Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pompa paliwowa elektryczna

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2007-01-16 00:33:14

Na allegro już od jakiegoś czasu widzę taką pompkę elektryczną firmy QAP. Biję się z myślami czy sobie jej nie kupić.....
Co o tym myślicie?
2013-09-28 02:00
  
 
 2006-11-11 15:35:35

witam
odgrzebałem temat
ale gdyby założyć w zbiorniku pompke taką która napąpuje ciśnienia i się wyłączy to by była fajna sprawa z rana włącze zapłon i bzzzzzzzz i już chodzi na bęzynie
rozmawiałem z kolegą który ma pompke elektryczną od wtrysku w audi na gazniku i u niego się to sprawdza rewelacyjnie
ja mam na oku pompke z forda sierry
2009-01-24 18:07
  
 
 2004-12-23 11:17:55

Tak mam dwa przełączniki. Myśle że "opuźniacz" też jest dobrym sposobem, wystarczy go wpiąć w przewód sterujący gazem. Mnie jednak zastanawia inna sprawa, nie wiem czy jest to prawda ale podobno jak silnik pracuje na benzynie i na gazie jednocześnie to albo może się zalać albo strzelić w kolektor. Chodzi o to że jak przeprowadzam "procedure" przechodzenia z LPG na benzyne to przez krótką chwile silnik pracuje zarówno na gazie jaki na benzynie (wtedy są wyższe obroty silnika). I wałaśnie ten moment mnie interesuje nie wiem czy to nie jest niekorzystne dla silnika ( swoją drogą ciekawe jest to że moja ładziana poradzi chodzić na gazie i benzynie równocześnie).
2011-02-20 23:34
  
 
 2004-12-23 10:29:33

fajne, ale masz dwa przelaczniki, tak?
to nieco kompikuje system.
a jakby dac jeden przelacznik z opozniaczem? Najpierw otwieraloby zaworek, a po chwili dopiero odcinaloby gaz. Mysle, ze taki uklad jest do zrobienia, podejrzewam, ze bedzie podobny do "wygaszacza" lampek wewnetrznych...

-----------------
Portal o GSM! mGSM.pl
GRY na iPad, iPhone
Zapraszam też i tu
2012-10-23 09:03
  
 
 2004-12-23 09:01:08

Ja też tak jak Quba ze Szklarskiej myślałem nad zamontowaniem pompki elektrycznej ze względu na płynne przechodzenie z LPG na benzyne w okresie zimowym (gaz mam od maja). Jednak zanim co kolwiek zdązyłem zrobić w tym kierunku wpadłem na pomysł, że sumie można otworzyć zawór z benzyny jak silnik chodzi na LPG do momentu napełnienia komory paliwowej gaźnika po czym przełączyć na benzyne (w sumie całe sterownie zmianą LPG/benzyna odbywa się na zaworch odcinających). A więc podłączyłem zawór z osobnego +12 V przez przełącznik i muszę stwierdzić że u mnie się to sprawdza. Wystarczyotworzyć zawór benzyny na ok. 5 sek. następnie "lekko przygazować" i przełączyć na benzyne i silnik chodzi już na benzynie. U mnie się to sprawdza testuje to od tygodnia i rano nie ma problemów z odpalaniem. Myśle że jest to dużo tańsze i prostrze rozwiązanie, pozatym w komorze silnia też nie ma za dużo miejsca na montaż dodatkowej pompki. Mam nadzieję że komuś przyd się ta informacja. Pozdrowienia dla wszystkich Samarowiczów.
2011-02-20 23:34
  
 
 2004-12-15 12:24:44

dzięki

-----------------
4 jeźdźców Apokalipsy:
Kaczyński, Lepper, Giertych i Rydzyk. lol :)
 
  
 
 2004-12-15 11:38:57

Sposób podłączenia i zamontowania elektrycznej pompy paliwa znajdziesz TUTAJ




pzdr
CHIO


-----------------
2024-03-13 11:01
  
 
 2004-12-15 02:20:53

NO to dałoby się ogranicznik ciśnienia i tyle
Fakt - 800zł to ciekawy wydatek...wolałbym spojler hehe
Wiem, jak pompę słychać i brakuje mi tego hehe i też podoba mi sie stałość ciśnienia
Poza tym, wszyscy piszą o powrocie, a np. w samarce jest powrót z gaźnika do baku Albo coś myle, albo nie zrozumiałem
Poza tym, mam pytanie - jak z rozwiązaniem - nie moze być do baku? Lepsza jest na zewnątrz? Patrze na allegro i tam aż takich cen jak 800zł to nie wszystkie proponują za siebie

-----------------
4 jeźdźców Apokalipsy:
Kaczyński, Lepper, Giertych i Rydzyk. lol :)
 
  
 
 2004-12-15 02:10:23

No ja mam takie cus u siebie teraz i jest to fajna sprawa ale ponoc okolo 800 zl kosztuje.Rzeczywiscie po przekreceniu kluczyka slychac dzwiek pompy i pali od razu.Pompa siedzi za zbiornikiem paliwa.Mysle jak koledzy wczesniej ze najlatwiej by bylo skombinowac cos takiego z jakiegos starego zachodniaka.Tylko ciekawe jak z cisnieniem i przepustowoscia takiej pompy ? Bo moze pompowac mniej lub wiecej
2012-09-28 00:41
  
 
 2004-12-14 23:36:03

Odnawiam trochę wątek, bo chciałbym jakiś relacji samarowiczów którzy mają elektryczne pompki usłyszeć i za ile i od czego była
Sprawa jest taka, że kupiłem sobie nowiutką pompkę mechaniczną, do mojego "klasyka" i nie zapala mi od 1 razu, tylko za 2-3 Więc trochę mnie to wkurza

-----------------
4 jeźdźców Apokalipsy:
Kaczyński, Lepper, Giertych i Rydzyk. lol :)
 
  
 
 2004-08-07 03:04:37

nie twierdze że takie ciśnienie jest potrzebne jakie daje moja pompa ale akurat taka mi w ręce wpadła i powrót był konieczny pompa daje 3,5 bar co do gaźnika zdecydowanie za dużo dlatego jest powrót w każdym razie działa i jest to wykonalne
2008-05-15 04:25
  
 
 2004-08-05 10:30:22

U mnie w nivie pompa pracuje też podczas jazdy na LPG. Podobno ze względów bezpieczeńswa benzyna musi być dostepna jaknajbliżej silnika.
2009-05-11 09:08
  
 
 2004-08-05 07:23:37

Elektryczne pompy paliwa do gaźników mają fabrycznie ustawione mniejsze ciśnienie, tak od 0,3 do 0,6 bar, nie trzeba montować powrotów ani regulatorów ciśnienia. Musisz wygrzebać gdzieś na złomie od starszego zachodniego auta.
 
  
 
 2004-08-05 01:50:44

Pawełku to się słabo przyglądałeś bo ja też mam założoną elektryczną pompę paliwa w swoim aucie w baku od fiata i to jeszcze wysoko ciśnieniaową ale wymaga to dorobienia powrotu
2008-05-15 04:25
  
 
 2004-08-04 21:13:55

...ja mysle o pompie elektrycznej takiej typowej dla aut z wtryskiem.... wtedy oczywiscie zawor przed gaznikiem i powrot do baku...to nie problem.... myslalem raczej o tym jak rozwiazac elektryke....moment zalacznia....zeby auto odpalalo na benzynie tylko przy przelaczniku na benz a pozniej normalnie wypalam benzyne z gaznika i na LPG. ale co z pompa czy normalne odcice radu dla niej przy zasilaniu LPG, no i jak zrobi zeby przy przelaczniku w pozycji benz. po przekreceniu kluczyka był ten taki "strzał" rozruchowy do gaznika...???



-----------------
POZDRAWIAM
Qba
-------------------------------
2022-02-16 11:16
  
 
 2004-08-04 20:53:30

Najlepszy bylby elektryk membranowy.

A tak, to musisz miec zawor cisnieniowy, oraz wrotny przewod paliwa do baku.
2019-01-22 20:28
  
 
 2004-08-04 11:15:34

witam,
chciałem odświeżyć ten wątek.
mianowice chodzi mi po glowie pomysl zeby wstawic do samary elektryczna pompe. Mysle o tym przede wszystkim dlatego zeby w momencie przełączenia z LPG na Benz. gażnik sie szybciej napełniał. Albo zeby np. kiedy zapomne przelaczyc autko na benz. rano przyjsc wlaczyc zaplon uslyszec miłe syczenie pompki i po dlaszym przekreceniu kluczyka od razu odpalic auto....bez tego nieszczesnego recznego pompowania i krecenia rozruchem czy paleniem na pych.
czy widzi ktos jakies sensowne rozwiazanie takiego ukladu zasilania??

-----------------
POZDRAWIAM
Qba
-------------------------------
2022-02-16 11:16
  
 
 2004-01-08 23:26:22

taka jak na zdjęciu???ta większa czy ta mniejsza???
2004-05-20 01:02
  
 
 2004-01-08 23:05:22

Witam
w Ladzie 21099 montowana jest taka
2006-01-29 17:59
  
 
 2004-01-03 12:32:48

tak daje ale caly czas 2.5 bar,a orginalna ok 0.6 i niezawsze wydala,przed gaznikiem zaklada sie regulator cisnienia i ile silnik potrzebuje tyle dostaje.
2006-06-11 17:49
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM