Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

PILNE!!! Przejściówka wtyczki silniczka krokowego

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2006-10-30 19:43:39

Cytat:
2006-10-28 21:34:48, Kielek pisze:
Gniazda w krokowcach są po to inne, żeby nie zamieniać łatwo ich między sobą. Jeżeli wtyczka jest inna, to znaczy, że TEN KROKOWIEC NIE PASUJE DO TWOJEGO SILNIKA. Dlaczego cena jst taka super - bo krokowce do Fiest są anacznie tańsze od tych do Escortów, ale mają inne parametry. Jakby miały takie same, to każdy z nas kupowałby taniego krokowca do Fiesty, robił przejściówkę i tym samym osczędzał 150PLN.



Masz rację Kiełek! też tak pomyślałem...po coś zrobili inne gniazdo . Nie mniej jednak stało się kupiłem, a skoro kupiłem i zamontowałem...założyłem, podłączyłem i nie widzę nic co wskazywałoby, że to nie ten model. Obroty zrzuca równiutko do 900RPM...tylko to podłączenie...Na razie jest prowizorka...
2012-09-26 21:19
  
 
 2006-10-28 21:34:48

Gniazda w krokowcach są po to inne, żeby nie zamieniać łatwo ich między sobą. Jeżeli wtyczka jest inna, to znaczy, że TEN KROKOWIEC NIE PASUJE DO TWOJEGO SILNIKA.
Dlaczego cena jst taka super - bo krokowce do Fiest są anacznie tańsze od tych do Escortów, ale mają inne parametry. Jakby miały takie same, to każdy z nas kupowałby taniego krokowca do Fiesty, robił przejściówkę i tym samym osczędzał 150PLN.

-----------------
****************
Kiełek #031
Zajefajny Escort był... I ma już nowego Pana.


Hamulce EBC
2017-03-10 10:19
  
 
 2006-10-28 20:18:59

Cytat:
2006-10-28 18:00:01, ROW_Misiek pisze:
Hmmm, jak nie idzie rozebrać starej wtyczki, to na szybko ja bym odciał ją ze starego silniczka, i nową odciął : Potem lutownica, taśma izolacyjna, tylko,ze jek masz na niego gwarancje to niezabardzo tak idzie :/



Unikam takich kombinacji...ale w tym wypadku to dobry pomysł, jeśli nie ma przejściówek...Dzięki
2012-09-26 21:19
  
 
 2006-10-28 20:17:58

Cytat:
2006-10-28 18:57:50, macko1977 pisze:
Ile dales za krokowca kolego?,obawiam sie ze mnie tez to czeka.



150PLN + 12,50PLN przesyłka....miałem farta, bo to oryginał, choć inna wtyczka - facet wysprzedawał części i miał 3 takie...wszystkie sprzedał. Oryginał w OMC ponad 800PLN ( cena w W-wie
2012-09-26 21:19
  
 
 2006-10-28 18:57:50

Ile dales za krokowca kolego?,obawiam sie ze mnie tez to czeka.
2007-10-26 07:20
  
 
 2006-10-28 18:00:01

Hmmm, jak nie idzie rozebrać starej wtyczki, to na szybko ja bym odciał ją ze starego silniczka, i nową odciął : Potem lutownica, taśma izolacyjna, tylko,ze jek masz na niego gwarancje to niezabardzo tak idzie :/

-----------------
Nie, nie mam BMW, niech mój avatar was nie myli!!!
2009-01-04 17:06
  
 
 2006-10-28 17:56:54

Cytat:
2006-10-28 17:54:36, Bratq pisze:
Cześć wszystkim, których to zaintersowało Kupiłem nowy, oryginalny silnik krokowy...ale nie zwróciłem uwagi, że ma inną wytczkę. Wtyczka w starym silniku krokowym jest prostokątna, nowa - trójkątna, ale też czteropinowa. Silniczek jest identyczny, kolory przewodów też ma takie same, jak mój stary oryginał. Podłączyłem to na krótko przewodami ...i działa. Musze jednak znaleźć jakąś przejściówkę - pytanie: Czy Ford produkuje przejściówki, albo czy ktoś spotkał się z tym problemem i jak sobie poradził??? Sprawa jest o tyle PILNA, że za moment muszę opuścić garaż w którym jestem grzecznościowo i nie wiem jaką podjąć decyzję - zamieniać abarot na stary, czy wyjechać na prowizorce licząc na przejściówkę??? Co radzicie???? EDIS4



Zalogowałem się przez pomyłkę na konto brata ;P Moj Escort to 1,4 MKV CVH
2012-09-26 21:19
  
 
 2006-10-28 17:54:36

Cześć wszystkim, których to zaintersowało

Kupiłem nowy, oryginalny silnik krokowy...ale nie zwróciłem uwagi, że ma inną wytczkę. Wtyczka w starym silniku krokowym jest prostokątna, nowa - trójkątna, ale też czteropinowa.

Silniczek jest identyczny, kolory przewodów też ma takie same, jak mój stary oryginał. Podłączyłem to na krótko przewodami ...i działa. Musze jednak znaleźć jakąś przejściówkę - pytanie:

Czy Ford produkuje przejściówki, albo czy ktoś spotkał się z tym problemem i jak sobie poradził???

Sprawa jest o tyle PILNA, że za moment muszę opuścić garaż w którym jestem grzecznościowo i nie wiem jaką podjąć decyzję - zamieniać abarot na stary, czy wyjechać na prowizorce licząc na przejściówkę??? Co radzicie????

EDIS4
2008-12-09 15:54
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM