Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Klima do escorta - temat edukacyjny

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2006-06-08 20:01:23

Kurcze tak myslalem ale żal mi sprzdawać mojej pszczółeczki tyle serca w nią włożyłem a teraz miałbym te miłość przelac na innego essa? Chyba predzej obejde się bez klimy. Dzieki za odpowiedź.
2011-08-15 21:50
  
 
 2006-06-08 19:43:50

Niewiele mocy zostanie autku po takim zabiegu, mysle, ze osiagi beda porownywalne do silnika 1.0, no gora 1.1. Nie taniej i prosciej sprzedac Essa i kupic takiego z mocniejszym silnikiem i fabryczna klima?
2010-09-10 22:36
  
 
 2006-06-08 13:43:16

A mam pytanie czy jest możliwe i czy warto zamontowac klime w mk7 z slinikiem 1,3 endura czy od razu dać sobie na luz???
2011-08-15 21:50
  
 
 2005-10-07 08:00:15

Cytat:
2005-01-21 11:23:00, stary14 pisze:
Witam serdecznie! Mam prośbę. Czy ktoś dysponuje zdjęciem właśnie takiej sprężarki do escorta MKVII? Chodzi o to iż mam całą instalację oryginalnie zainstalowaną tylko z wymontowaną sprężarką!! Takiego Essiego kupiłem. Podobno padła podczas zderzenia Może ktoś chce sprzedać zepsutą!! Kupię chętnie!!



spreżarki są takie samew we wszystkich Fjordach

-----------------
Uczeni szukając kontaktu z cywilizacjami pozaziemskimi, wysłali w kosmos drogą radiową informację o wartości ludolfiny. Wierzą, że inteligentne istoty spoza Ziemi znają tę liczbę i rozpoznają nasz komunikat. Czy "+" czy "-", zawsze jest Sinus.
2022-05-13 13:39
  
 
 2005-10-06 20:20:52

k4ml - powiedz no mi jak ci to chodzi po tych paru miesiacach bo planuje rownie odwazny krok co ty
PS moglbys mi przeslac schematy i to co masz potrzebne do montazu?

[ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2005-10-06 20:25:21 ]
2012-06-21 20:44
  
 
 2005-02-28 09:33:06

również gratuluje

-----------------
Lepszy Escort w garażu, niż Ferrari w telewizorze.

*784
*FAL999
2007-05-27 07:18
  
 
 2005-02-26 20:50:05

Witam,
magiczna liczba - 3440 zł
Orientacyjne rozbite na:
Klima używ (bez wiązki el.) - 1000 zł
Chłodnica z opornikami, wentylatorew, belką mocującą używ - 200 zł
Łapa pompy wspomagania - 120 zł
Wymiana pomy wsp na inną - gratis
Montaż - 1 200 zł
Nabicie - 200 zł
Uszczelnienie kompresora (pełne) - 200 zł
Dorobienie wiązki - 250 zł
Rolki paska klinowego (2szt.), dorobienie wężyków (2 szt.) - 220 zł
Pasek klinowy, uzupełnienie płynów i inne - 130 zł

Niech MOC będzie z Wami.
k4ml

P.S.
Niby dużo - pocieszam się tylko tym, że nieroginały włoskie i nne zaczynają się od 3 500 zł za sam sprzęt.

[ wiadomość edytowana przez: k4ml dnia 2005-02-26 20:54:32 ]
2016-02-11 16:24
  
 
 2005-02-24 22:49:06

no to gratulacje

ile dokładnie kasy wydałeś?? albo inne pytanie ile zapłaciłes za robociznę??

-----------------
a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada

Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2022-07-06 22:26
  
 
 2005-02-24 22:05:35

Witam szanowne Koleżeństwo,
temat rzeka zmierza ku szczęśliwemu zakończeniu.

MAM K L I M A T Y Z A C J Ę !!!!

nawet działa..... jeszcze.


Klika spraw porządkowych:
Łapa pod pompę wspomagania (taka mała) - w dystybucji koszt rzędu 600 zł, kupiłem używaną za 120 zł.

Pompa wspomagania też inna (pompa od wersji bez klimy nie wchodzi w łapę) - udało się wymienić bez kosztów. Trzeba wymienić przewody (na pewno ten górny) bo muszą być dłuższe - mi dorobili taki mały kawałeczek rurki gratis.


Wentylator chłodnicy inny (2 biegi, w wersji bez klimy 1 bieg), do tego zdaje się, że jest większy. Kupiłem cały komplet z chłodnicą (z uchwytami do skraplacza), opornikami, belką mocującą i przewodami gumowymi (inne) - za 200 zł.

Wentylator nawiewu wraz z obudową (to duże czarne pudło w podszybiu) - założyłem w całości od wersji z klimą. Jest tam kilka innych elementów - szczególnie związanych ze sterowaniem i czujnikami podciśnienia.

Wiązka elektryczna - powinna być, ale jak nie ma to średnio doświadczony elektryk dorobi. Koszt (mnie dorobił bardzo tanio) - 150 zł. Przy okazji - miał trzy lub cztery schematy, ale kolory kabli w moim essim i tak były zupełnie inne.

Przełącznik prędkości wentylatora nawiewu inny - musi być.

Przekaźnik trzybu pracy wentylatora chłodnicy - najlepiej oryginał (przekaźnik podwójny w jednej obudowie), jak nie ma można zrobić na dwóch oddzielnych.

Komputer i szczepienie na okoliczność klimatyzacji - żadne modyfikację z tego co wiem nie było wymagane, trzeba podpiąć klimę pod odpowiednie piny.

Pasek wieloklinowy - inny (dłuższy).
Rolki napinacza paska wieloklinowego - stndardowo jak szumią powinno się wymienić.

Kompresor - zazwyczaj wymaga pełnego uszczelnienia (200 zł)

"Osuszacz" - nie wymagał szczególnych zabiegów. Podobnie jak pozostałe śmieci (w tym skraplacz) wymaga czyszczenia i konserwacj przed założeniem.

Przewody - powinny byc wszystkie, należy zwrócić uwagę na stan (najlepiej żeby nie były odpięte od urządzeń), sprawdzić złączki/nakrętki - mnie trafiła się jedna pęknięta.


Do kompletu dołącze jeszcze schemat elektryczny (jak zeskanuję i dobra dusza powie mi jak go dołączyć do wątku - bo nie mam pojęcia). Jak nie dołączę - to proszę o maila - napewno wyślę.

Jeśli będą pytania dodatkowe służę radą i duchowym wsparciem.

Jestem zdecydowanie zadowolony z dotychczasowej współpracy z moim Klimatyzatorem (Łódź). Pomijając kasę (sumarycznie duży wydatek) - pełny profesjonalizm - szybko i sprawnie.

Klima działa z instalację gazową (trzeba uważać na miejsce instalacji komputera od gazu na przegrodzie podszybia - żeby nie trafić w miejsce przejścia przewodów od klimy). Ja miałem szczęście poszły tuż obok. Przewody wchodzą na wprost w dużą plastikową czarną skrzynię wentylatora nawiewu - patrząc od przodu samochodu - w prawy róg tej skrzyni.

Strata dynamiki pod wpływem klimatyzacji jest porównywalna ze stratą dynamiki wywołaną zasilaniem LPG ( inst. podciśnieniowa).
Innymi słowy jak się jedzie na LPG i działa klima - wyraźnie czuć zmniejszenie dynamiki, ale można spokojnie wyprzedzać (i zostawić kilka pozjazdów na skrzyżowananiu za sobą).

Dziękuję bardzo wszystkim bardziej i mniej zaangażowanym.
Postaram się odpracować... na forum.

Z pozdrowieniami ... już cool.
Marcin

P.S.
Ponieważ muszę podreperować budżet - mam do sprzedania kilka niepotrzebnych mi już elementów w związku z tym zapraszam do właściwego działu.
Marcin

2016-02-11 16:24
  
 
 2005-02-17 09:08:36

to ile ta łapa kosztuje skoro oszczędzasz 500 zł
postaram się dzisiaj zajrzeć czy faktycznie potrzebna specjalna łapa i co z tą pompą
reszta poszła na prv

-----------------
Lepszy Escort w garażu, niż Ferrari w telewizorze.

*784
*FAL999
2007-05-27 07:18
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM