikami miedzy innymi czujnikiem połozenia przepustnicy silniczkiem krokowym oraz czujnikiem obrotu wałków rozrzadu te trzy elementy współgrajaze soba i jesli którys z nich podaje mylne parametry komputer ustawia w najbardziej optymalne połozenie pozostałe dwa to niestety tez jest prawda że należy wyregulowa współprace kompa samochodu z kompem odpowiedzialnym za gaz. Miałem podobne problemy w poprzednim samochodzie vectrze i po wymianie niestety) silnika krokowego oraz po wyczyszczeniu czujników i sprawdzeniu kostek przyłaczeniowych problem zniknał.
Pozdrawiam "PER ASPERA AD ASTRA"
2013-06-18 17:02
  
 
 2006-05-24 17:33:14

Cytat:
2006-05-17 11:34:08, Kostekx20xev pisze:
Witam Silnik przerywa i szarpie przy bardzo delikatnym wciśnięciu pedału gazu. Chodzi o zakres od 800 do 1100 obr. Zarówno LPG i benzyna. Przeszkadza to w jeździe w korkach bo albo mogę jechać zupełnie bez gazu albo z pedałem wciśnietym. Przy wyższych obrotach zero problemów. silnik jak w nicku, świece NGK 10tyś, kable jakieś 30tyś. kolektor pęknięty ale jutro będzie inny Pozdro 4all bez Romana G i Andrzeja L



Już było chyba na ten temat na forum. Jeśli to instalacja gazowa, to problem może leżeć w komputerze (tym benzynowym )
U mnie ten problem miał w obydwu zagazowanych omegach. Okazuje się, że przy złym zestawieniu parametrów dla komputera gazowego rozjeżdżają się integratory i komputer zaczyna łapać błąd. Potem na zimnym silniku właśnie objawia się to nierówną pracą. Mój gazownik wział techa, komputer do ustawienia gazu i jeździliśmy pół godziny aż zgrał jedno z drugim. Od tej pory miałem spokój. Ale to oczywiście moje doświadczenia w tym temacie i u Was może być inny problem.

-----------------
Pozdrawiam
Konrad
http://www.kiosk24.pl - Prenumerata czasopism
 
  
 
 2006-05-19 16:46:59

witam kolegów
ja borykam sie z tym problemem już od dłuższego czasu, objawy te same tylko przy wyższych obrotach między 2 a 3 tys wymieniałem wszystko co mi wpadło do głowy, cewkę też, teraz właśnie zakupiłem nowy czujnik temp. na komputer - ten niebieski - jak wymienię to do dam znać, jakby któryś z was na coś wpadł to nie wsydźcie się i piszcie, bo na razie na forum nie było zadowalających rozwiązań
pozdrawiam
2007-10-05 19:03
  
 
 2006-05-18 22:44:13

Mam to samo - dodatkowo zauważyłem u siebie, że po uruchomieniu całkiem zimnego silnika przez chwilę jest OK. Później w miarę rozgrzewania właśnie takie "pulsowanie" mocy w zakresie niskich obrotów i dodatkowo przy gaszeniu silnika w tym czasie wyraźne samozapłony przez sekundę.
Po całkowitym rozgrzaniu ciut lepiej.
Z tego można wyciągnąć wniosek że problem leży w złym przygotowaniu składu mieszanki przez komputer.
Standardowo świece, kable, filtry powymieniane, krokowy wyczyszczony, czujnik temp. komputera wymieniony.
Pozostał do ewentualnej wymiany czujnik temp. powietrza zasysanego, sonda i ... pytanie co jeszcze ?
Wężyków podciśnieniowych od groma - niby OK, ale kto wie ?
silnik x20se

sbieniek czy Ty sprawdzałeś czujniki temperatury ?

Może wspólnymi siłami uda się coś wymyśleć
2010-02-20 11:03
  
 
 2006-05-18 16:48:32

Ja zmieniłem maduł zapłonowy, świece, kable, przepływkę, sondę, filtry i dalej to samo.... sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia - OK. Komp nie wykazuje błędów.....

-----------------
" Lepiej być Panem w piekle.....
....niż sługą w niebie .............."
 
  
 
 2006-05-18 08:20:26

Cewke i zapłon sprawdzę a jeśli chodzi o czujnik obrotu wałków rozrządu to też był już wymieniany tyle że objawy inne - checklampka i obroty max 4500 ( akurta wracałem z niemiec max 170km/h na banie -porażka)

2008-06-27 12:14
  
 
 2006-05-17 15:14:44

Cytat:
2006-05-17 12:23:25, Zbynio pisze:
Miałem tak samo. Jakaś dziwna szarpanina na zimnym silniku do jakichś 2500obr/s. Aż w końcu sru przy odpalaniu komp w tryb awaryjny. Tech wykazał walnięty czujnik obrotów wałków. Po wymianie spokój. Może to to?



Problem z zapłonem? Cewka?

-----------------
2021-12-26 00:52
  
 
 2006-05-17 12:23:25

Miałem tak samo. Jakaś dziwna szarpanina na zimnym silniku do jakichś 2500obr/s. Aż w końcu sru przy odpalaniu komp w tryb awaryjny. Tech wykazał walnięty czujnik obrotów wałków. Po wymianie spokój.
Może to to?

-----------------
2017-04-30 16:13
  
 
 2006-05-17 12:03:28

No to masz ten sam problem co ja... tylko u mnie większy zakres obrotów....

-----------------
" Lepiej być Panem w piekle.....
....niż sługą w niebie .............."
 
  
 
 2006-05-17 11:34:08

Witam
Silnik przerywa i szarpie przy bardzo delikatnym wciśnięciu pedału gazu. Chodzi o zakres od 800 do 1100 obr. Zarówno LPG i benzyna. Przeszkadza to w jeździe w korkach bo albo mogę jechać zupełnie bez gazu albo z pedałem wciśnietym.

Przy wyższych obrotach zero problemów. silnik jak w nicku, świece NGK 10tyś, kable jakieś 30tyś. kolektor pęknięty ale jutro będzie inny

Pozdro 4all bez Romana G i Andrzeja L
2008-06-27 12:14
  
 
 
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM