Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Konserwacja felg

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2006-10-30 19:56:48

Ja moge ci zaproponowac farbe w stylu Hammerita albo jakis krajowy odpowiednik jest to calkiem skuteczne pod warunkiem zdarcia luszczacej sie rdzy, a co do przerdzewiałej felgi w moim poprzednim krązowniku szos jakim byl 126 p felgi byly w okropnym stanie i gdyby nie to ze tam sa detki to nie byloby szans na tym jezdzic

-----------------
ESCORT THE BEST F..K THE REST

Trance i Escort to jest to co Tygryski lubia najbardziej:)

--------------------
|1||8||4||7||6||5| km
--------------------
2012-03-21 19:48
  
 
 2006-10-30 19:45:31

O czym mowa ja dałem do piaskowania i malowania proszkowego i sa jak nowe z kazdej strony a kosztowało mnie to razem 140zeta, i jestem zadowolony, mówie wam
2015-03-08 11:49
  
 
 2006-10-30 17:55:11

Heheehe, juz wole miec zardzewiala felge niz smarowac ja bitexem. Pomijam pacjenta, ktory smaruje biteksem felgi aluminiowe (jak Ci rdzewieja alusy to masz je chyba stalowe ).

Czy komus kiedys w aucie do 20 lat zardzewiala felga nieruszana tak, ze uciekalo z niej powietrze, byla slabsza czy cokolwiek? Bo widze, ze wielu z was lubi 'sztuke dla sztuki' i domowe sposoby podpowiedziane przez szwagra z wojska. Bitex na felgi to kompletna pomylka. Bloto lubi sie do niego kleic, bo to nierowna powierzchnia. Jest dosc ciezki, plastyczny, problemy beda z wywazaniem po roku czy wiecej...
2007-11-20 02:16
  
 
 2006-10-29 19:33:55

moim zdaniem to zły pomysł, biteks ma nierówną warstwe jest plastyczny i przyciąga błoto, najlepiej stosować podkład i wtedy farba, ewentualnie jakieś fary bezpośrednio na goły metal

-----------------
***ID FEFK 1995***
TTI TCB-770 + był Midland ML145, jest SIRIO ML145
2008-04-20 09:27
  
 
 2006-10-29 19:31:42

hm... ok dzięki
2010-11-09 13:40
  
 
 2006-10-29 19:26:32

no to moje zdanie znasz -mycie mycie i mycie i problemu rdzy na falgach nie ma

-----------------
============================
Jestem maniakiem - Ty też się przyznaj :)
============================
#443 Borys KOMBInator RS
2012-06-21 20:44
  
 
 2006-10-29 19:13:43

z wyważeniem nie miłaem problemów bo później byłem u wulkan...
i mi wyważył pyłu z tego nie ma żadnego a jedynie można pobrudzić ręce jak się złapie z wewnętrznej strony.
zabezpieczenie przed rdzą z tamtej strony jest bardzo dobre a poruszam ten temat bo chciałbym znac zdanie innych na temat zabezpieczania felg przed rdzą.
2010-11-09 13:40
  
 
 2006-10-29 19:11:27

Cytat:
2006-10-29 19:08:05, borys pisze:
bitex..... hmmm a co z wywazeniem kola gdzie rozklad kazdego grama sie liczy. Moim zdaniem wystarczy dobre umycie felg i wysuszenie i tyle.



madrze prawisz.. dac Ci

-----------------
2016-09-04 14:35
  
 
 2006-10-29 19:08:05

bitex..... hmmm a co z wywazeniem kola gdzie rozklad kazdego grama sie liczy. Moim zdaniem wystarczy dobre umycie felg i wysuszenie i tyle.

-----------------
============================
Jestem maniakiem - Ty też się przyznaj :)
============================
#443 Borys KOMBInator RS
2012-06-21 20:44
  
 
 2006-10-29 18:59:58

co do bitexu stosuje go od 2 lat i na alusach i na stalowych od wewnętrznej strony.
nakładam go pedzelkiem jakbym normalnie malował i tworzy taką jakby zaschniętą farbę.
nigdy nie brudził klocków ani tarcz. a co do estetyki nikt mi nie zagląda pod samochodem jak wyglądają felgi z drugiej strony.
nawet widziałem jak niektórzy wulkanizatorzy tez tak robią.
cienka warstwa nie odpada, a co do wosku nigdy nie stosowałem może kiedyś zobacze.
pozdro.
2010-11-09 13:40
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM