Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Strumienica i zmiana tłumika końcowego w Essim

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2006-05-19 22:38:40

Cytat:
2005-07-20 23:18:02, ZieleTDH pisze:
po zalozeniu strumienicy koledzy mi mowiaze inny dziwiek jest. Ja tam tego w srodku nie slysze.nawet uwazam ze ciszej chodzi, bo mialem przedmuhy na KATcie a tu spokoj ciszej chodzi wrecz Jesli chodzi o dynamike UNO1,4ieS objerzdza mnie jak chce ma 11,4s setki :|, a lanos 1,6 ma ciezko ze mna na miesicie.W trasie mnie kazde auto pogoni.Moj max speed to niestety tylko 175KM/h ktore wykrecilem jakies tydz temu . minimalnie ale to minimalnie sie lepiej wkreca na obroty, nie szarpie silnikiem. Obalam mit w swoim przypadku ze bez przelotowego tlumika wydmuchuje uszczelke pod glowica. nie jedno krece go do 6tys jak tne sie na cwiartke z kolegami. A jak lecimy po pachołkach na odcinku to tak max 5,5tys. dodam ze moj obortek na starcie pokazuje ok 300, wiec zawyza o 300 Moj uklad wydechowy to kolektor , dwu rurka, sonda, strumienica, dwu letni srodkowy tlumik WALKER, koncowy tlumik od escorta 1,4 wydmuchany, wlasnej roboty, nakladka skradziona [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2005-07-20 23:20:07 ]


Zielak wszystko pięknie ładnie ale nalezy uwzględnić czy opisane przez ciebie auta mają zamontowany LPG czy nie , w jakim stanie są w nich silniki i ich osprzęt -w przypadku wielopunktów niesprawniści wszystkich ''podciśnieniiowych lub elektrycznych zabawek'' sporo zabierają , a do tego kwestie przyczepności przy przenissieniu napędu i stylu jazdy kierowcy.
Dla mnie takie porównania nie stanowią zadnej ale to żadnej obiektywnej oceny sytuacji.
Żeby było konkretnie to najpierw sprawdzamy stan techniczny aut -ale naprawde dokładnie, potem chamownia a potem testy -dokładne a nie na oko i to zakładając że na tych samych odcinkach prowadzi jeden i ten sam kierowca z zewnątrz. Wtedy mamy rzetelne porównanie.
PS Zielak wiem że się wymądrzam Swoją drogą ja tez czuje się jak małe dziecko kiedy wiem że z kims wygrałem np: o długość samochodu zakładając że miał mocniejsze auto
Ale to jest różnica między teorią i praktyką - które w życiu nie chodza w parze

-----------------
2016-08-17 22:29
  
 
 2006-05-19 22:23:43

Witam temat z innej bajki dzis jestem szczesliwym posiadaczem całego układu wydechowego na 50 mm dwa tłumiki przelotowe koncowy mugen supersprinta efekt obiecujacy koszt 200 zł bez koncowego tłumika w niedziele jade na kraka wiec sie przepali układ i zrobie tescik na 400 m jeszcze wymiana kolektora wydechowego 421 polerka dolotowego przepustnica xr3 i hamownia za jakis czas będzie wszystko opisane plus foty
2017-05-03 22:11
  
 
 2006-05-19 16:23:55

Cytat:
2006-05-19 13:34:14, KriSSo pisze:
To zaraz, Ty masz do setki 13,4 i lanos dostaje 1.6 106 PS dostaje baty ? No gdzie tu logika.. Przecież on ma 11,5 do 100.



Eno ludzie czytajcie dokładnie ZieleTDH pisał :

''Jeśli chodzi o dynamikę UNO1,4ieS objerzdza mnie jak chce ma 11,4s setki :|, a lanos 1,6 ma ciężko ze mną na miesicie!!''

chodziło o dynamikę lanosa a nie przyspieszenie na sprincie


-----------------
Fotki z 45lecia Mustanga
2016-05-31 18:31
  
 
 2006-05-19 13:34:14

Cytat:
2005-07-21 10:15:37, ZieleTDH pisze:
ja mam do setki 13,4 a uno ma 11,4



To zaraz, Ty masz do setki 13,4 i lanos dostaje 1.6 106 PS dostaje baty ? No gdzie tu logika.. Przecież on ma 11,5 do 100.

-----------------
Pozdrawiam,

#744

Był sobie ładny, srebrny Essik.
2011-04-26 20:04
  
 
 2006-05-19 11:00:10

miałem uno 1.4 na jednopunktowymfajnie chodzi alema 12.4 i z tego co wiem to nei było wielopuntowych w unie. a 11.4 tomiałouno z silnikiem 1.5. co dowagi to uno 1.4 wazyłomi chyba 870 kg
2007-11-29 23:22
  
 
 2005-07-21 10:15:37

Cytat:
2005-07-21 00:17:31, hans7 pisze:
a ch*** właśnie, jak cie Ziele może uno 1,4 porobić a lanos 1,6 odpływa????, tegto nie kumam, co chodzi o wydech żadnych strat mocy, czy przyrostu spalania nie zauwaqżyłem!!! przecież chyba każdy wie że takie tanie przeróbki typu "strumiennica" czy rurka miast środkowego i "sportowy" końcowy maogą jedynie podnieść decybele i mi właśnie o to chodziło i działa to nadzwyczaj ok!!!


hans Ty nie wiesz jak chodza una 1,4 na pelnym. Ile to gowno wazy no i te opony o szerokosci dojazdowki. hans jaknys mial przelotowy tlumik to napewno czuc ze masz strumienice i bass tlumik to nie tylko dzwiek. Uno1,4 napelntm ma 75KM, lanos 1,6 106KM i widzisz . pisalem Ci ja mam do setki 13,4 a uno ma 11,4

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
2025-12-17 17:03
  
 
 2005-07-21 00:17:31

a ch*** właśnie, jak cie Ziele może uno 1,4 porobić a lanos 1,6 odpływa????, tegto nie kumam, co chodzi o wydech żadnych strat mocy, czy przyrostu spalania nie zauwaqżyłem!!! przecież chyba każdy wie że takie tanie przeróbki typu "strumiennica" czy rurka miast środkowego i "sportowy" końcowy maogą jedynie podnieść decybele i mi właśnie o to chodziło i działa to nadzwyczaj ok!!!


-----------------
FEFK#571
FKDW#016
!!! PONIŻAMY CENY @#$-#% !!! Joł..Joł!!
 
  
 
 2005-07-20 23:18:02

po zalozeniu strumienicy koledzy mi mowiaze inny dziwiek jest. Ja tam tego w srodku nie slysze.nawet uwazam ze ciszej chodzi, bo mialem przedmuhy na KATcie a tu spokoj ciszej chodzi wrecz Jesli chodzi o dynamike UNO1,4ieS objerzdza mnie jak chce ma 11,4s setki :|, a lanos 1,6 ma ciezko ze mna na miesicie.W trasie mnie kazde auto pogoni.Moj max speed to niestety tylko 175KM/h ktore wykrecilem jakies tydz temu .
minimalnie ale to minimalnie sie lepiej wkreca na obroty, nie szarpie silnikiem. Obalam mit w swoim przypadku ze bez przelotowego tlumika wydmuchuje uszczelke pod glowica. nie jedno krece go do 6tys jak tne sie na cwiartke z kolegami. A jak lecimy po pachołkach na odcinku to tak max 5,5tys. dodam ze moj obortek na starcie pokazuje ok 300, wiec zawyza o 300
Moj uklad wydechowy to kolektor , dwu rurka, sonda, strumienica, dwu letni srodkowy tlumik WALKER, koncowy tlumik od escorta 1,4 wydmuchany, wlasnej roboty, nakladka skradziona


-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2005-07-20 23:20:07 ]
2025-12-17 17:03
  
 
 2005-07-20 17:26:05

z tego co pamiętam to strumienica była wynaleziona na potrzeby silników odrzutowych i jakoś w autach się nie sprawdza, strumienicy też mówię nie

-----------------
2012-06-22 07:28
  
 
 2005-07-20 14:14:27

No nie tak do końca. Ale jak pisałem niżej.

-----------------
Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)

Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983)
2012-05-02 11:34
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM