Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] 1.8TD - Kupić czy nie kupić? Wady i zalety silnika.

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-10-25 23:13:55

Czysto i na temat powiem Ci kupuj szukajac znadziesz ja zdradziłem marke i kupiłem zajechanego merola w dislu i z nim tez nie mam problemow w zime jak inni znajomi w fordach... Asior pisze jakie zasady trzeba znac ich sie trzymajac zima nie straszna... Pozdrawiam
2010-09-26 20:08
  
 
 2009-10-25 22:53:37

Cytat:
2009-10-25 19:19:57, Kris75 pisze:
Piep**** kolego bzdury i to jak mało który, pasek alternatora wytrzymuje średnio 300 tys. km, do naciągu potrzeba klucz 13 i 21, nie potrzeba nawet kanału.....



to ty chyba nie widzialeś jak to wygląda jak jest klima... jak bym nie mial dziury w zderzaku to niestety trzeba go zwalać, żeby dostać sie do naciągu alternatora, bo od góry ani od dołu nie idzie sie dotać...

Cytat:
2009-10-25 19:11:04, Qwet pisze:
Poza tym silnik dość mocny, te 180Nm daje namiastkę RS2000.



no tutaj to kolego przesadziłeś... i to grubo...


-----------------
Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.

...:: FEFK # 950 ::...

najladniejszy nieEscort 2007

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-25 23:02:11 ]
[ powód edycji: cenzura wulgaryzmu w cytacie ]
2023-05-30 15:12
  
 
 2009-10-25 22:41:13

hehehe - no prsze jak mozna dojsc do porozumienia

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2009-10-25 22:37:25

CKsrv, ale mnie rowniez nie interesuja tak gofry jak i Escorty TD.
Ot tak napisałem, nie mam zamiaru sie z Toba kłocic o jedno czy drugie, bo zadne nie jest w moim guscie, ani w sumie nie popieram jednej czy drugiej marki, auto jest dla mnie warte kiedy jest w dobrym satnie, czego nie mozna powiedziec o 50% tak golfow jak i escortow.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-10-25 22:26:47

Cytat:
2009-10-25 21:04:16, PawBur pisze:
Ja nie mówię że to niemożliwe. Ale i tak uważam że należysz do nielicznych szczęśliwców, którzy nie mają z tym problemu. Cała reszta przy zimowej aurze liczy na fuksa, albo korzysta z pomocy zewnętrznej.



tez licze. dodatkowo chyba wiem jak odpalac.
heh to nie ierwszy esiok i nie pierwszy TD.

->magik123
nie kreca mnie ani gofry ani pompowtryski niespelniajace norm emisji spalin. popatrz kiedy TD zaczął byc montowany w fordach (czyt. rocznik, sierra). z racji czysto zawodowej sterowanie elektroniczne tez, czy to w endura'e czy innych a'la vw mnie nie oblazi.
jak zamecze essa to wsiade w foke albo mazde 6.
milego wieczoru.

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2009-10-25 22:26:05

Cytat:
2009-10-25 19:19:57, Kris75 pisze:
Piep**** kolego bzdury i to jak mało który, pasek alternatora wytrzymuje średnio 300 tys. km, do naciągu potrzeba klucz 13 i 21, nie potrzeba nawet kanału..... Nie pomieszało ci się coś? Półksiężyc pęka??? Mam teraz esa z przebiegiem 400 tys niespełna i półksiężyc jest fabryczny..... Jeśli masz nieodpartą potrzebę napisania czegoś w necie to wejdź sobie na forum hmmmm, nie wiem baranka shoun, i tam pisz o takich swoich spostrzeżeniach.



[...] Twoim tokiem rozumowania mozna przyjac ze pasek rozrzadu tez wytrzyma ze 150 tys.

A co do pekajacych połksiezycow, to jak bys w swoim zyciu troche bardziej sie zakrecił niz tylko przy swoim dieslu to bys zmienił zdanie co do tego.

A to ze masz diesla z 400 tys przebiegu i oryginalnym połksiezycem to co to wogole znaczy?? hmm, a czy ktos nie mogł załozyc oryginalnego połksiezyca?
No chyba ze masz tego essa od nowosci, w co szczerze watpie.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-25 23:04:41 ]
[ powód edycji: cenzura wylgaryzmu + wycięcie zbędnych komentarzy ]
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-10-25 22:09:06

Cytat:
2009-10-25 19:19:57, Kris75 pisze:
Pie**** kolego bzdury i to jak mało który, pasek alternatora wytrzymuje średnio 300 tys.



300tyś na pasku od alternatora ??

ja escortem z escortem 1.8d miałem do czynienia ponad 10 lat, ponad 170tyś jednym i ponad 60tyś drugim.

I może to śmieszne co napiszę: nigdy zimą nie miałem problemów z odpalaniem !! filtry, dobre paliwo, mocny aku, dobre świece, i trzeba wiedzieć jak odpalać.

[ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2009-10-25 22:12:31 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-25 23:05:36 ]
[ powód edycji: cenzura wulgaryzmu w cytacie ]
2017-12-25 15:49
  
 
 2009-10-25 22:01:28

Dowiedz sie najpierw troszke o tych silnikach, bo pompowtryski miały silniki 130 konne, 90 konne miały zwykłe wtryski tyle ze pompa jak i wtrysk głowny były sterowane komputerem.
Moj nie był idealny, po czesci dlatego go sprzedałem, co do głosnosci pracy zalezne to jest raczej od danego modelu a nie od całosci.

Kris, dziecko drogie, widze ze ty ciagle o tym samym, tak jak bys probował na sił udo0wodnic ze ktos jest gorszy, czepiłes sie jednego, fakt myliłem sie, no i co z tego, kazdy jest tu wszech wiedzacy tak?

To moze ja napisze o tym jak pier..... głupoty jak to turbosprezarka jest sterowana , z tego miałem akurat polewke szczerze.

A na drugi raz zachowaj swoje durne komentarze dla swoich kolegow z gimnazjum, bo z takimi Ciebie kojarze.

I najważniejsze, nie mow do mnie kolego, bo kolegami to my nie jestesmy.




-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-10-25 22:12:13 ]
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-10-25 21:04:16

Cytat:
2009-10-25 20:58:52, CKsrv pisze:
->PawBur jak jest zalamanie to ja i tak jade samochodem a octawia stojaca ok 30m obok zostaje na parkingu. nie mowie ze odpał jest wtedy jak w lecie ale jest i jade.



Ja nie mówię że to niemożliwe. Ale i tak uważam że należysz do nielicznych szczęśliwców, którzy nie mają z tym problemu. Cała reszta przy zimowej aurze liczy na fuksa, albo korzysta z pomocy zewnętrznej.
2013-04-24 20:08
  
 
 2009-10-25 20:58:52

->PawBur
jak jest zalamanie to ja i tak jade samochodem a octawia stojaca ok 30m obok zostaje na parkingu.
nie mowie ze odpał jest wtedy jak w lecie ale jest i jade.

-> mateq111
moj jest skatowany i jest katowany a jezdzi.
tematy z wczoraj megane i vectra 1,8 - benzyniaki to nie jest zaden zawodnik na kill'a.
fakt ze troche "rozkrecilem" pompe i turbacza.
a co tam
no a juz gofry to tylko moga wachac moj tyl.
next stage zetec 115PS lub wyzej w foce.

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM